Uzulup onume dondum. O da bana gulumseyerek
"Yanima geliceksin sevgilim... ama daha vaktin var"
Dedi gulimsercesine bende ona
"Vakit zaman hicbirsey istemiyorum. Jennie sadece sana dokunabilmek istiyorum..."
"Unutma ben her zaman yanindayim sevgilim"
Son kelimesini o kadar icten demisti ki kalbim acimisti. Ve sonra uctu gitti. Yine gozlerimin onunden kayboldu...
1 ay sonra
O kadar vakit gecmisti. Evet ailem donmustu... hersey rayindaydi ama o jennie 1 aydir onu hic gormemeistim ruyalarima bile girmemisti. Yavas yavas ondan kopuyor gibiydim. Ama bunu asla istemiyordum. O benim icin herseyden cok yakindi...
Odamda en sevdigim melodiyi dinleyip pencereden bakiyordum. Kis artik bitmek uzereydi. Cok azda olsa etraf yesillenmisti. Bahar her zaman iyiyi getirir derdi buyukannem...
Bu gun buyukannem geliyordu. Ciftliginde kendi basina yasayan bir kadindi. Buyukbabami cok onceden kaybetmis ben dogmadanda once o zamandan sonra aska inanci kalmamis ve esinden tek yadigar kalan cocuklarini ve ciftligi varmis. Herseyi en iyi seyde yapmaya calisir benim buyukannem kendisi ornek aldigim en onemli kisilerden...
Pencereden buyukannemin arabasini gordum. Kucuk bir cocuk gibi ellerimi cirpmaya ve bagirmaya basladim. Kapiyi acar acmaz buyukanneme sarildim...
"Kiz oldurucek misin beni? HAHAHA bi kapidan gireydim yahu"
"Seni cok ozledim buyukanne!"
Gulumseyip iceri dogru gitti. Bende kapiyi kapatip yanlarina gittim. Annemle ve babamla selamlasip yerine oturmustu. Buyukannem bize eski yillarini anlatmaya basladiginda onu pur dikkat dinliyordum. Aklina buyukbabam geldi. Gozleri doldu ve soylenmeye basladi.
"O beni bekliyor... bende ona gidicegim zamani... ama eger bir secenegim olsaydi en kisa surede yanina gitmeyi dilerdim"
Sozleri aklima kazinmis gibiydi. Ne olursa olsun onun yanina gidicektim. Onu seviyordum. Sevenler ayri kalamazdi...
Odama gittim... yatagima uzandim... jennieyi dusundum. Onunla olan anilarim aklima geldi. Onu ilk gordugum zaman bile onu begenmistim. Ama icimdeki o belirsiz ve karmasik duygulardan ne hissettigimi bilememistim. Butun dusuncelerim annemin beni yemege cagirmasiyla ucup gitmisti. Ayaga kalktim. Mutfaga dogru yurudum. Herkes oturmustu. Bende yerime oturdum. Onumdeki yemegi yemegi basladim. Ailem gulusler, konusmalar esliginde yemeklerini bitirmis sofradan kalkmislardi. Bende tam kalkicakken karsimda jennie'nin oturdugunu gordum. Ne kadar sevindigimi bu cumlelere sigdiramazdim. Bana bakti. O kadar guzeldi ki bedenim donmustu. Sadece ona bakmak istiyordum. Hic konusmadik sadece o bana gulumsuyordu. Ben ise onu bi daha gorememe korkusuyla doya doya bakmak istedim. Ve gitti...Ama bekledigine emindim. Kendimi duzelttim ve masayi toparlayip odama gecicektim. Odama giderken birinin balkonda oldugunu farkettim. Sakince kapiyi actim. Cok guzel bir kadin ordaydi. Saclari siyah ve dalgali o beyaz, narin teni ve beni yakan gozleri...
Sonra yine kayboldu. Odama gulumseyerek gittim. Odami toparlarken 11 yildir yizune bakmadigim tuvalimi gordum. Cizim yeteneklerimi kaybetmediysem ona guzel sevgilimi cizecektim.
Saat gece yarisina gelmisti. Portremi bitirmistim. Elime alip uzaktan bakmaya basladim. Artik onu hergun gorebilirdim. Bi fotografi olmasa bile bir portresi vardi. Yatagima yattim. Yorulmustum. Kisilan gozleri gozlerimi tamamen kapatmistim...
Sabah kalktigimda basucumda mavi bir gul gormustum. Hemen yanindaki notuda "Seni bekliyorum"
yazilmisti. Geliyorum sevgilim...🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Bir sonraki finallll
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılar Bayramı -Jensoo ♬ ⋆
Ficção AdolescenteJs:"Cadilar bayrami yaklasiyor! ne kadar tatli..." Jn:tatli mi? "bu kucuk kizin benden haberi yok galiba"