20

355 22 10
                                    

Er wordt aangebeld. Aangezien iedereen weg is, zou ik maar naar beneden moeten. Morgen gaan Rein weg, maar ach.. Ik sta op en loop de trap af. Snel doe ik de deur open. " Oh, hoi Rein. " zeg ik. " Kunnen we praten? " Ik laat hem binnen en sluit de deur. Ik loop de trap op en Rein komt achter me aan.

" Zeg het eens. " zeg ik en ga op m'n bed zitten. Hij gaat naast me zitten. " Ik wil gewoon sorry zeggen. " zegt hij. " Ik wil helemaal niet weg, en ik zit er mee. Je hebt me altijd gesteunt, en ik jou. En, ik vind je kapot leuk.. Maar dat kan ik nu ook wel vergeten, aangezien we straks ontzettend ver van elkaar af wonen. " zegt Rein. " Fijn, vind iemand me eens leuk, gaat hij weg.. " mompel ik. " Maar je hoeft geen sorry te zeggen. " zeg ik, met moeite. " Ik heb geprobeerd om m'n moeder over te halen, maar het werkte niet.. Helaas niet, nee. " zegt hij. " Je hebt het geprobeerd.. Ik vind het ook erg jammer dat je weg gaat, want ja.. Ik voel waarschijnlijk hetzelfde voor jou als dat jij voor mij voelt. " zeg ik. Wow, ik ben opeens.. Spontaan? Ik kijk hem aan en zie in zijn ogen de woede en verdriet. " Dat maakt alles moeilijker. " zegt hij. " Het spijt me, ik had het beter niet kunnen zeggen. " zeg ik. " Geeft niks. " " Weet je, jij was de enigste die iets on mij gaf. Je nam het altijd voor me op.. Eigenlijk was je voor mij een soort van.. Wonder. " zeg ik. Hij zucht diep en kijkt me aan. " Ik weet het niet meer. Sinds ik hier woon, voel ik me op me gemak. Vooral door jou.. " zegt hij. " En nu ga je weg. " zeg ik.

" Ik hou van je, Sharon. Echt heel veel. En ik hoop dat we nog bevriend zijn als ik weg ben, goede vrienden. " zegt hij en legt z'n hand op die van mij. " Hoop het ook. " mompel ik. Opeens drukt hij z'n lippen op die van mij. Oké, what the fuck. Kalm blijven, Sharon. Nope, ik stress 'm. Ik ga er maar op in, zo relaxet mogelijk. Na een tijdje trek ik me terug en zucht onhoorbaar. " Sorry, ik kom het niet bij een varwel houden.. " zegt hij. " Is niet erg. " Hij staat op. " Ik ga, zie je morgen. " zegt hij en loopt weg.

Sharon: oh my god

Cait: ?

Sharon: ik heb net met Rein gezoend

Cait: Heuuus!

Cait: maar hij gaat toch verhuizen?

Sharon: yup..

Cait: pfoe, naaiend zeg.

Sharon: maakt niks uit, ik kom er wel overheen.

-

" We gaan je missen, Rein. " zegt Rick en geeft hem een jongens knuffel. Xandra geeft hem ook een knuffel, vervolgens komt hij voor me staan. " Ik ga je missen. " zegt hij. Ik geef hem een knuffel en zucht. " Ik jou ook. " Ik laat hem los en kijk toe hoe hij van derest afscheid neemt. " Terug naar Waalre. " mompeld Rein en gaat in de auto zitten. Zo ging het ook met Magda. De auto rijdt weg en hij zwaait nog tot we hem niet kunnen zien.

Precies hetzelfde als bij Magda.

-

DIT IS T EINDE VAN DIT BOEK

Beetje kut eind maar heb gwen inspiratie meer hihi sorry !!

Kusjes xo

the new guy » r.v.dWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu