"Michelle Nikolina Contovova okamžite odlož ten telefón a sústreď sa" zakričal Viktor hlasom z ktorého mala Elise už odmalička husiu kožu ale s Michelle to očividne ani nepohlo pretože aj naďalej držala v ruke telefón "Choď za svojou matkou Michelle" povedal Viktor chladným hlasom a ukázal na dvere "Nie za mamou nie" povedala Michelle a prudko dvihla hlavu od telefónu svoju mamu mala rada ale keď sa Samantha Contovová naštvala bola horšia ako peklo na túto reakciu sa Viktor víťazoslávne pousmial a zobral Michelle telefón. Elis sa musela zasmiať keď videla svoju inak silnú a sebavedomú kamarátku rezignovane sedieť a porazene pozerať ako starý takmer 70 ročný učitel odchádza s jej mobilom. "Elizabeth je tu niečo smiešne?" Opýtal sa Viktor a prísne sa na ňu zadíval "Ehm,nie nič prepáčte Viktor len som nad niečim rozmýšlala" povedala Elise a pohľadom skúmala podlahu " Tak očividne nie nad latinčinou" povedal Viktor so zdvihnutým obočím "Hm,no nie to naozaj nie" odpovedala Elise červená od hamby tentokrát sa smiala Michelle na nej a keď to Elise zbadala začalo jej trhať kútikmi úst a snažila sa za každú cenu udržať vážny výraz preto rýchlo odvrátila pohľad od Michelle a radšej pozerala na prasklinku v omietke ktorú mimochodom tiež urobili Michelle a Elise keď si dávali preteky cez chodbu a tresli dverami. "Pre dnes by to stačilo myslím že aj tak by ste sa už na nič nesústredili ale večer idete spolu na hliadku. A ty Michelle sa douč tie slovíčka! Dovidenia dievčatá"
Ahojte,toto je na wattpade náš prvý príbeh takže budeme rady ak hodíte comentík a vyjadríte svoj názor :-) tak zatial takáto nie moc dlhá kapitola :-) snáď sa bude páčiť :-)