Kapitola 12

27 6 1
                                    

Menšia autorská poznámka :-D sme radi že čítate náš príbeh :3 v poslednej dobe moc častí nebolo tak sme vám to   trošku vynahradili že sme pridali tri :-D hope you enjoy!:3
-Sue & Annie
Michelle sa ihneď chcela rozbehnúť dnu. Niečie ruky ju ale zastavili. "Pusti ma! Je tam Chris." zvrieskla na Jaya. "Ideme všetci, ale najprv si musime premyslieť plán" ukľudňoval ju a objal. Michelle sa pritúlila a počuvala plán, ktorý vymyslela Elise. "Ja a Nathan pojdeme hlavným vchodom. Ty Jay s Michelle choďte z boku cez kuchyňu. Uistite sa či tam niekto neostal. Theresa by mala byť o takomto čase preč. Takže musíme nájsť Chrisa. Potom sa stretneme tu pri bráne" všetci prikývli a ako na povel sa rozbehli k budove. Plamenešľahala do každej strany. Elise a Nathan vykopli dvere. Prehladali celé prízemie, okrem knižnice. Horiace drevo zatarasilo vchod. Preto sa rýchlo rozbehli na poschodie hľadať Chrisa tam.
Jay vykopol dvere a vošiel dnu. Michelle šla hneď zaním. "Vidíš niekoho?" spýtala sa Michelle a porozhliadla sa okolo. "Nie" zavrtel hlavou.
Elise sa rýchlo poponáhľala k Chrisovej izbe. Ležal bezvládne na posteli. "Pane Bože! Nathan!!" zakričala Elise. Za chvíľu bol pri nej. Elise pokývla hlavou smerom k Chrisovi. Nathan neváhal a vzal ho na ruky. "Choď sním von, ja totu ešte prehľadám" povedala Elise a pokračovala k Viktorovej pracovni.
"Do jedálne sa tadeto nedostaneme" povedal Jay a ukázal na horiace drevá všade naokolo. "Fajn, poďme teda z predu a pomôžme Elise s Nathanom" odvetila Michelle a vybehli von. Vtedy Nathan vyniesol Chrisa von a smeroval k bráne. Michelle sa zatočila hlava. "Nie nie nie.." neveriacky krútila hlavou a rozbehla sa k Nathanovi. "Neboj sa, žije. Len sa nadýchal toho dymu" ukľudňoval ju Nathan a položil Chrisa na trávu. "Už sa o neho  postaráme. Kde je Elise?" spýtal sa Jay. "Idem rýchlo poňu. Dlho ta budova nevydrží" odvetil Nathan a rozbehol sa dnu.
Elise vyrazila dvere na Viktorovej pracovni. Prehľadávala izbu keď vtom o niečo zakopla. Viktor. Ležal nehybne za gaučom. Elise mu rýchlo skontrolovala pulz. Nedýchal, bol už mŕtvi. Vtom prišiel Nathan. "Elise poď musíme ísť! Nedá sa tu dýchať a zachvíľu to tu spadne!" Elise ho ignorovala a nažila sa Viktorovi ešte pomôcť. Nathan ju rýchlo vzal do náručne a utekal von.
"Chris noták, zobuď sa prosím" vzlykala Michelle a objímala ho. "Bude v poriadku neboj sa." hladil jej chrbát Jay. "Potrebuje lekára!" smrkla Michelle a pozrela na Jaya. "Vezmeme ho knám, moja mama je lekárka" odvetil Jay a pozrel smerom na dom. Z toho čo Michelle poznala, boli len trosky. Pamätá si ako tu s Elise vyrastali, bol to ich domov. Teraz nemajú kam ísť.
Nathan konečne vyšiel s Elise v náručí. "Konečne tak somm sa bála" vydýchla Michelle a rýchlo objala Elise. "Si v poriadku?" spýtala sa."Áno,len.." zastavila sa Elise. Nevedela či jej to povedať. Predsa sa strachovala o Chrisa prečo jej pridávať dalšie starosti. "Len čo? Elise hovor" naštvane mykla hlavou. Nakoniec Elise usúdila že by jej to mala povedať. "Viktor je mŕtvy" povedala so slzami na krajíčku. Predsa ho poznala už od malička, mala ho rada napriek všetkému. Ale skôr než stihla Michelle niečo povedať, budova sa s rachotom zrútila na zem. "Ideme" povedal Nathan a zobral Chrisa do náruče. Položil ho dozadu do Jayovho auta k Michelle a Elise. Rýchlo vyrazili k Jayovi domov. Tam ich už pred domom čakala milá, menšia pani.Nathan ho odniesol knim do obývačky. "Priotrávil sa dymom" obzrejmil situáciu Jay keď prišiel za ostatnými do kuchyne."Bude v poriadku?" spýtala sa Michelle. "Pár hodín bude mimo, neboj mama sa o neho postará" odpovedal Jay a nežne ju objal. "Na otázku kto to mohol byť asi už odpoveď poznáme" povedal Nathan a pozrel na Elise. "Veľmi dobre viem kto to bol" preglgla Elise. "Môj otec."

Heart by heartWhere stories live. Discover now