Keď konečne dorazili do klubu o ktorom im hovoril Viktor ucítili pach démonov ktorý obyčajní ľudia nemohli cítiť. Vošli do dverí videli ken kopec ľudí ktorý sa pohybujú do rytmu hudby ale vedeli že démoni sú tam schovaní za ilúziou. Keď Elise nachvíľu zavrela oči a znova ich otvorila ilúzia bola preč. Chris a Michelle urobili to isté a to čo videli ich prekvapilo. Minimálne 5 démonov medzi ľuďmi ešte takmer deťmi. Keď démoni zaregistrovali ich prítomnosť rozbehli sa k zadnému vchodu a strážcovia boli hneď za nimy. Chris obišiel klub aby ich obkľúčili a zabránili im tak újsť. Keď démon zbadal Elise vrhol sa na ňu končatinami zakončeními pazúrmi ostrími ako ihly. Elis uskočila a sekla po ňom mečom a odsekla mu jednu nohu. Čierna krv jej postriekala nohavice a zanechávala jej na stehne popáleniny. Démon zasyčal a znova sa rozbehol oproti Elise keď v tom sa mu do červeného oka zabodol šíp a démon zmizol. Elise sa otočila a uvidela Michelle ktorá stála na schodoch a chystala sa na další výstrel. Keď v tom sa jej okolo pása obtočilo ostré chápadlo dalšieho z démonov a dvihlo ju do vzduchu. Prekvapená Michelle pustila kušu na zem a snažila sa vytiahnúť dýku z topánky. Elise vytiahla nôž a vrhla ho smerom k démonovi. Zapichol sa mu do boku čo ho prekvapilo na toľko aby pustil Michelle ktorá vytiahla dýku a zabodla mu ju priamo do krku. Elise sa rozbehla smerom k nej aby jej pomohla vstať keď ale Michelle jej kývla smerom dozadu kde bol Chris a bojoval naraz s tromi démonmi Elise sa k nemu okamžite rozbehla a využila moment prekvapenia a zozadu odsekla jednomu démonovi hlavu. Další démon sa k nej otočil a zareval pri čom mu zo zubov odkvapával jed. Chris sa zručne oháňal mečmi ale Elise si všimla že je zranený.Na predlaktí sa mu tiahla hlboká rana . Postavila sa k nemu a otočili sa k sebe chrbtami. Zdvihla meč a čepeľ sa zablýskala na mesačnom svetle,sekla s ním a odťala démonovi jednu končatinu. Démon sa rozzúrene zahnal a Elis sa zohla a urobila kotrmelec a dostala sa tak k jeho nechránenému chrbtu a presekla jeho slizké telo na polovicu. Na stehne sa jej už vytvárali velké popáleniny spôsobené krvou démona. Chris zabodol meč démonovi do srdca a rozhliadol sa okolo akoby očakával dalších. Jeho hnedé vlasy sa mu lepili na spotené čelo,schoval si meče späť do púzdra a rozbehol sa k svojej sestre. Elise držala Michelle a snažila sa jej pomôcť postaviť kým zistila že to nezvládne preto si dala dole svoju bundu a zaviazala ju Michelle okolo pása aby tým zastavila krvácanie. Položila si jej hlavu na kolená a čakala kým dobehne Chris. Michelle bola bledá čo u nej neboli zvykom a hnedé oči mala privreté akoby mala každú chvíľu zaspať. "Točí sa mi hlava" zamumlala potichu ale to už ju Chris zdvihol do náručia a niesol ju k autu. Nechal Elise nech nastúpi prvá."To ten jed. Musíme ju rýchlo dopraviť do inštitútu tam už budú mať protilátku." Povedal Chris a opatrne položil Michelle k Elise ktorá si jej hlavu položila do lona a opatrne ju hladkala po vlasoch. "To budé dobré len vydrž" šepkala jej kým sa auto rútilo cez ulice L.A. Teraz sme asi porušili všetky predpisy pomyslela si Elise a musela sa pridržať keď Chris prudko vchádzal do zákruty. Michellen zaspala a teraz prerývane dýchala. Ráno sa Michelle zobudila na ošetrovni a snažila sa rozpamätať a minulú noc. Ucítila svrbenie na bruchu a tam kde mala včera hlbokú ranu dnes už bola len tenká bledá jazva. Hm ešteže máme alchymistov ktorý dokážu vymyslieť takéto zázračné lieky. Pomyslela si a pomaly sa posadila a prešla si rukou po vlasoch ktoré jej niekto zaplietol do dlhého vrkoča. To určite Elise pomyslela si a usmiala sa. V tom do izby vletel jej otec Marcus a pevne ju objal. "Ako sa cítiš?" Opýtal sa a pozeral sa na ňu rovnakými hnedými očami ako mala ona. "Dobre,je mi fajn" odpovedala mu a usmiala sa. "Dnes ráno som sa vrátil z Petrohradu a povedali mi že ťa zranil démon. Mama celú noc nespala,bála sa o teba." Povedal jej otec ustaraným hlasom s ruským prízvukom. Elise akurát mlátila do boxovacieho vreca keď ju vyrušil zvuk zvončeka z haly. V kažom väčšom meste sa nachádzala pobočka Inštitútu. Obyčajní ľuďia videli len starú halu alebo sklad. Strážca videl obrovskú budovu v gotickom štýle podobnú katedrále. Strážci z celého sveta tu mali dvere vždy otvorené ale návštevy v Los Angelskom inštitúte boli zriedkavé. Elise sa rozbehla pozrieť kto zvoní keď započula hlas jej matky Clarissy a hlasy Marcusa a Samanthy Contovovích. V tom jej došlo že dnes ráno sa mal vrátiť Marcus,otec Michelle a Chrisa. Preto sa radšej otočila a išla do svojej izby. Ľahla si na postel a zavrela oči. Zobudilo ju klopanie na dvere. Trhlo ju a rýchlo bežala k dverám kde stál Chris.