Elise sa narovnala a nervózne poklepkávala s nohou. "Otca si nepamätám." začala Elise a Grace len jemne prikývla aby pokračovala. "To čo o ňom viem mi hovorila mama,rodičia Michelle a....Viktor" nemohla si pomôcť ale pri spomienke na svojho mentora nedokázala uveriť že je preč. Pre ňu a Michelle bol ako druhý otec.Nathan si prisadol k nej a chytil ju za ruku. Preplietol si jej prsty so svojimi a palcom ju jemne hladkal po chrnte ruky."Moja mama mi hovorila že od otca odišla pretože sa ho bála. Mesiac po mojom narodení ma zobrala a utiekla do Európy. Vravela že by odišla aj skôr ale nemohla keď bola tehotná nemohla si dovoliť takto riskovať a keď som sa narodila bola som chorá.Mama so mnou najskôr žila v Madride a keď som mala rok kontaktovala miestny inštitút. Odtial ju rada poslala tu do L.A. Moj otec ju odvtedy pár krát kontaktoval prostredníctvom listov. " pokračovala Elise. "Vravela ti mama prečo mala strach z tvojho otca?" spýtal sa Jay. "Vraj za ním často chodili čudný ľudia. Z ničoho nič prudko menil nálady a v noci často odchádzal z domu. A cez deň bol potom unavený a agresívny.Bol to dobrý strážca ale mal svoju vlastnú predstavu o spravodlivosti. Bol proti dohode s nadprirodzenými a bol za to aby sme zabíjali aj ich. Nikdy si nevedel predstaviť že by bojoval po boku vlkodlaka alebo upíra. Postupne začal nenávidieť radu. Odišiel z nášho rodinného sídla v Návií a odvtedy o ňom nikto nepočul. Rada dúfala že je mŕtvy ale prednedávnom mi poslal list. Chce aby som sa k nemu pridala. Potrebuje ma ale ja neviem prečo. Bohužial viac toho neviem."dokončila Elise a obzrela sa po miestnosti. Grace sa tvárila zamyslene, Jay neveriacky krútil hlavou. Michelle sa tvárila pokojne ale súcitne. Keď sa pozrela na Nathana všimla si v jeho očiach iskru hnevu. Keď zbadal že sa na neho pozerá mierne sa na ňu usmial. Ako prvá prerušila ticho Michelle. "Idem skontrolovať Chrisa." povedala a odišla. "Myslím že tu toho veľa nevyriešime. Chris ešte minimálne dnes musí oddychovať a ja ešte musím niečo vybaviť. "povedala Grace. "Takže to vyzerá že dnes máme voľno." povedal Nathan a pozrel na Jaya ktorý mu odpovedal širokým úsmevom.
"Sestrička som rád že si v poriadku"povedal Chris a posadil sa na posteli. "Mal by si ležať Chris ešte niesi uplne v poriadku."povedala Michelle a zatlačila Chrisa späť do postele. "Tak a teraz mi povedz čo sa stalo." "Fajn"odpovedala mu Michelle a prisunula si stoličku k jeho posteli. Keď mu vyrozprávala všetko vypadal prekvapene. "Prečo by Viktor spolupracoval so Sebastianom Whitelightom? A naozaj tu bola Shay?" Opýtal sa Chris a pri Shaynom mene sa mierne začervenal. "To nevieme a áno bola tu Shay" odpovedala mu Michelle a s úsmevom na neho žmurkla. Niekto zaklopal na dvere. "Ďalej" zakričal Chris. Dvere sa otvorili a Elise vošla do izby. "Ahoj,Chris ako sa cítiš? Grace ti posiela polievku." povedala a položila tanier s polievkou na nočný stolík. "Je mi fajn. Ale čo ty?" spýtal sa Chris. Elise si sadla na druhú stoličku. "No je to zvláštne byť vycvičená na boj s démonmi a nakoniec je najväčšou hrozbou môj vlastný otec."odpovedala Elise. "Musí to byť tažké ale neboj sme s tebou nech sa deje čokoľvek."povedal odhodlane Chris. "Presne tak"povedala Michelle. "Ďakujem velmi si to vážim.Mimochodom Michelle chalani nás pozývajú na obed. Čakajú nás v hale."povedala Elise. "Fajn. Chris keď sa vrátime prídem za tebou."povedala Michelle a stisla Chrisovi ruku.
