Bolum 4 🎃 Delirdim mi?

272 42 15
                                    

Sesin geldigi yere bakakaldim. Benim odamdi... bu sefer emindim. O ses her neyse benim odamdaydi. Korku filmi izledigim icin mi acaba boyle yapiyordum bilmiyorum ama bisey beni o odaya gitmekle zorluyordu. O an evden cikmak, bu ulkeden evrenden uzaklasmak istedim. Ama yapabilecek baska biseyim yok gibiydi. Ayaga kalktim. Odaya dogru derin nefes alarak gidiyordum. O an aklima hersey gelmisti. Odanin kapisina geldim. Kapiyi acarken istemsizce gozlerimi kapattim, kapiyi acip, ayagimla ittim kapi sonuna kadar acilmisti. Gozlerimi acamadim. Kendimi savunma sekline burumustum. 1-2 dk oylece kaldim. Bisey olmayinca yavasca gozlerimi actim. Oda darma dumandi. Yaptigim resimler yanmisti...
Nasil olabilirdi? Odamin duvarlarinda tirnak izleri vardi. Bunu birisi yapmisti. O an elimi agzimi goturup, buyumus gozlerimle odaya bakiyordum. Napicagimi sasirmistim. Biraz dusundum. Yapabilecegim 2 sey vardi.
1.bu evden ayrilmak ve annemler gelene kadar girmemek.
2. Ise odayi temizleyip olayi buyutmemek...

2. Secenek biraz sacmaydi. Ama baska gidicek biyerim yok birisinde 1 ay boyunca kalamazdim. O an etrafi toparladim. Icerdeki sey neydi bilmiyorum ama geri cikmadigindan emindim cunku cikicak bi cikisi yoktu. Odayi ayak ustu toparlayip, ciktim. Kapiyi kitledim...

1 hafta sonra...
Bu gun tam bir hafta gecmisti. O odaya 1 haftadir girmiyordum. Bugun biraz cesaretlenip girmeye karar verdim. Odamin onune geldim. Kapinin kilidini actim, odam topluydu. Nasil deliriyor muydum?
Bu odayi ayak ustu toplamistim uerdeki kagitlari ya da tirnak izleri hepsi gitmisti. O an herseyin bi sacmalik oldugunu dusundum odayi havalandirdim. Goz devirerek odadan ciktim. Yemek hazirladim. Masama gecip yemegimi yemeye basladim. Modum asiri dusmustu. Bundan dolayi yorgunlukta cokmustu. Biraz disari cikip gezicektim, yorgun olsam bile temiz hava belki iyi gelirdi. Hazirlandim ve evden ciktim bugun yine ay yoktu. Disarida gezindim, yuruyus yaptimda diyebiliriz. Artik eve gitmem gerektigini hissettim.

Eve vardim, ustumu direk degistirip yatagima gittim. Tavana bakarak yine dusuncelere dalmistim. Delir mis miydim? Tum bu olanlar gercektemi yoksa bilinc altimda mi oluyordu. Emin degildim. Gozlerimi kapattim hemen uykuya dalmistim.

Sabah oldu..
Yine uyandim. Klasik...
Sabah rutinimi yaptim. Kahvaltimi sadece yulaf ve yogurtla yaptim.
Bu gunumun sakin gecmesini umuyodum. Bu gun full evdeydim. Hasta gibi halsizdim. Salona gittim ve televizyonun karsisina gectim. Yaptigim tek sey buydu. Evet butun gun yaptigim tek sey buydu...

Saat 21:09
Sıkılmıstim. Ve karnim acikmisti. Oflayarak mutfaga gittim. Tam mutfaga giricekken, "Jisoo, gozlerini ac artik" bu ses de neydi. Ne anlamda demisti. Gozlerimi ne tur biseye acmam gerekiyordu. Bilmiyorum, aklima izledigim filmler geldi. Bu siralar cok film izledim. Bir tanesinde repliktir eminim ki diyerek, buzdolabini actim. Sogumus yemekler vardi. Bir tane paket yemegi alip mikrodalgaya attim. Isinmisti. Hic dusunmeden yemegimi bitirdim. Telefonu elime aldim. Biraz takilmak istedim ve tabiki annem bana mesaj atti
Konusma:

Annemm:
kızım ne yapıyorsun? Yemegini yedin mi? Ne zaman uyuyacaksin etrafi kontrol ettin mi? Evi dagitmadin dimi?

Jisoo:
Anne hersey yolunda sakin ol, sen eglenmene bak daha gelmenize cok var

Annemm:
Tamam kızım iyi geceler dikkat et kendine bir yaramazlik yok degil mi?

Jisoo:
Hayir anne ne yaramazligi ben hem buyudum. Cocuk degilim hadi sanada iyi geceler<3

(Goruldu)

Annemden goruldu yedim...
Odama gittim. Uyumak icin hazirlanmistim ama uykum gelmedi bende cadilar bayrami icin bi kac bisey hazirlamayi dusundum. Yanan resimleri tekrar yaptim ve tekrar duvara astim. Herseyin hayal oldugunu dusunmekten baska carem yoktu. O olayi unutmaya calistim...

🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

Begedinizmii umarimmm
Sizce jisoo hayal mi goruyo yoksa gercek olup o mu hayale vurduruyor?
Diger bolum daha uzun olucak haberiniz olsun <iyi gunlerrr>

Insta:jensoowlq

Cadılar Bayramı -Jensoo ♬ ⋆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin