12

319 21 3
                                    

monday, 10:36

" Waar denk je aan? " vraagt Sean. Ik kijk op en schud m'n hoofd. " Nergens. " zeg ik. Tuurlijk wel.. Ik dacht aan ' Sean '. Of, Rein. Ik zucht diep en neem een slok van m'n water. " Denk je aan dat ene? " vraagt Sean. " Welk? " vraagt Nils. Sean staat op en trekt Nils mee. Daar komt het..

pov rein

" Wat heb je gezegd? " zegt Nils. " Ik heb haar de waarheid verteld. Ik kan niet tegen haar liegen! " zeg ik. Hij zucht diep. " Het is Sharon maar. " " Misschien voor jou. " mompel ik. " Wat? Wacht eens even. " zegt Nils lachend. " Je vind haar leuk! " zegt hij. " Waarom denk je dat? " " Je word helemaal rood. " zegt hij. Ik kijk omlaag. " Kan dit tussen ons blijven? " vraag ik. " Tuurlijk, bro. " zegt Nils lachend. " Het is niet grappig, oké? Het is al sinds de dag dat ik haar zag. " zeg ik en sla m'n armen over elkaar. " Schattig hoor, maar ben je niet bang dat iedereen je geheim gaat kennen? Dat je nier Sean, maar Rein bent? " zegt Nils. Opeens valt er een deur dicht. Ik draai me om en zie Rincke. Ze kijkt ons aan met een mega grijns en loopt weg. " Dat was vreemd. " zeg ik.

pov rincke

" Sean is wie? " zegt Merel. " Luister eens, dombo. Sean is die MainStreet kneus Rein. " zeg ik. " Meen je die? Hoe weet je dat? " vraagt Celeste. " Ze stonden bij de toiletten, dus ik ging ze even afluisteren. Sean vind Sharon leuk, dus ik heb een plan. " zeg ik. " Ga je Sean van d'r afpakken? Dan krijgen we weer zo'n drama als met Magda en Nils. " zegt Milou. " Nou en, ik heb wel zin in drama. En oh ja, ik ga het niet doen. " zeg ik. " Wie dan wel? " " Jij. " zeg ik tegen Milou. " Oh, nee. Dacht het dua niet. Ik ga niet stoken tussen die twee dus doe het maar zelf. " zegt Milou. " Pussy. Ach, dan vertel ik Sean z'n geheimpje maar. Of moet ik zeggen, Rein? "

-

A/N ; hoooooi ff kort hoofdstukje ( alweer ) ze worden langer!

Trouwens, ik heb een nieuw boek die je ff moet checken. Hij heeft ' Trust ' en tis met Luke Hemmings van 5sos :D.

the new guy » r.v.dWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu