Özel bölüm 1 (Sadist)

41 4 2
                                    

Mert'in arabası, öndeki araçların arasından geçerek sorunsuz bir şekilde ilerliyordu. Yavaş yavaş daha az araba vardı. Mert rahat ama dikkatli bir şekilde liderlik ediyordu. Mert mükemmel bir sürücüydü, araba sorunsuz ve rahat bir şekilde hareket ediyordu. Araba yoldan döndü ve özel bölgeye doğru ilerledi, küçük bir kulübe görünene kadar uzun süre pencerenin dışındaki ağaçlar ağaçlarla doluydu.

Mert, safça burnunu çekmeye devam eden Efeye güldü ve sonra işe koyuldu. Hafta sonu için bir ev ayarladı. Yakınlarda küçük bir göl, birçok ağaç, evin pencereleri... Ancak tüm bunlar gerekli değildi. İhtiyaç duyduğu tek şey mahremiyet ve Efeydi. Mert bagajdan birkaç küçük çanta çıkardı ve bunları önce eve taşıdı, ardından ipi dirseğine dolayarak arabaya döndü. Hiç zorluk çekmeden ama oldukça ustaca Efenin bileklerini sardı, ellerini sırtının ve bacaklarının arkasına koydu ve hiç uyanmadığına içtenlikle şaşırdı ve sonra adamı kaldırıp omzunun üzerinden atarak eve doğru yola çıktı.

Efe ancak sert bir şekilde yatağa atıldığında tepki gösterdi. Ne olduğunu anlamaya çalışarak gözlerini korkuyla kırpıştırdı. Mert bir uçurtma gibi yukarıda asılı duruyor, avına dik dik bakıyordu.

- Mert, orada mısın? - Efe dalgın dalgın etrafına baktı ve ancak uykulu gözlerini ovuşturmak için ellerini yüzüne kaldırmak istediğinde ellerindeki ipleri tamamen hissetti.
- Bu ne tür şakalar böyle? - Efe hoşnutsuzca mırıldandı.

Ama Mert karşılık olarak gülümsemedi, genellikle şaka yaptığında yaptığı gibi şeytani bir kahkaha atmadı.

- Cezana hazır mısın, Efe Beycan?

- Ben... - Efenin sesi boğuk çıktı ve yanakları hızla kızardı.

Mert başını eğerek Efenin bu söze verdiği komik tepkiyi izledi.

- Artık buna ihtiyacın olmayacak. - Mert arkasından bir yerden maket bıçağı çıkardı ve tişörtünün yakasını çekerek kumaşı kesmeye başladı.

Efenin elleri ve ayakları zaten iplerle bağlı olduğundan, bunun en etkili ve en basit yol olduğu sonucuna vardı; elbiselerini çıkarmak için onu tekrar çözmenin bir yolu yoktu. Efe nefes almaktan bile korktuğu için hareket etmedi; bıçak emin ellerde olmasına rağmen hâlâ keskindi. Birkaç dakika sonra Efe kıyafetsiz kaldı. Yatağın yüzeyinde dik oturmaya çalıştı ama Mert'in nazik itişiyle anında sırtına düştü.

- Şimdi dinle ve aklında tut. İtaatkar olacaksın. Hiçbir şey söylemeyeceksin, hiçbir şey düşünmeyeceksin, hiçbir şey istemeyeceksin ve kesinlikle hiçbir şey talep etmeyeceksin. Sen sadece beni tatmin edeceksin ve her şeyi, kesinlikle istediğim her şeyi yapacaksın.

Efe gergin bir şekilde yutkundu. Kabul etmek için ağzını açtı ama Mert'in avucu yanaklarını sıkarak adamın dudaklarını sıktı.

- Tek kelime etme.

Efe hızla başını salladı. Daha sonra serbest bırakıldı. Efe ağzında bir tıkaç varken sessiz kalmanın çok daha kolay olacağını düşünmüştü. Müstehcen ve gürültülü ifadelere olan sevgisi, beceriksizliği ve utancı gizlemek için sadece boş gevezelikler göz önüne alındığında, Mert sanki düşüncelerini okumuş gibi, ağzını aralayıcıyı yüzüne getirerek dileğini hemen yerine getirdi. Ağzına lastik bir halka yerleştirildi ve başın arkasına bir çift kayış bağlandı.

- İşte bu, bir oyuncağın konuşmak için ağıza ihtiyacı yok ama açık olması gerek. - Mert'in karanlık bakışları dondurucu ve hipnotize ediciydi.

"Arkanı dön." dedi Mert kısaca.

Efe, Mert'e sırtını döndü ve belinin alt kısmında onu büken ve yatağa bastıran bir el hissetti. Gerçekten cezaya hazırlanıyordu ama Mert yine de dilatörü Efeye yerleştirmeden önce biraz daha kayganlaştırıcı döktü. Soğuk metal Efenin içerideki hassas cildini yaktı ve o birkaç manipülasyondan sonra hoş olmayan bir ürpertinin içeriye nüfuz ettiğini hissetti, iç kısımları açıldı ve şimdi Mert ayarlanabilir metal bir koni tarafından içeriden açılan bir deliğin ahlaksız görünümüne maruz kaldı.

