Vrátili sa dnu a našli Michelle a Jaya ako sa na nečom smejú. Nathan chytil Elise za ruku a s usmevom si knim prisadli. Po pár minútach knim prišiel Chris s nejakým dievčaťom. Michelle nadvihla jedno obočie a a úškrnom pozorovala Chrisa. Vedela že s babami mu to moc nejde. "Ehm, takže toto je Shay." usmial sa a pozrel na ňu. "Shay, toto je moja sestra Michelle, Elise, Jay a Nathan" prešiel pohľadom každého znich. "Veľmi ma teší" usmiala sa a objala Chrisa okolo pása. "Aj nás, prisadnite si" odvetila Elise. No uvedomila si že tam moc miesta nieje. Preto ju Nathan chytil za boky a posadil na kolena. Uškrnula sa a nejak tomu nevenovala pozornosť, ach ten alkohol. Chris so Shay si sadli a pripojili sa do debaty. Čas ubehol veľmi rýchlo a bolo načase ísť. Keďže jediný kto nepil bol Chris, musel zavieť aj Nathana s Jayom. So Shay si vymenili čísla a dali si krátky bozk na rozlúčku. Elise z Nathana nespustila ani nachvíľu zrak. Túlili sa k sebe na zadnej sedačke. Michelle, ktorá sedela vedľa nich sa nepokojne vrtila. Tíško Elise závidela. Po 15.minútach zastavili pri Nathanovom dome. Nathan nežne pobozkal Elise a rozlúčil sa s ostatnými. Jay sa len krátko usmial na Michelle a tiež vystúpil.
Ráno sa Michelle zobudila s dobrým pocitom. Dnes mali opäť hliadku. Vstala postele a zamierila si to do kúpelne. Elise si práve umývala zuby. Žiarila ako slniečko a niečo si pohmkávala. Michelle sa musela zasmiať." Čo je?" nechápala Elise. "Nič, len som rada že si štastná" objala ju Michelle. "Ach, ani nevieš ako" rozplývala sa Elise.
Na raňajkách bol Chris a Viktor. Dievčatá si prisadli a nasypali si cereálie. Nikto nič nehovoril čo bolo pri raňajkách nezvyčajné. "Ehm.. kde máme dnes hliadku Viktor?" prerušila to ticho Elise. "V jednej štvrti za mestom sa potuloval démon. Adresu vám potom nadiktujem" odvetil Viktor a dojedol posledný kúsok lievancov.
"A Elise chcem s tebou hovoriť. Poobede prosím príď do mojej kancelárie." dodal Viktor a odišiel. Elise sa pozrela na Michelle ktorá len pokrčila pleciami. Elise a Chris sa pobrali na ranný tréning a Michelle si ešte musela zájsť do knižnice. Keď sa blížila k dverám počula z knižnice čudné zvuky a zacítila ostrý pach. Presne taký ako keď niekto používa čiernu mágiu. Nedávalo to zmysel. Mágia v inštitúte bola predsa proti zákonu. Keď počula ako sa dvere knižnice otvárajú rýchlo vkĺzla do vedľajšej izby a na poslednú chvíľu zavrela dvere.V tom sa na chodbe ozvali kroky. Keď sa presvedčila že vzduch je čistý rozbehla sa do telocvične. Chris práve trénoval s kindžálom a Elise boxovala do vreca. Keď zbadali vystrašenú Michelle rýchlo k nej pribehli a Elise ju objala. "Čo sa stalo? Michelle už je to dobré len povedz čo sa stalo." Šepkala jej Elise a pritom ju hladkala po vlasoch. Keď im Michelle vysvetlila čo sa stalo Chris si zastrčil kindžál za opasok. Tieto dýky boli vyrobené v páre. Jedna väčšia pre Chrisa a menšia pre Michelle. "Poďte myslím že by sme sa tam mali ísť pozrieť." povedal Chris a odkráčal smerom do knižnice. Keď tam vošli zistili že niekto otvoril všetky okná a veľký dubový stôl presunul spolu s kobercom viac do stredu. "Niekto to posunul. Vypadá to akoby chcel niečo skryť." povedala Elise. "Sme tu len my traja,Viktor a Theresa. Theresa by sa podľa mňa zaujímala skôr o recepty. Niečo ako brokolica na 50 spôsobov a nie čierna mágia." dodala Elise. "Takže pokial to nebol nikto z