Yavas yavas gunes batmisti. Etrafta seker mi saka mi diye ev ev gezen cocuklari goruyodum. Hepsi cok tatli giyinmisti. Birisi seker olmustu. Biriside zombi, biriside vampir...
Cocukken benimde cadilar bayrami aksamim full disarda ev gezmekle gecerdi. Eve gelincede uyumazdim ve gizlice sekerlemeleri yerdim. Annem de bana cok kizardi. O zamanlari hatirlayinca hala duygulaniyorum. Ama buyumustum. Bu bana en aci veren gercekti. Pencereden disariya bakarken birinin omzuma dokundugunu hissettim. Aniden arkama dondum. Tabikide kimse yoktu. Goz yanilmasimiydi. Yoksa kendimi cok mu kaptirmistim?Artik gece cokmustu. Dolunayin isigi her yeri aydinlatiyordu. 1-2 dakika sonra kapim caldi. Basta anlamadim cunku bekledigim kimse yoktu sonra sekerleme isteyen cocuklar aklima geldi. Hemen odama gidip kostumumu giydim. Masada ki sekerlemeleri alip kapiyi actim. Cocuklar hep bir agizdan "seker mi saka mi!" diye bagirdi. Bende elimdeki sekerlemeleri onlara uzatirken birden "saka..." diye bir ses duydum. Cocuklara teker teker baktim. Hepsi sekerlemeleri cantalarina koymakla mesguldu. Kimsenin agzinin oynadigini bile gormedim. Cocuklar bana donup yune hep bir agizdan " iyi cadilar bayrami" diye bagirdilar. Bende onlara gulumseyip kapiyi kapattim. Bi anda yuz makyajimi yapmadigim aklima geldi. Hemen odama kostum ve cadi makyaji yapmaya basladim...
Jennie
Bu aptal insanlar niye cadilar bayraminda bu kadar egleniyorlar. Karanlik tarafini kimse nasil bilmiyordu. Eger bilmiyorlarsa ben ogretebilirim. Bu gun yuzlesme gunu insanlar yaptiklariyla yuzlesirler ve sonunda ceza alirlar. Ceza da sonsuza kadar uyumak olur. Bu kucuk kuzucuk bu gun yuzlesicek kainatin en intikamci cadisiyla...Jisoo
Makyajim bitmisti. Icten bi oh cekip masada kalktim. Bi anda "cok guzel olmus" diye bir ses duydum. Ya da beynimden mi bu sesleri duyuyordum. Etrafimi istemsizce kontrol ettikten sonra mutfaga dogru yurudum. Yaptigim pastalari ve kurabiyeleri salondaki masaya koydum etraf los ve rahatllaticiydi. Kendi kendime bir parti yapicaktim. Yanimda birileri olsa elbette daha iyi olurdu ama yapicak pekte bisey yok gibi gozukuyordu.masayi duzenledim. Telefonumu cikarttim ve bir suru fotograf cekilmeye basladim. Kendimi, masayi, suslemeleri cektim. Birden yine bir ses duydum. "Hersey harika ayni sen gibi" bu sefer beynimden gelmedigine herseyi ortaya koyardim ama kanitlayamazdim. Icimden neler oluyor diye dusunuyordum. Ardindan gelen bir gulme sesi irkilmeme neden olmustu. Bu gecemi bozamazdim. Aylardir, haftalardir bu gunu bekliyordum. Hakkettigim gibi yasamak istiyordum. Televizyondan sarkilari acip dansetmeye baslamistim. Daha cok erkendi. Gece uzundu...Bi taraftan cerezleri yiyip bi yandan dans ediyordum. Yasadigim en guzel anlardan olabilirdi...
Jennie
Bu aptal kuzucuk nasil hala korkmuyordu. Digerlerinden cok farkliydi. Ona kendimi farkettirmeye calistim hem de bir cok kez ve her seferinde o aptalca bahanelerini kafasina oturtup kendisini sakinlestirmeyi basariyodu. Bu benim sinirlenmeme yetti. Ona karsi icimdeki kini anlatamazdim. Bu gece o derin uykuya rahat bir sekilde dalamiyacakti...Jisoo
Biraz yoruldum. Koltuga oturdum karsimda koskoca ekranda oynayan klibi izliyordum bi yandan sarki soyluyordum. Kendi basima yaptigim en iyi seylerdendi.. kendimi cok rahat hissediyordum. Karisan, beni yargilayan kimse yoktu. Bu benim icin derin nefes almak gibiydi...Saate baktim... daha erkendi bu gece sanki hic gecmiyor gibiydi. Bu benim icin iyiydi... deliler gibi eglenip haftalarca bekledigim o gunu harika bir sekilde kapatmayi bekliyordum. Umarim oyle de olurdu...
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Yavas yavas o buyuk yuzlesmeye yaklasiyoruz. Umarim begenmissinizdirrrrrr
Insta:jensoowlq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadılar Bayramı -Jensoo ♬ ⋆
Fiksi RemajaJs:"Cadilar bayrami yaklasiyor! ne kadar tatli..." Jn:tatli mi? "bu kucuk kizin benden haberi yok galiba"