"tekrar saol. Ama şimdi ne yapıcam Derek boşlukta gibiyim."
"anlıyorum. Şimdi yapman gereken şey elinden gelebildiğin mental olarak kendini güçlendirmen."
"nasıl yapıcam hiç bişi bilmiyorum Derek. Ben kendimi içi boş bir kutu gibi hissediyorum."
"ama değilsin. Bak, herşey yavaş ilerliycek ama biticek eninde sonunda tamam mı? Sadece anlam vericek bişi bulmalısın."
"peki saol."
"iyi geceler avyanna"
"sanada" ben koltukta kırılmıştım Derek ise yatağına geçmişti. Uyku bir süre sonra yanı başımdaydı. Uyanıktım titriyordum ama kımıldayamıyorum üşüyordum hava soğuktu güçlerine ne olmuştu.
"avyanna, avyanna beni duyuyor musun? İyi misin?" derek'in sesi kulaklarımda çınlama gibi duyuluyordu.
"Derek ben üşüyorum çok üşüyorum. Güçlerine ne oldu" saçlarımda hissettim el ile birlikte "tamam korkma normal bişi sakinleş." sözleri beynime işliyordu.
Havalandığımı hissettiğimde bacaklarımı saran bir kol aynı anda olmuştu Derek beni kucaklamış ve merdiven çıkıyordu.
Banyoya girmişti. Ben titremekten konuşamıyordum. Suyu açtığında elini bir süre suyun altında tuttu. O süre dolduğunda beni yavaşça suyun altına soktu. Sıcak suyun vücuduma temas etmesiyle milyonlarca iğnenin batma hissini yaşadım.
Bir kaç dakika sonra suyu kapadı. "daha iyi misin?" usulca olumlu anlamda kafa sallamakla yetindim. Beni duştan çıkardı. Dolaptan uzun kollu bir kazak ve alt eşortman çıkardı. "beli ayarlanabilir eşortmanın ben çıkıyım." dedi
Derek çıktığında giyinip aşağı indim. Koltukta oturuyordu "ne düşünüyorsun Derek?"
"hiç"
"kötü bir yalancısın."
"cora, ona bişi olmasından... Ölmesinden korkuyorum. Onuda kaybedemem"
Bişi diyememiştim diyecek bişi bulamamıştım. Sadece susmuştum. Karşısındaki koltuğa oturduğumda ağorlaştığımı hissettim. Yavaş yavaş gözlerim kapandı.
Sabah uyandığımda önce banyoya gidip üzerimi değiştirdim Derek ise o sırada uyanmıştı "ben gitsem iyi olucak artık."
"unutma avyanna burdayım."
"saol" eve gittiğimde bugün hastaneye gideceğimizi çünkü coranın orda olduğunu ve dereği bunun çekeceğini söylediler..
.
.
.
.
Bu bölüm bu kadar. Yorum ve oy nerdeyse hiç yok belki oy sınırı koyabilirim bundan sonra.,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
am I falling in love?
FanfictionJennefer için alfa sürüsü ile gelen kız deucalion'nun kızı. Becon hillse geldikten sonra ortaya çıkan gerçeklerle birlikte Julia ile birlikte babasını da ortadan kaldırmaya karar verir.