"Krvavý mesiac? To myslíte vážne?" Spýtala sa pobavene Michelle keď si prečítala ceduľu reštaurácie pred ktorou stáli. "Je to reštauracia pre nadprirodzené bytosti."vysvetlil Nathan. Keď vošli dnu Elise našla jeden voľný box blízko pri vchode. Čašníčka ktorá bola pravdepodobne chiméra im doniesla jedálne lístky. Elise otvorila ten svoj a začala si prezerať ponuku jedál. "Surové ryby a mäso? Krv z jeleňa? Hm ja vlastne ani niesom hladná." povedala znechutene Elise. Nathan a Jay vybuchli do smiechu. "Jedlo pre ľudí je z druhej strany."povedal Jay. "Oh... vďaka." Keď im čašníčka priniesla jedlo Elise si všimla že pokukuje po Nathanovi a omylom na ňu vyliala kečup. "To ma mrzí."povedala Elise nevinne. Michelle sa zachichotala. "Nič sa nestalo."zasýčala chiméra a odpochodovala preč. Príjemné ticho v reštaurácií odrazu prerušil krik. "To vy! Odporné pijavice!"kričal muž ktorý práve vtrhol dnu a rozbehol sa k baru. Bol očividne dosť opitý. "Vy bastardi! On nič neurobil!" pokračoval muž a oči mu zasvietili na červeno. "Vlkodlak."povedal Nathan a postavil sa. Jay nasledoval jeho príklad. V momente ako sa vlkodlak vrhol na prekvapeného upíra sediaceho za barom skočili Jay a Nathan k nemu a odtiahli ho von. Michelle a Elise sa rozbehlinza nimy. Našli ich stáť v uličke pri zadnom vchode. "Hej čo to má znamenať?" Zakričala Elise. "Zabili Jeremyho!" vykrikol vlkodlak. "Kto ho zabil? A kto je Jeremy?"spýtala sa Michelle. Vlkodlak sa rezignovane oprel o stenu. "Jeremy bol môj mladší brat. A zabili ho upíri!" odpovedal a v jeho hlase bol počuť smútok zmiešaný s hnevom. "Máš dôkaz že to bol upír?"opýtal sa Jay. "Nie.To nemám." povedal vlkodlak."Tak ako môžeš niekoho obviňovať? Pomôžeme ti ale najskôr nám povedz ako sa voláš" povedal Nathan. "John. Som vodca miestnej svorky."predstavil sa vlkodlak. "Mojho brata zabili včera v noci."pokračoval John. "To je nám ľúto."povedala Elise. "Bol niekto s ním?"opýtal sa Nathan. "Bol s ním jeho kamarát."odpovedal John. "A on niečo nevidel?" Pokračoval v otázkach Nathan. "Vravel že videl dievča. Bola vraj velmi bledá preto si myslím že to bola upírka."odpovedal mu John. "Zistíme kto to bol. Sľubujem."povedala mu Elise. "Verím ti. Cítim že to myslíš vážne. A navyše som už o tebe počul Elise Whitelightová." Povedal John. "Odkial ma poznáš?"spýtala sa prekvapene Elise. "Poznál som tvojich rodičov. Ešte keď žili v Navií."odpovedal jej."Mrzí ma to čo sa stalo v inštitúte. Tipujem že budete chcieť Sebastiana zastaviť. Ak je to tak ja aj moja svorka sme ti k dispozicií." povedal John a pozeral sa Elise do očí. Teraz už mal svoje ľudské oči ktoré mali šedú farbu. "Ďakujem"odpovedala mu Elise. John odišiel a už vypadal triezvo.