- Çok berbat durumdasın.
Mert, Efenin kasılmasını sağlamak için kalçasına tokat attı.
- Artık gergin olma, hadi sık kendini. - Mert'in tokatları, Efenin zaten kızarmış olan alt kısmına saldırıyordu.
“Ben...” diye başladı Efe ama tam zamanında sustu.
- Sen neden bahsediyorsun öyle, sürtük?
Mert parmaklarını sikiyle beraber ekledi, içerideki her şeyi daha da gererek, zaten arkadan gelen her sürtünmeden dolayı yüksek sesle çığlık atan Efeye eziyet ediyordu. Mert dışarı çıktı, sonra parmaklarını biraz daha içeri doğru hareket ettirdi, onları açtı, heyecanla narin, yumuşak ve çok sıcak duvarların nasıl gerildiğini ve kırmızılaşmış kas halkasının sert parmakları açgözlülükle emerek nasıl titreştiğini izledi. Biraz sakinleşti ve keskin bir şekilde Efeyi sırtına çevirdi. Efenin kırmızı yüzü ve cam gibi gözleri onun en karanlık arzularını uyandırıyordu.
Mert elini kaldırdı ve hızlı bir hareketle birkaç tokat attı. Efe bu durum karşısında ayıldı ve bakışlarını Mert'e odakladı. Ancak bu yeterli gibi görünmüyordu. Mert alaycı bir şekilde adamın titreyen sikine bakıyor, vücudunu inceliyor ve bağlı Efe bu yırtıcı bakıştan saklanamıyordu. Mert elini tekrar yanağında gezdiriyordu. Sonra ise tekrar vuruyordu.
- Son sürtük gibi isteklisin. Acınası manzara.
Kızıl deriye çınlayan bir tokat daha.Darbeler acı verici değildi ama çok aşağılayıcıydı. İçgüdü düzeyindeki bir şey Efenin giderek daha acınası hissetmesine neden oluyordu. Efe dayanamadı ve ağladı. Nedenini anlamamıştı, bütün duyguları bir anda üzerine gelmişti ve dışarı sıçramıştı.
- Benim sikim olmadan ağlıyorsun demek? - Mert alaycı bir ses tonuyla sözlerini tamamladı.
Mert Efenin kafasını yatağın kenarına çekti ve kendisi yanında bir yerde durdu.
- İşte bu, sana sikimi doğru şekilde tutmayı öğreteceğim. - Mert Efenin boynunu kavrayıp biraz bastırarak esnek bir şekilde aralık olan ağza girdi.
Damarları çıkıntılı, sert, devasa bir sik, yumuşak, dolgun dudakların etrafına sarılıydı, dil cilde bastırılarak nabız gibi atan organı okşuyordu. Mert büyük bir zevkle içeri girip çıkıyor, kendi zevkinin peşinde koşmaktan çok manzaranın tadını çıkarıyordu. Ve hayran olunacak bir şey daha vardı. Efenin tüm vücudu terle kaplı, parlıyor, titriyor ve dokunuşları özlüyordu.
- Şimdi kesinlikle bir oyuncak gibi görünüyorsun. İçinde insani hiçbir şey kalmadı. Sen sadece bir oyuncaksın. Benim oyuncağım.
Mert tükürüğü yutuyor, adamın ağzını bırakıyor ve nefesini eşitlemeye çalışıyordu. Elinde başka bir şey daha vardı. Çubuk şeklinde bir cihaz getirmişti. Bunu Efenin uyluğunun iç kısmına getiriyor, bir titreme bekliyor ama bunun yerine hafif, acı veren bir akıntı alıyor.
Efe beklenmedik uyarının ardından hızla ayağa kalktı ve nefes aldı. Mert memnun bir şekilde gülümsüyor ve gözlerini kısıyordu. Efenin izlediğinden emin olarak derinin üzerinde hareket ederek saldırmak için yeni bir yer seçiyordu. Efe, Mert'in eli teninin üzerinde biraz daha uzun süre durduğunda beklentiyle titriyordu. Mert tekrar uyluğuna bastırıyor, Efe alt dudağını ısırıyor ve inliyor, başını geriye atıp tüm vücudunu büküyordu.
Daha sonra cihaz gövdeye doğru hareket eder. Bu cihaz meme ucuna dokunduğunda Efe elinde olmadan yüksek sesle çığlık attı. Adamın içinde keskin, acı verici derecede hoş bir his vardı. Kayganlaştırıcı heyecanlanan aletten damlıyordu.