- Eh, şimdi iki açık deliği olan bir oyuncak bebek gibisin.

Efe çoktan heyecanlanmıştı, siki seğiriyordu ve sadece birkaç damla kayganlaştırıcı yatağı lekelemişti. Çarşafın üzerinde kıpırdandı ve davetkar bir şekilde kıçını dışarı çıkardı. Efe bir sik için yalvarmaya hazırdı, keşke o siki alabilseydi. Mert, önündeki çocuğun yaptıklarını izleyip kıkırdadı.

- Bebekler... ancak sahipleri istediği zaman çalışırlar. Geri kalan zamanda ise sadece kendilerine ilgi gösterilmesini beklerler. - Bundan sonra Mert, Efenin kıçına yüksek sesli bir tokat attı ve Efenin gözleri kapandı.

Efe orada elleri ve ayakları bağlı bir şekilde yatıyordu, ağzındaki halkadan tükürük akıyordu ve aşağıdan fazlasıyla açıktı. Kıvrıldı, bekledi, bekledi, yine bekledi ve daha sonra uykuya daldı. Mert yarım saat sonra geldi, Efe çoktan uyuya dalmıştı ve bu daha da ilginçti. O dilatörü çıkardı ve mutlu bir iç çekişle hemen taşşaklara yerleştirdi. Efe şaşkınlıkla irkildi ve ağzı açık bir şekilde mırıldandı.

- Orada bir şey mi söylemek istedin, yoksa ben mi hayal ettim, hmm? - Mert tamamen yenilenmiş bir güçle onun içerisine daldı.

Efe sadece başını salladı.

- Peki, peki. - Mert'in yumuşak sesi öfkeli yoğunluğuyla tezat oluşturuyordu.

Efe yataktan aşağı kaymaya devam etti, kendine yaslanamadı, sadece Mert'in kendisi her defasında onu geri çekti ve belinden yakalayıp sikinin üzerine itti. Efe, kendi hareket özgürlüğü olmayan, gerçekten zayıf iradeli bir oyuncak bebek gibi hissediyordu. Sert şoklar aldı ve etrafındaki sıcaklık havada eridi. İçerideki sıcak alet duvarların sınırlarını zorluyordu. Kayganlaştırıcıdan nemlenen çarşaflar Mert'in bastırdığı organını ovuşturdu ve Efe, zevki yoğunlaştırmak isteyerek duyulara doğru eğildi. Ancak sahibinin başka planları vardı.

Mert dışarı çıktı ve hemen ona küçük bir tıkaç takarak onda tokluk hissi bıraktı. Efeyi omzundan tutup kaldırdı. Bakışları Efenin gizleyemediği gafına takıldı. Ama sahibi oyuncakların olup olmamasını zaten umursamıyordu, bu yüzden Mert ihtiyatlı bir şekilde Efenin dudaklarını yaladı ama adamın heyecanını açıkça görmezden gelerek onu tekrar kendisine doğru çekti.

- İşini kolaylaştırdım, değil mi? Ağzını açmana bile gerek yok. Her şey zaten yapılacak. - Mert, Efenin çenesinden ve yanaklarından akan tükürüğü parmaklarıyla rastgele sildi, sıcak dilini yakaladı, ağzından biraz dışarı çekti ve parmaklarının arasına masaj yaptı.

Efe sadece burnunu çekti. Başını kaldırıp Mert'e baktı ve sonra utangaç bir şekilde başka tarafa baktı, şimdi Mert'in önünde nasıl göründüğünü hayal etmekten bile korkuyordu. O hatalı değildi. Mert sapkın düşüncelerle "itaatkar oyuncağının" tadını çıkarıyordu sadece.

Mert kendini konumlandırıp Efenin ağzına girdi. Elini nazikçe Efenin yanağında, ardından yumuşak saçlarında gezdirdi. Efe utançla gözlerini kapattı ve gözlerini asla açmayacağına dair kendi kendine söz verdi. Ne kadar heyecanlı olduğundan utanıyordu.

- Yapma bunu. - Mert yavaşça Efenin bir tutam saçını çekerek onu kendine bakmaya zorladı, yüzünde kibirli bir ifadeyle tekrar gülümsedi.
- Sen tamamen benimsin ve her türlü aptalca şeyi düşünmene gerek yok. Hiç düşünmene gerek yok, benim bebeğim.

Efe zihinsel olarak kesinlikle kirli olduğunu kabul etmişti, özellikle de içi. Kirli düşünceler ve görüntüler sonsuz bir şekilde onun içinde kaynıyordu ve şimdi vücudunun her hücresinde olup bitenlerden keyif alıyordu.

Kalbimin gölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin