1. sezon 3. bölüm | Umutsuzluk

39 5 6
                                    

Mert viskiden bir yudum daha aldı ve hikayesine başlamadan önce derin bir nefes aldı.

- Her şey 2 yıl önce başladı. Efe bizim okula geldi. Aşık olduğumu hemen anladım. Ama yeni bir yerde iyi bir arkadaş bulduğuna çok sevindiğini tekrarlayıp duruyordu. Ve eğer itiraf edersem onu sonsuza kadar kaybedeceğimden korkuyordum. Arkadaşlığımız gibi ona karşı hislerim de her geçen gün güçlendi. Onu her yerde takip ettim, ona anlatacak bir an aradım. O benim takıntım, ulaşılmaz hayalim oldu. Sonra bu Buse ortaya çıktı. Efe beni görmezden gelmeye ve bana yalan söylemeye başladı. Ve bugün... Şimdi onları yatakta izledim. Beni tamamen kırdı. Çok acı çekiyorum! Şimdi ona nasıl bakabilirim? Nasıl yaşamalıyım?

- Sadece bir takıntılılığı diğeriyle değiştirmen gerekiyor. Artık her zamankinden daha fazla yardıma ihtiyacın var. Sana öğretmemi ister misin? - Can önerdi.

-Evet ama başkalarının bilmesini istemiyorum. - Mert başını eğdi.

- Sana yardım edeceğim. Sadece bana güven.

Bir nefes daha alıp dudaklarını birleştirdi ve acı-tatlı dumanını ağzına üfledi. Yaşlı adamın dili dudaklarının arasında koşturdu, elleri omuzlarına düştü ve onu geri itti. Mert sırt üstü düştü ve sarhoş bir şekilde gülümsedi. Ve başka hiçbir şey hatırlamıyordu. Adam öğleden sonra saat dört civarında geniş bir yatakta ağrıyan bir kafa ve ağrıyan bir sırt ağrısıyla uyandı. Hafızasında sadece anıların kırıntıları vardı: Canın ona zorla alkol döktüğü... Mert, Efenin ona hükmettiğindeki duygu fırtınasını mükemmel bir şekilde hatırladı. Bunda hayvani, ilkel ve kaba bir şeyler vardı. Bunu ceza olarak kabul etti. Böylece kendinden intikam aldı, zamanında yapmamanın intikamını aldı. Mert etrafına bakındı. Tamamen yabancı bir odada geniş bir yataktaydı. Çarşaflar kırışmıştı, battaniye yerdeydi. Mert dikkatlice ayağa kalktı ve kıyafetlerini aradı ama hiçbir şey bulamadı.

- Uyandın mı? Tatlı çocuk! - Can elinde bir bardak suyla eşikte duruyordu.

- Günaydın. Aramızda ne oldu... - Mert durdu ve kendini bir battaniyeyle örttü.

- Devam edelim mi?

- Emin değilim.

- Al, bir içki iç. Banyo şu kapının arkasında. Duş al, sonra seni mutfakta bekleyeceğim. Senin için kahvaltı hazırladım. - Can ona bir bardak su verdi ve gitti.

Çok susamıştı! Mert kabın içindekileri sadece iki saniyede içti. Çıplak bir şekilde banyoya girdi ve burada sıcak bir duş aldı. Neden Canla yattı? Bu nasıl oldu? Görünüşe göre sadece içip konuşuyorlardı, Mert ona kalbinin kırılmasından şikayet ediyordu ve sonra kendini birden fazla kez onunla buldu. Efeden intikam almak için süper ustaca bir plan bulmuş gibi göründüklerini hatırladı. Duştan çıktığında etrafına baktı ama temiz bir pantolon ve rafta duran uzun bir kolsuz gömlekten ile bir yığın havludan başka kıyafet göremedi. Çıplak kalmamak için önerileni giydi ve odadan çıktı ve kendisini mutfakta bulana kadar tanımadığı bir dairenin koridorunda yürüdü. Bazı nedenlerden dolayı başı dönüyordu ve vücudunun her yerinde bir sıcaklık hissediyordu, ancak bu büyük olasılıkla çok fazla viski ve sıcak bir duşun sonucuydu. Önüne bir tabak çorba ve bir bardak kahve konulmuştu ve bunları birkaç dakika içinde yemişti. Tuhaf bir heyecan hissi vardı, sanki teninin tüm yüzeyi giderek artan arzuyla karıncalanıyordu. Bir şeyler ters gidiyordu, bilinç alarmı çalmaya başlamıştı ama gözeneğinden sızan şehvet her şeyi gölgede bırakıyordu. Can Göksu artık korkutucu görünmüyordu, yalnızca çekici görünüyordu. Mert ayağa kalktı ve o da onun ardından ayağa kalktı. Aniden ona sırtını döndü ve arkadan bastırdı. Yaşlı adamın dudakları boynundan aşağı doğru kaydı ve gömleğinin içine daldı. İki parmağın aynı anda içinde olduğu anda bilinci yüzdü.

Kalbimin gölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin