Bir süre sonra televizyondan sıkılıp uyumaya karar verdim. Telefonumun çalma sesi ile uyandığımda saatin öğlen olduğunu farkettim. Telefonu açtığımda karşıda ki ses scott'a aitti "avyanna biliyorum garip olucak ama okula gelmelisin. Cora olay çıkardı ve derek'e söyleyemeyiz veli vasfında biri lazım. Azıcık numara yapabilirsin bence"
"Ah, tamam geliyorum." zor durumda oldukları belliydi. Üzerime bordo v yaka bir triko, altıma siyah deri pantolon giydim çantamı alıp çıktım. Arabayla hızlı bir biçimde okula vardım. Hızlıca içeri girdiğimde gözler beni buldu rastgele birine müdürün odasını sorucaktım ki stiles damladı "gelem çok iyi oldu hadi gel"
Beni hızlıca müdürün odasına götürdüğünde müdür cora'ya bağırıyordu. Cora'nın "siz farkında mısınız beni merdivenden itti." demesiyle içeri daldım.
"hormonu burnunda ergenlerle uğraşmak için yaşlıysanız istifa edebilirsiniz beyfendi. Kimse onunla böyle konuşamaz?"
"hanımefendi siz kimsiniz?" işte buna cevap düşünmemiştim o sırada stiles devreye girdi ve bir anda "abisinin eşi" dedi. Şaşırsada tepki vermemeye çalıştım. "ben bir yüzük göremiyorum." dedi okul müdürü.
"temizlemede çünkü bunu dahi akıl edemeyen birini kardeşim dediğim insanı emanet ettiğime inanamıyorum." dediğimde kendimle olan savaşımı kustuğum hissini yaşıyordum.
"abisi gelemiyor mu?"
"gelebiliyor olsa burda olurdu. Sorunun varsa şimdi burda benimle çöz, yada ben görevde yetersizlik ve disiplin sağlamamadan seni görevinden attırıyım ve hiçbiryerde öğretmenlik dahi yapama. Ne dersin?"
"hanım efendi sakin olur musunuz? Burası bir okul."
Elimi masaya vurarak öne eğildim. "burası okulda böyle disiplin sizlik ve düzensizlik olmaz. Burası bir okul olmaktan sizde hem bir müdür hem bir idareci olmaktan çok uzaksınız."
"benim kurallarımı ve disiplin
Şeklimi mi sorguluyorsun?""evet. Ben buraya gelene kadar bir ceza yaptırımı uygulanmadığı için yüzde yüz şuçluyken sorgulamıyorum disipline edemediğinizden eminim."
"hanımefen-"
"Sus yeter. Ya gerçek yönetmelik cezasını uyguluyorsun yada ben şimdi seni görevinden ediyorum."
"beni tehtid mi ediyorsunuz?"
"aynı sizin bazı öğrencileri sustururken yaptığınız gibi emin ol senin hakkında senden daha fazla şey biliyorum. Şimdi ne yapıyorsun?"
"2 hafta uzaklaştırma alıyorsun kyros"
"yürü cora zaten bugün işlerimiz vardı erken alıcaktım." cora ve stiles'a alıp çıktım. Stiles bir anda bana dönüp "vay be içinden ne çıktı senin öyle inanılmazsın nasıl o kadar hızlı cevap verebildin inanamıyorum" dedi
"cidden teşekkür ederim avyanna sana bir can borcum vardı zaten, artık iki oldu" dediğinde üçümüzde gülmüştük sözlerine ise şöyle devam etti. "ya tamam ama beni erken alıp ne yapıcaksın ki neden erken aldın?" diye sordu.
"stiles'a göre görümcemle etrafı öğrenmem lazım. Abisinin eşi ne stiles He?"
"ya ne bilim aklıma o geldi o an pat diye söyledim."
"iyi bari tek seferlik bişiden başıma sarılmıycak bişi Hadi biz gidelim."
Cora ile birlikte çıkmıştık beni avm'ye ve plakçıya götürmüştü. Gezip kahve içmiştik. "bana gelmeye ne dersin?" diye sorduğumda şaşkınca bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
am I falling in love?
FanficJennefer için alfa sürüsü ile gelen kız deucalion'nun kızı. Becon hillse geldikten sonra ortaya çıkan gerçeklerle birlikte Julia ile birlikte babasını da ortadan kaldırmaya karar verir.