Čudné že vlkodlaci niesu nikdy dlho opitý. Pomyslela si Elise."Hm to bolo zaujímavé."zhodnotila Michelle. "Zajtra odchádzame do Naviie a nemáme čo na seba."povedala Elise. "Hm na to je len jedno riešenie."povedala Michelle. "Ideme nakupovať."povedali Elise aj Michelle naraz. "Oh tak mi už asi pojdeme." povedal Nathan s úsmevom. "Aj tak sa ešte musíme vrátiť dnu zaplatiť. No takže vidíme sa u nás doma."pokračoval. "Dobre."odpovedala mu Elise.Nathan sa sklonil aby ju pobozkal na rozlúčku. "A dávajte si pozor."dodal. Michelle si všimla že ju Jay pozoruje. Spomenula si na to ako ho pobozkala a vycítila že on zrejme myslí na to isté.Keď si všimol jej pohľadu rýchlo odvrátil zrak. "Fajn tak môžeme?" spýtala sa Michelle a Elise prikývla. Jay a Nathan sa vrátili do reštaurácie.
"A čo tieto?"spýtala sa Michelle keď si skúšala rúžové šaty. "Nie. Vyzeráš ako cukrík. Skús tieto."povedala Elise a podala jej tmavofialové šaty tesne nad kolená."Čo ty a Jay?"spýtala sa Elise. "Hm no ja vlastne ani neviem. Je fakt skvelý ale neviem či som pre neho dosť dobrá. " povedala Michelle. "Robíš si srandu? Si z úžasnej rodiny a nielen to! Si skvelá strážkyňa a navyše si krásna a vtipná! A stavím sa že Jay to vidí tiež."povedala Elise. "Uvidíme ako sa to vyvinie."povedala napokon Michelle. "Teraz nájdeme niečo pre teba."dodala. Keď sa večer vrátili Jay a Nathan sedeli za stolom a jedli pizzu. Na niečom sa obaja smiali. "Už ste tu?" spýtal sa Nathan keď ich zbadal."Odložte tie tašky a poďťe jesť."povedal im s úsmevom Jay. "O siedmej ráno odchádzame. Máme prísť k nám a Shay nám otvorí portál. A Michelle,Chris ti odkazuje že sa uvidíte ráno a dnes už za ním chodiť nemusíš."pokračoval Jay. "Elise? Mohla by si mi prosím s niečim pomôcť? Potrebujem nájsť pár kníh v knižnici. "opýtal sa Nathan. Elise podozrievavo zdvihla obočie pozrela na Michelle a Jaya a Nathan prikývol."Samozrejme."odpovedala mu Elise. Keď Elise s Nathanom odišli Michelle sa postavila a začala upratovať krabice od pizze. "Michelle? Mohli by sme sa prosím porozprávať?" opýtal sa Jay. "Jasné."súhlasila Michelle. "Možeme ísť do obývačky."navrhol Jay na čo Michelle iba prikývla. Keď sa posadila na velký kožený gauč Jay si sadol vedľa nej. "Michelle ide o ten včerajšok."začal Jay. "Ja viem prepáč. Bolo to hlúpe."prerušila ho Michelle. "Nie vôbec ja len... bojím sa že si ma pobozkala len preto že si bola rozrušená."povedal Jay a v jeho hlase bolo počuť smútok."Nie. Chcela som ťa pobozkať a chcem to urobiť znova." povedala odhodlame Michelle.Jay sa sklonil pobozkal ju a pritiahol si ju bližšie k sebe. Keď sa od seba odtiahli Jay sa usmial."Tak vidím že sme na tom rovnako." Michelle sa usmiala a znova ho pobozkala.