Sabah oldu. Kalkar kalkmaz ilk isim telefondan tarihe bakmak olmustu. 2 ekim...
Daha cok vardi. Cadilar bayramina..oflayarak anlamsiz sekilde ekrana bakiyodum. 5-10 dk yatakta oyalandim bi saga bi sola dondum. Tekrar uyuyamiyacagimi anladim ve lavaboya dogru yol aldim. Ilk onceligim dus almakti. Dusumu aldim ve dislerimi fircaladim. Sabah yine yemek hazirlamak zorunda oldugumu anlayinca bugun disarida yemege karar verdim. Hava nedense cok soguktu. Daha ekimin basindaydik ve bu bana biraz garip geldi. Kalin kiyafetlerimi giyip evden ciktim. Karnim cok acikmisti. Bundan ilk gordugum restoranta girmek zorunda kalmistim. Cunku midemin guruldamasini bastiramiyordum. Restoranta girdim. Ve garsona basit yemeklerden soyledim. Garson yanimdan ayrildi. Birden yine izlemdigimi hissettim. Cok gereksiz bicimde etrafa bakma gereksinimde bulundum. Ve arka capraz masamda bi kadinin beni izledigini gordum. Cok guzel ama ayni zamanda urkutucu bir kadindi. Sadece bana bakiyordu. Rahatsiz olup onume dondum. Sonra aklima o kadinin dun sabah yemek yerken onu gordugumu hatirladim. Bu sehir bu kadar kucukmuydu...
Kadinin hala beni izledigini hissediyordum. Ama arkama donup ona bakamadim sanki benden intikam almak istiyormus gibi bakiyordu ama sorun olan sey o kadini ilk defa goruyordum...
Yemegim geldi. Biraz olsun nesem yerine gelmisti. Yemegi hizlica bitirdim. Ve hesabi odemeye gittim. Odeme yerinde sira vardi. Derin nefes aldim. Demistim beklemek benim isim degil.
Arkama beni izleyen kadinin geldigini gordum. Siyah kapsonu vardi. Tam arkamdaydi. Urkmedim desem yalan olurdu. Sira bana geldi ve hesabi odedim. Garsona gizlice arkamdaki siyah kapsonlu kivircik sacli kadini sordum. Butun yemek boyunca beni izledigini soyledim. Garson beni sabirla dinledi. Ve sonra arkamda oyle bi kadinin olmadigi ve oyle bi kadininda hic bir zaman restoranta girmedigini soyledi. Bi an soka girdim. Ne yani ben hayal mi gormustum. Yoksa yavastan kafayi kirmayami baslamistim. Garsonla uzun sure anlamsizca bakistiktan sonra ozur dileyip restoranttan ciktim. Eve gidiyordum. Cunku bu yasadigim durum bana hic normal gelmemisti.Eve gelmistim.
Hala kafamda bir suru soru isareti vardi. Kafamdaki soru isaretleriyle istemsizce evde dondum durdum. Sonra ustumu degistirmeye gittim. Salona gectim. Koltuga uzanarak tavani izlemeye basladim. Etrafta sadece saatin sesi duyuluyordu. Aklimda o kadini dusunuyordum. Sonra belkide bu kadar fazla dusundugum icin aklimdadir diye dusundum ve koltuktan kalktim. Odama gittim. Kendime cadilar bayramiyla ilgili resimler cizmek geldi. Hazirlik icin daha erkendi. Bu yuzden sadece resim cizmeye karar verdim.Aradan bir kac saat gecmisti. Bir suru resim cizmistim. Balkabaklari, cadilar, hayaletler gibi bir cok resim cizmistim. Bu resimlerimi yatagamin karsisindaki duvara astim. Ustune isiklarimdan koydum. Isiklar sonunce cok guzel duruyodu.
Aksam oldu. Canim yemek yemek istemiyordu. Bu yuzden yemek yapmadim. Film izlemek aklima geldi. Cok iyi bi fikirdi. Hem zaman hizlica gecerdi. Tabikide cadilar bayramiyla ilgili film izleyecektim. Bu yuzden ona uygun cerezler hazirlamaya karar verdim. Visne suyu, balkabakli, yarasali , yada tatli hayaletli kurabiyeler yapmistim. Salona gectim ve film secmeye basladim. Yaklasik 20 dk sonra bana uygun film bulmustum. Filmi actim ve izlemeye basladim. Bi yandan cerez ve kurabiyelerimi yiyip bi yandan da film izliyordum. En sevdigim aktivitelerimdendi. Aradan 40 dk gecti. Odamdan garip sesler geliyordu. Pek umursamadim cunku odmdan geldigine pek emin degildim. Ardindan bir ses geldi...🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Umarim begenmissinizdir. Heyecanli yerde biraktim. Biraz heycanlanin...
Begenmeyi unutmayin yorum yapmayida gorusleriniz benim icin onemli<3Insta:jensoowlq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılar Bayramı -Jensoo ♬ ⋆
Teen FictionJs:"Cadilar bayrami yaklasiyor! ne kadar tatli..." Jn:tatli mi? "bu kucuk kizin benden haberi yok galiba"