"S kým myslíš že hovoril?" spýtala sa Elise po tom ako im Chris povedal o Viktorovom hovore. Chris prudko zastavil na parkovisku a rukou si prešiel po tmavých vlasoch. "Ja neviem ale nemám z toho dobrý pocit." odpovedal jej. "Podľa mňa je veľa možností ako to vysvetliť. Nemusíme hneď myslieť na najhoršie."vložila sa do rozhovoru Michelle."Máš pravdu sestrička ale aj tak ma to znepokojuje." povedal Chris a vystúpil z auta. Michelle sa otočila na Elise ktorá vypadala zamyslene. "Pripravená?"povedala Michelle a usmiala sa. Elise jej úsmev opätovala a prikývla. Vonku už bola tma a Chris sa nervózne prechádzal po parkovisku. "Tak dokedy tu budeme čakať? Už je takmer polnoc"povedal podráždene. "Na dobré sa oplatí čakať."povedal iekto nad nimy. Všetci traja sa okamžite pozreli na strechu kde stál Nathan s úsmevom od ucha k uchu a za ním Jay ktorý sa tiež usmieval ale jeho úsmev patril iba Michelle. "Velmi vtipné a teraz už by ste mohli zliezť dole nech možeme ísť." povedala Elise.
O necelú minútu už obaja stáli pri nich. "Takže asi by som vás mala zoznámiť."povedala Michelle. "Toto je môj brat Chris. Chris toto je Jay. Jay Nightshade a Nathan..." "Durandale" skočil jej do reči Nathan a samoľúbo sa usmial."Ehm fajn poďme už" povedala Elise nervózne keď si všimla ako sa Chris pozerá na Jaya a Nathana. "Tak a kam vlastne ideme na hliadku?"opýtala sa Michelle. "Hliadka?Nikto nehovoril nič o hliadke" povedal Jay a usmial sa. Elise aj Michelle sa na nich prekvapene pozreli. Chris sa tváril akoby čakal že sa každú chvíľu začne niekto smiať a povie že to bol len vtip. "Poďťe chceme vám niečo ukázať a zbrane si pokojne nechajte v aute."povedal Nathan. "Fajn" povedala Michelle a usmiala sa. Blížili sa k priemyselnej zóne a Nathan a Jay vypadali že to tam dobre poznajú. "Ok takže kam to sakra ideme?" povedala naštvane Elise. Michelle sa tvárila akoby si to strašne užívala a preto bola Elise rada že šiel Chris s nimy. Aspoň niekto je na jej strane. "Priamo tam" odpovedal jej Jay a ukázal smerom k jednému z opustených skladov. Elise sa na neho neveriacky pozrela a skôr ako mu stihla odpovedať započula slabé dunenie. Keď podišla bližšie zistila že sú to basy a v sklade hrá veľmi hlasno hudba. "Radšej by ste sa mali držať blízko nás."povedal Nathan a ponúkol Elise rameno. Elise ho s predstieranou neochotou prijala. Keď vošli dnu Michelle zistila že sa pozerá na hotový výbuch farieb. Všade tancovali rôzne bytosti a telá mali pomaľované farbami ktoré pod UV žiarením farebne svietili. DJ stál na vyvýšenom stupienku a na hlave mal kapucňu takže mu nebolo vidieť do tváre. V strede bola veľká fontána v ktorej bola nejaká žiariaca tekutina. Bar bol vytvorený z dvoch plechových sudov na ktorých bola položená doska. Okolo stien boli rozmiestnené sedacie vaky a na stenách boli svetielka ktoré vyzeralj ako svetlušky. Všetky bytosti buď tancovali alebo pili žiariace drinky. Michelle čoskoro došlo že toto nieje obyčajná párty. Jej biele tielko tiež svietilo. Elise bola šokovaná všetkým naokolo. Jej ružové tričko žiarilo rovnako ako Michelline. Chris vypadal prekvapene ale usmieval sa. "Elise!" zakričala Michelle."Musím ísť na záchod."povedala a chytila Elise za ruku. "Fajn budeme tam." povedal Jay a ukázal do rohu. Michelle prikývla a ťahala Elise preč. Na záchodoch bolo prázdno. "Fajn zlatko takže takto na párty vypadať nemožeš." povedala Michelle a ukázala na Elisine tričko. "Tie biele šortky sú sexi a s tým tričkom niečo urobíme" pokračovala . Skôr ako Elise začala protestovať Michelle jej chytila tričko a Elise počula už len zvuk trhajúcej sa látky. Keď sa na seba pozrela do zrkadla zistila že tričko jej siaha tesne pod rebrá a odhaľuje jej brucho. "Ja ťa...."začala naštvane Elise."Viem že ma zbožnuješ a teraz už poď."
