Bolum 7🎃 Yuzlesmeye yakin

258 37 8
                                    

Saat 22:00
Saat gecmisti. Iyice yorulmustum. Ama degmisti. Bu gunu asla unutamazdim. En en cok eglendigim cadilar bayramiydi. Yalniz, sakin ve eglenceli...
Kapima gelen cocuklar, evlerin onundeki bal kabaklari, sokak suslemeri cok hosuma gitmisti.. hersey muazzam derecede hos duruyordu. Bazi seyler haric...
Bunlar garip sesler, dokunma hissi...
Ve en son olarak halisilasyonlar
Yani umarim halisilasyondur...
Evi berbat etmistim. Heryer heryerdeydi. Daginiklik cok eglenceliydi. Annem burayi gorse bi daha evden cikabilir miydim bilmiyorum:) evi yarin topliyacaktim cunku cadilar bayraminin en onemli hususu geceydi. Bu da sabaha kadar uyumamak demekti.. kulaga cok eglenceli ama dayanilmaz olacagi geldi. Cocuk olsam bu benim icin bi bebegin elinden seker almak kadar kolaydi. Bugun sabaha kadar eglence vardi.

Televizyonun onune gecmis dans ederken birisinin evimde oldugunu hissettim. Arkamdaki kanepeye baktim. Bi anligina elimdeki kumada yere dusmustu. Kanepede bi kadin vardi. Uzun siyah kapsonlu pelerini vardi. Altindada pacalarinda kan olan siyah, yere degen elbisesi vardi. Tirnaklari cok uzundu ve kanliydi... saclari kivircikti ama cok guzeldi... bu da neydi... bana bakti ve gulumsedi...
Sonra ortaliktan kayboldu... neler oluyordu. Yuzumdeki o dehset verici saskinligi hissedebiliyordum. Kalbim cok hizliydi. Nerdeyse bedenimden ayrilcak, ucucak gibiydi...
Bir kac dakika sonra kendime geldim... yerdeki kumandayi aldim...
Icimden bi ses onu tekrar gorucegimi soyluyordu. Ama istemiyordum. Benden ne istiyordu. O neydi, burda, evimin icinde ne isi vardi... onu bir daha gormeye dayanabilir miyim bilmiyorum...

Kapim calmisti. Elimde sekerlerle kapiyi actim. Karsimdaki cocuklari gordum. Yuzumdeki saskin ifadeyi yok edip gulumsemeye calistim. Cocuklar "seker mi? Saka mi?" Diye sordu. Gulumseyerek cocuklara seker kabini uzattim. Cocuklar gulumseyerek giderken biri bana donup "kiyafetiniz cok guzel, ama arkadanki ablanin kiyafeti daha gercekci onunkini cok begendim" diye gulumseyerek gitti...
O an arkamami donsem yoksa evden  cikip gitsem mi bilmiyordum. Bi cesaretle hizlica arkama dondum. Arkamda kimse yoktu...
O cocuk bana saka mi yapmisti. Yoksa gercek miydi? Ama burda kimse yoktu... sadece cocuk aklinca saka yapmistir. Dimi?

🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Umarim begenmissinizdir cok mu uzattim acaba bi dahaki bolume neler olucakkk

Ins:jensoowlq

Cadılar Bayramı -Jensoo ♬ ⋆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin