Kapitola 7

37 7 0
                                    

"Takže ako ich chceš nájsť?" spýtala sa Elise a v odraze zrkadla pozorovala Michelle sediacu na jej posteli kým si ona česala vlasy "To ešte neviem ale niečo vymyslíme" odpovedala jej Michelle. "Ale nemáme moc času dnes večer sa vráti Chris" dodala. "Myslím že mám nápad..." začala Elise keď v tom ju prerušilo klopanie na dvere. Dvere sa otvorili a stála v nich Samantha. "Dievčata o 10 minút vás čakáme na večeri."povedala Michellina matka."Fajn už ideme mami" odpovedala jej Michelle a Elise prikývla. Samantha za sebou zavrela dvere a keď si Elise bola istá že je preč pokračovala. "Viktor má počítač v ktorom je databáza všetkých strážcov,mohli by sme ich tam nájsť."povedala a sadla si vedľa Michelle na posteľ."To znie dobre.Ale ako sa tam chceš dostať?" Opýtala sa Michelle."Počas večere. Viktor si necháva počítač v pracovni takže počas večere máme šancu."povedala Elise."Elizabeth Laura Whitelightova som zdesená. Fakt sa chceš niekomu vlámať do kancelárie a hrabať sa mu v notebooku?"povedala Michelle s úškrnom. "Hej a ty ma budeš kryť."povedala Elise a úsmev jej opätovala. "Ideme na to."
Viktor sedel pri stole a naberal si polievku,zatial čo Clarissa a Samantha riešili novú dodávku zbraní ktorá mala prísť budúci týždeň.Michelle a Elise sedeli vedľa seba a nenápadne pokukovali posebe. Michelle sa následne natiahla cez Elise aby si zobrala soľ a "nechtiac" vyliala omáčku na jej tmavomodré šaty. "Och moc ma to mrzí" zhíkla Michelle a začala rýchlo utierať rozrástajúcu sa škvrnu na Elisiných šatách. Samanta a Clarissa sa na seba zmätene pozreli ale nepripisovali to ničomu neobvyklému. Michelle bola "vždy" šikovná. "To nič nechaj tak, zajdem sa prezliecť" povedala Elise a milosa usmiala. "Ospravedlnte ma" vstala od stola a vybehla hore po schodoch. No na miesto svojej izby si to zamierila do Viktorovej pracovne. Na počudovanie bola odomknutá. Ihneď zbadala laptop ležiaci na veľkom stole. Vykukla ešte pre istotu z izby či tam nikto nieje a potichu zavrela dvere. Zamierila k stolu a zapla laptop. Na obrazovke sa objavili rôzne Viktorové súbory. Chvíľku jej trvalo kým našla databázu všetkých strážcov. V tom začula šuchot. Rychlo vstala od laptopu a poobzerala sa odkial ten zvuk vychádza. Naštastie to bol len Viktorov kocúr Félix, ktorý sa obtrel okolo koženého gauča. Vydýchla si a vrátila sa naspät k práci. Do vyhľadávača napísala najskôr len "Nathaniel" nevedla totiž jeho priezvisko. Zarazilo ju keď tam nič nenašlo. Par krát zaklipkala očami, no stále tam nič nebolo. Skúsila ešte napísať "Jason". Tak isto bezúspešne. Civela na monitor ešte hodnú chvíľu kým jej nedošlo že je už na čase ísť. Zrušila všetky súbory a vypla laptop. Opatrne sa vykradla von a zamierila do svojej izby obliecť si niečo iné. Našla červené elegantné šaty na ramienka, tesne nad kolená. Rýchlo zbehla po schodoch do jedálne."Prepáčte chvíľu mi to trvalo bola som ešte v kúpelni."povedala a posadila sa. Michelle sa na ňu pozrela a Elise zbadala otázku v jej očiach. Jemne zavrtela hlavou a Michelle sa zatvárila sklamane. Zvyšok večere prebiehal potichu a keď dojedli všetci si išli za svojimi povinnosťami."Tak čo?" spýtala sa Michelle šeptom keď kráčali dlhou chodbou k jej izbe. "Vôbec nič a myslím doslova nič. Absolutne." odpovedala Elise."To je fakt divné.Nestáva sa že by Rada nemala záznam o nejakom strážcovi."povedala zamyslene Michelle."V Navii sú na to dokonca poverení ľudia aby to každoročne aktualizovali.Nerozumiem tomu." povedala Elise.Naviia krajina ktorú obývajú výlučne strážcovia a sídli tam rada. Kedže je skrytá kúzlom ktoré bráni ľuďom vojsť tam,je to skvelé miesto kde sa môžu strážcovia stretnúť.Elise si sadla na parapetu v izbe Michelle a zadívala sa von oknom. "Poď mali by sme sa ísť pripraviť na hliadku."povedala Michelle."O 15 minút v hale?"spýtala sa Elise na čo Michelle len kývla. Elise vstala a išla do svojej izby. Keď zišla dole Michelle ju už čakala a žiarivé vlasy jej ostro kontrastovali s čiernou zbrojou. Keď kráčali ulicami L.A. bola už tma ale napriek tomu použili kúzlo neviditelnosti.Ako Elise kráčala meč sa jej hojdal pri nohe a tento známy pohyb ju upokojoval.Keď išli okolo jedného baru Michelle započula slabé syčanie a zastavila otočila sa k Elise ktorá len prikývla na znamenie že to počula tiež. Pomaly kráčali smerom odkial sa zvuk ozýval. V uličke za barom pri kontajneroch s odpadkami zbadali siluetu niečoho čo mohlo mať veľkosť dospelého človeka ale keď sa pozreli bližšie zistili že človek to rozhodne nieje. Bol to démon ktorý mal niesto rúk pazúry ktoré boli ostré ako britva. Michelle okamžite vystrelila ale démon sa šípu vyhol.Elise sa k nemu rozbehla už s vytiahnutým mečom. Keď v tom sa démon zrútil na zem a zmizol. Za ním stál Nathan a usmieval sa. "Čo tu robíš?! Zvládla by som to!" kričala na neho Elise."Ďakujem by stačilo" povedal Nathan samoľúbo. Z tieňa vyšiel aj Jay a pobavene pozoroval celú situáciu.
Michelle s úsmevo podišla k nim. Keď v tom sa v tieni niečo pohlo. Všetci štyria boli ihneď pripravený na boj. Elise vytiahla meč práve včas keď sa na nich vrhol obrovský démon a mieril rovno k Michelle. Elise sa chystala skočiť k nej ale Jay ju predbehol a odrazil démona.Bol to obrovský a silný démon. Elise ho chcela napadnúť zozadu keď v tom sa démon prudko otočil a obrovskou rukou ju odrazil a ona prudko narazila do steny a spadla na zem. Zrak sa jej pomaly rozostroval a točila sa jej hlava. Počula rinčanie zbraní a Nathana ako kričí jej meno a potom už len tma.

Heart by heartWhere stories live. Discover now