Na Michellino prekvapenie Chris sedel vedľa Jaya všetci traja sa na niečom dobre bavili."Konečne"povedal Chris keď ich zbadal a usmial sa. "Zajdem po niečo na pitie" ponúkol sa Jay. "Idem s tebou." povedala Michelle a Jay vypadal potešene. "A ja si idem zatancovať. Elise pridáš sa?" Spýtal sa Chris. Všimla si že si ju Nathan obzerá a cítila že sa začína červenať."Ehm jasné" odpovedala a chytila Chrisa za ruku. Po chvíli začalo byť Elise teplo. Chrisov pohľad stále smeroval niekam za ňu. Keď sa tam pozrela zistila že sa díva na vysoké blonďavé divča ktoré sa na neho usmievalo. Jej zelené oči jasne svietili. Čarodejnica. No jasné. "Bež si s ňou zatancovať" pošepkala Chrisovi. Ten sa len usmial a zatočil ju. Narazila do niečoho tvrdého a keď zdvihla hlavu zistila že sa díva do známych zeleno modrých očí. "Poď. Ideme ťa namaľovať." Pošepkal jej pričom sa jej perami jemne dotkol ucha. V rohu stáli dve víly so štetcami. Rúžovovlasá víla sa usmiala na Elise a začala jej na telo nanášať farby. Ochvíľu jej podala zrkadlo a Elise zistila že jej pery žiaria na rúžovo a poaĺované má brucho,nohy aj ruky. Keď poďakovala a vrátila zrkadlo späť víle. Zbadala Nathana. Už na sebe nemal tričko a celé telo ,u zdobily vzory zelenej farby. Usmial sa na ňu a prišiel bližšie."Musíš byť smädná. Poď."povedal jej a jemne ju chytil za ruku. Keď ju doviedol k baru zobral dva modro žiariace drinky. Keď si Elise odpila zistila že sú naozaj skvelé. Asi po troch drinkoch ju Nathan opäť chytil za ruku a odtiahol ju na parket. Michelle sa už prestala snažiť nájsť Chrisa alebo Elise a užívala si tanec s Jayom. Z každého jeho dotyku jej naskakovala husia koža. Usmial sa na ňu a pritiahol si ju bližšie. Takto by s ním dokázala tancovať hodiny. Elise sa začala točiť hlava."Potrebujem ísť na vzduch."povedala Nathanovi. "Dobre poď za mnou."odpovedal jej a vyviedol ju na balkón. Z balkóna bol nádherný výhľad na mesto. Elise sa oprela lakťami o zábradlie a zadívala sa na svetlá veľkomesta. Keď si všimla že ju Nathan pozoruje. "Takže... chodíte sem často?" opýtala sa. "Vlastne ani nie. Jeden môj známy nás sem pozval."pokrčil pleciami. Pomaly sa začalo ochladzovať.Elise sa zachvela keď zafúkal studený vietor. "Musí ti byť zima."povedal Nathan a postavil sa tesne vedľa nej. Elise len prikývla a Nathan ju opatrne objal. Dlaňami jej prechádzal po rukách. Elise cítila teplo jeho tela a jeho dotyky jej vysielali do tela jemné iskričky. Zdvihla hlavu a pozrela sa mu do očí. Usmial sa na ňu a zastrčil jej za ucho pramienok vlasov. "Prečo sa tak na mňa pozeráš?" spýtala sa potichu Elise. "Pretože si nádherná. Lady Whitelightová." Povedal Nathan a oprel si čelo o to jej. "Odkial vieš moje priezvisko?" spýtala sa."Tvoj prsteň"odpovedal jej a skôr ako stihla povedať niečo viac,sklonil sa k nej a pobozkal ju. Pritiahol si ju bližšie a ona mu omotala ruky okolo krku. Jeho pery chutili ako ovocné drinky ktoré spolu pili. Jemne ju hladkal po chrbte a druhou rukou ju držal okolo pása. Keď sa od seba odtiahli. Usmial sa na ňu."Poď. Je tu zima." povedal a dal jej pusu na čelo.