Chapter 47 - Draco Malfoy, Fred Weasley & Harry Potter

1.2K 16 0
                                    

-English Version-

I was walking to the Black Lake with my best friend Fred Weasley and my brother Harry Potter, many had gathered there to celebrate something.

We continued walking when I heard strange noises, I stopped and looked at Fred and Harry.

Had the two of them heard that too?

Fred looked around while Harry just shrugged his shoulders, I walked a little further and that's when I saw him.

Dean Thomas, my boyfriend who is currently satisfying another woman.

"Thomas is it fun?" I ask him, they both look at me in panic and pull their tongues out of each other's throats.

"You disgust me." Fred says, standing next to me.

"That's my sister, how can you." said Harry, also standing next to me.

I ignored both of them, pulled up my sleeve and picked up my wand.

"Morsmordre" I whisper, Thomas looks at my arm in shock.

Of course you would never expect a Gryffindor to be a death eater and especially not Harry Potter's sister.

With my wand pointed at him, I thought about what spell I wanted to say.

I decided I wanted to see him suffer so I said a little louder, "Crucio!"

Dean immediately fell to the ground, his whole body shaking.

I had to grin, completely forgetting that Harry and Fred were still behind me.

I heard "Finite Incantatem" from a certain distance and saw Draco.

He also came directly to me and pulled me to a tree. At that time, Fred and Harry ran to Dean in a panic.

"What were you thinking?! Give me your arm first." Draco said, I held out my left arm to him.

"Deletrius." He whispered, making my mark disappear again.

"Dean cheated on me, he deserved the most unforgivable curse."

"Of course he wouldn't have that here in public. If the Dark Lord finds out, it's our turn."

"We?"

"I helped you out of trouble." Draco said, smiling slightly at me.

I smiled a little at him too.

"Don't worry, I'll take care of him..." Draco said before running to Harry, Fred and Dean.

The bitch he cheated on me with already ran away from the whole show, but when I see her it's still her turn.

My biggest fear now was what Harry and especially Fred would think of me...

"Amnesia..." I heard, saw Fred, Harry and Dean just fall over.

I went to Draco.

"What have you done?!"

"The right thing, their memories of it erased. You should keep your family." Draco said, gave me a kiss on the forehead and left...

"Thank you..." I managed to say, but he probably didn't hear that anymore.



-German Version-

Ich lief gerade mit meinem besten Freund Fred Weasley und meinem Bruder Harry Potter zum Schwarzen See, viele hatten sich dort versammelt um etwas zu feiern.

Wir liefen weiter als ich komische Geräusche hörte, ich blieb stehen und schaute Fred als auch Harry an.

Hatten die zwei das auch gehört?

Fred schaute durch die Gegend, während Harry nur mit den Schultern zuckte, ich lief etwas weiter und da sah ich ihn.

Dean Thomas, mein Freund der gerade eine andere zufrieden stellt.

"Thomas machts spaß?" frage ich ihn, panisch schauen mich beide an und ziehen ihre zungen wieder aus dem hals des anderen.

"Ihr ekelt mich an." sagt Fred, stellt sich neben mich.

"Das ist meine Schwester, wie kannst du nur." sagte nun Harry, stellte sich ebenfalls neben mich.

Ich ignorierte beide, zog meinen Ärmel hoch und nahm meinen Zauberstab.

"Morsmordre" flüstere ich, Thomas schaut geschockt auf meinen Arm.

Klar eine Gryffindor würde man niemals als Todesesser erwarten und Vorallem nicht Harry Potters Schwester.

Mein Zauberstab auf ihn gerichtet überlegte ich welchen Spruch ich sagen wollte.

Ich entschied mich ihn leiden sehen zu wollen also sagte ich etwas lauter: "Crucio!"

Sofort fiel Dean zu Boden, zitterte am ganzen Körper.

Ich musste Grinsen, vergaß dabei komplett das Harry und Fred noch hinter mir standen.

"Finite Incantatem" hörte ich aus einer gewissen Entfernung und sah Draco.

Dieser kam auch direkt auf mich zu und zog mich zu einem Baum, Fred und Harry liefen in der Zeit panisch zu Dean.

"Was hast du dir dabei gedacht?! Gib mir erstmal deinen Arm." sagte Draco, ich streckte ihm meinen Linken arm entgegen.

"Deletrius." flüsterte er, ließ mein Mal wieder verschwinden.

"Dean hat mich betrogen er hätte den unverzeihlichsten Fluch verdient."

"Natürlich hätte er das aber nicht hier in der Öffentlichkeit, wenn der Dunkle Herr das erfährt sind wir dran."

"Wir?"

"Ich hab dir aus der Patsche geholfen." sagte Draco und lächelt mich leicht an.

Ich lächelte ihn ebenfalls etwas an.

"Keine angst, ich Kümmer mich um ihn..." sagte Draco bevor er zu Harry, Fred und Dean lief.

Die Schlampe mit der er mich betrogen hat, rannte schon vor der ganzen Show weg, wenn ich sie sehe ist sie trotzdem dran.

Meine größte angst war aber jetzt was Harry und Vorallem Fred von mir denken...

"Amnesia..." hörte ich, sah Fred, Harry und Dean nur noch umkippen.

Ich ging zu Draco.

"Was hast du getan?!"

"Das richtige, deren Erinnerungen daran gelöscht. Du sollst deine Familie behalten." sagte Draco, gab mir einen Stirnkuss und ging...

"Danke..." brachte ich noch raus aber das hörte er wahrscheinlich nicht mehr.

Slytherin Boys and more...Where stories live. Discover now