nás a ani naša 80 ročná kuchárka..." povedala Michelle. "Tak to bol Viktor."dokončil Chris. " Prečo by to robil?" zašepkala Elise. "To neviem" odpovedal jej Chris. V tom sa za nimy ozvali kroky."Nemali by ste trénovať?" opýtal sa Viktor. "Mimochodom Elise toto je pre teba." dodal a podal jej obálku. "Chris poď nachvíľu so mnou."prikázal Viktor a odišiel. Chris sa rozbehol za ním.Elise otvorila obálku. Drahá Elizabeth,dlhé roky sa ťa snažím nájsť. Ak čítaš tento dopis znamená to že tvoja matka nieje v tvojej blízkosti. Čo by som to bol za otca keby som nevyužil príležitosť byť so svojou dcérou?! Drahá už sa nemôžem dočkať kedy budeš pri mne a zaujmeš svoje miesto v rodine. Uvidíme sa čoskoro. S láskou Otec. Elise sa zatočila hlava a spadla na kolená ktoré si bolestivo narazila o tvrdú podlahu. Michelle ihneď priskočila k nej. Zobrala jej dopis z ruky a keď ho dočítala objala Elise. "Nedovolíme mu aby sa s tebou stretol." Ubezpečovala ju Michelle. Pri obede bol len Viktor,Michelle a Elise. Keď sa pýtali kde je Chris,Viktor im povedal že sa necíti dobre a musí odpočívať. "Takže dnes idete na hliadku samé."povedal Viktor. Obe naraz prikývli. Keď sa začalo stmievať vyšli von. O ulicu ďalej ich čakali Jay a Nathan. Nathan sa usmial na Elise ale keď si všimol jej výrazu rozbehol sa k nej a zobral jej tvár do dlaní."Čo sa stalo Elise? Je všetko v poriadku?" Spýtal sa jej. Elise mu vysvetlila čo sa stalo a nevynechala ani Viktora. "Takže si myslíš že váš mentor spolupracuje s tvojim otcom?" Opýtal sa Jay. Elise prikývla. "A kde je vlastne Chris?"opýtal sa Nathan."Vraj sa necíti dobre."odpovedala Michelle. Zrazu pri nich zastavilo auto a z neho vystúpili dvaja muži celý v čiernom a rozbehli sa k Michelle a Elise. Keď zbadali Jaya a Nathana zaváhali ale pokračovali smerom k nim. Nathan sa postavil pred Elise keď v tom jeden z mužov vytiahol zbraň a namieril na neho. "Nie!" vykrikla Elise a vrhla sa pred Nathana."Poďte s nami Lady a nikomu sa nič nestane."povedal chrapľavým hlasom muž so zbraňou. Elise sa pozrela na Nathana ktorý len pokrútil hlavou na znak nesúhlasu. "Dobre."povedala Elise a podišla k mužovi. Druhý muž medzitým nasadol do auta. Zrejme uznal že jeho spoločník to zvládne sám. Keď bola Elise tesne pri mužovi zložil zbraň. Elise mu prudko kopla do ruky a zbraň mu vypadla a ona sa po ňu ihneď zohla. To už vystúpil z auta aj druhý muž ale skôr ako stihol vytiahnúť zbraň vzduchom presvišťal šíp a zabodol sa mu do krku a muž sa zrútil na zem. Bol to Jay. Elise mierila na druhého muža a ten sa a ňu len usmieval. "Myslíš že mi to ublíži maličká?" Elise ostala prekvapená. Pozrela na miesto kde ešte pred chvíľou ležalo telo muža a miesto toho tam ostala len kôpka prachu. Démoni. Dokonalá ilúzia. "Toto nieje jedna z vašich posvätených zbraní anjelik." Povedal démon a zaškeril sa. "Ale toto áno zamrmlal Nathan tak aby to počula len Elise a okamžite sa zohla. Práve v tej chvíli jej ponad hlavu preletel nôž a zapichol sa démonovi do hlavy. Elise sa rozbehla k Nathanovi a ten ju pevne objal. "Vedel som že to pochopíš"pošepkal jej a usmial sa. Úsmev mu opätovala."Niekto ich poslal aby ťa uniesli Elise. A mali na sebe kúzlo. Vedeli že dnes máme ísť na hliadku samé."povedala Michelle. "Chris" vydýchla Elise."Musíme sa vrátiť do inštitútu."povedala už hlasnejšie. Keď prišli k inštitútu ostali v šoku. Celá bodova bola v plameňoch.