Kapitola 9

34 6 0
                                    

Michelle vybehla po schodoch a našla Elise ako sedí na posteli."Oh tak si ma vystrašila" vydýchla Michelle a objala Elise. "Som v poriadku" povedala Elise a usmiala sa." "Slečny ak dovolíte zaveziem vás domov." povedal Jay a vošiel do izby. "Tak ideme" povedala Michelle a usmiala sa na Jaya.
Keď vošli do Inštitútu všade bolo ticho. Prechádzali halou keď v tom si všimli tlmené svetlo vychádzajúce z obývačky. Keď tam vošli všimli si že v krbe pomaly vyhasína oheň a postavu ležiacu na gauči. "Chris" zašepkala Michelle a podišla bližšie. Chris tvrdo spal a na hrudi mal položenú otvorenú knihu. Michelle sa usmiala a prikryla ho dekou ktorá bola prehodená na kresle.Elise a Michelle potichu vyšli z miestnosti. Elise vliezla do sprchy a pustila vodu. Cítila ako jej teplá voda uvolňuje svaly. Stála pod sprchou a nemohla z hlavy dostať myšlienky na jeho hlas,úsmev a jeho pery ktoré boli tak blízko pri nej. Keď konečne vyšla z kúpelne uvedomila si že je už čas raňajok rýchlo sa obliekla do čiernych šortiek a modrého tielka. Mokré vlasy jej v jemných vlnách splývali na chrbte. V jedálni za stolom už sedela Michelle s Chrisom a horlivo o niečom debatovali. "Robíš si srandu?" zvískla Michelle a dalej hltala Chrisove slová so zatajeným dychom. "Christopher Avrelij Conta nikdy neklame" uchechtol sa a kukol na Elise. "Čo sa tu deje?" spýtala sa Elise a prisadla si k nim. "Chris premohol 6 démonov úplne sám." uškrnula sa Michelle. Kým stihla Elise pridať nejakú uštipačnú poznámku, vošli do miestnosti Markus, Samantha a Clarissa. "Dobré ráno." pozdravil Markus s úsmevom a sadol si. Celý čas sa rozprávali o Chrisovej a Markusovej výprave v Berlíne. "Dievčatá, Viktor vás už očakáva." pozrela Clarissa smerom k Michelle a Elise. "Áno mami." kývla Elise a zamierili k jeho kancelárií. Viktor sedel za stolom a hladkal Felixa ktorý mu spokojne priadol v lone."Tak čo?!." povedala Elise a skrížila si ruky na hrudi."Aj tebe dobré ráno Elizabeth" odpovedal Viktor pokojne. "Dnes pojdete miesto tréningu behať na pláž" pokračova. Michelle a Elise behali jedine na pláži vďaka tomu boli na pevnom povrchu rýchle ako vietor."Samé?" spýtala sa Michelle. "Isteže nie. Chriss pojde s vami." odpovedal Viktor.
Chris ich už netrpezlivo očakával v hale. Keď nasadli do auta a vyšli z brány prestal sa usmievať. "Fajn tak ktorá mi vysvetlí prečo ste prišli z hliadky tak neskoro? Alebo mám povedať skôr skoro?! A žiadne výhovorky! Poznám kedy klamete." povedal naštvane čo obe dievčatá zaskočilo. Elise sa pozrela na Michelle a v skratke vyrozprávala Chrisovi udalosti minulej noci. Samozrejme vynechala tú časť keď bola s Nathanom sama. "Wow.." vydýchol prekvapene Chris."Čakal som že ste boli na nejakej párty alebo tak" dodal a pozrel pritom na Michelle,ktorá sa na neho zamračila. "A ako to že o nich inštitút nevie? opýtal sa Chris. "Možno vie ale nikde o tom niesu záznamy"povedala Elise. Keď sa vracali z pláže po behu nikto nepovedal ani slovo. "Chris? Nehovor to nikomu prosím."povedala Michelle. "Fajn ale dnes idem na hliadku s vami."odpovedal jej Chris a už nevyzeral tak naštvane. Mal na Michelle slabosť pomyslela si Elise. Veď to predsa bola jeho malá sestrička a on by ju ochraňoval za každú cenu. V takýchto chvíľach bolo Elise ľúto že nemá súrodenca. Michelle mu len prikývla. Keď vošli do haly bolo tam rušno a všade boli kufre. Clarissa pribehla k Elise "Elise tak predsa sa s tebou ešte stihnem rozlúčiť. Odchádzame so Samanthou a Markusom na zasadanie rady. Budete tu s Viktorom." povedala. Elise ju prekvapene pozorovala. Blond vlasy jej mamy sa leskli v odleskoch zapadajúceho slnka ktorého posledné lúče presvitali oknami v hale. Rovnaké oči ako tie Elisine sa na ňu pozerali s dôverou a zároveň s obavami. Keď sa rozlúčili každý sa pobral svojou cestou. Chris šiel do knižnice a Michelle s Elise do obývačky kde si sadli na velký,čierny,kožený gauč. Keď v tom niečo narazilo do okna. Michelle sa rozbehla k oknu a otvorila ho na parapete ležal malý kamienok ku ktorému bol pripevnený odkaz. Michelle sa otočila k Elise ktorá už medzitým tiež prišla k oknu a prekvapene sa na seba pozreli. Michelle otvorila odkaz. "Stretneme sa o polnoci na pláži v Malibu." čítala nahlas. "Od koho to je?" spýtala sa Elise. "Čo myslíš?" povedala Michelle a usmiala sa. Chris vošiel do knižnice. Počul Viktora ako niekomu niečo hovorí. Potichu sa presunul bližšie ale a prikrčil sa za jedným z regálov s knihami. "....ako mám vedieť že ak ti ju dám ty dodržíš slovo?" kričal Viktor. Zrejme telefonoval napadlo Chrisa. Potichu vycúval z miestnosti a rozbehol sa po chodbe smerom k izbe Michelle. Keď vošiel dnu nikto tam nebol preto zišiel po schodoch a vydal sa smerom do obývačky. Elise si znovu čítala odkaz keď do miestnosti vošiel Chris a vypadal dosť rozrušene. "Stalo sa niečo?"spýtala sa. Chris sa obzrel okolo akoby ich niekto mohol počuť. "Musíme ísť na hliadku."povedal napokon.

Heart by heartWhere stories live. Discover now