Mert açgözlülükle Efenin vücudunu inceliyordu. Mert Efenin çenesini sıktı ve ağzını açmaya zorladı. Kesinlikle vahşi gözleri Efeyi hipnotize ediyordu. O ağzını daha da açarak oyuncağın içeri girmesine izin verdi. Ağzının içerisinde hafif bir yanma hissi hissediliyordu.
- Seni bununla gerçekten sikeceğim.
Efe gözlerini genişletti ve dudakları cihaza sıkıca dolanmış halde korkuyla başını salladı. Mert mutlu bir şekilde tükürükle nemlendirilmiş çubuğu çıkarıp kas halkasına getirdi. Cihaz hiç zorlanmadan içeri girdi ve Efe, aşırı duyulardan çığlık atarak sırtını büktü. Kulaklarında çınlamayla onu tepeden tırnağa kaplıyordu ve gözlerinin önünde parlıyordu. Efenin siki seğirmeye başladı ve o niyahet geldi. Sperm farklı yönlere fışkırarak her iki erkeği de kapladı.
- Mert harcanan oyuncakları çöpe attı ve Efenin kayışlarını çözdü.
- Aşkım, iyi misin?Efe kapalı gözlerini açmadan önce birkaç kez başını salladı.
Mert su getirdi ve dirseklerinin üzerinde rahatlarken suyu dudaklarına götürdü.
Daha sonra Mert kendine gelmesi için biraz zaman tanıdı ve adamı alıp mutfağa yöneldi.Efe, hafif mezeler ve tatlıların bulunduğu masanın önünde Mert'in kucağına oturdu. Kıpırdamamaya çalışarak bacaklarını bir araya getirdi, artık içinde sert ve sıcak bir alet vardı. Mert bacaklarını onunkilerin üzerine atıp biraz araladı. Aşağıda her şey ıslak, yapışkan ve çok sıcaktı.
Mert, Efeyi elleriyle besliyordu, ancak Efe ağzını beceriksizce ve yanlış zamanda açtığı için yiyecekler düşmeye devam ediyordu.
Mert sinirle derinden iç çekti.
- Normal davranamıyorsun. Eğer normal bir insan gibi yemek yemek istemiyorsan, hadi yere inelim.Efe utangaç bir şekilde aşağıya indi, sandalyenin yanına yere oturdu ve aşağıya baktı.
- Seni yemeğinle besleyeceğim o halde. Tek bir damla bile dökmeye cesaret etme.
Efe ona parlayan gözlerle baktı ve avuçlarını yüzüne koydu.
Mert sonunda boşaldı ve aletini adamın yüzüne doğrulttu. Gözlerini kısıyordu ve Efenin diliyle sıcak beyazımsı damlaları yakalamasını izliyordu. Efe onun sikini yalıyordu, diliyle de onun yanaklarını ve çenesini yalıyordu. Ama yine de yere birkaç damla düşüyordu.
Efe kafası karışmış bir halde onun sikine, sonra da Mert'e baktı. Mert aniden onun yüzüne tükürdü. Efe için bu bardağı taşıran son damla oldu. Mert'in gücü ve hoşgörüsü Efeyi çılgına çevirdi ve göğüs bölgesinde bir yangın yarattı. Artık teslimiyet zaten onun bir parçasıydı. Efe kendini tamamen bıraktı ve o kavurucu gözlerin iradesine teslim oldu. Efe artık burada değildi, geriye sadece itaatkar bir oyuncak bebek kalmıştı.
Mert aslında bu değişiklikleri görüyordu, Efenin gözleri parlıyordu ve kafasının içinde sadece onu düşündüğünü söylemek doğru olurdu. Mert, Efenin artık kesin bir söz vermeyeceğini ve gerekirse onu durduramayacağını anlıyordu. Bu nedenle onu daha yakından izleyecekti. Mert eğilip Efenin saçını geriye çekerek kafasını geriye doğru eğdi.
- Daha fazla ister misin? - Mert boğuk bir şekilde fısıldadı.
Efe ağzını açtı ve dilini dışarı çıkardı. Mert'in tükürüğü yavaşça ağzına aktı.
- Buraya gel, uzan. - Mert tabakları itti ve adamı kolayca yerden kaldırdı.
Efeyi masanın serin yüzeyine yerleştirdi. Mert tatlıların içinden kremayı parmaklarıyla alıp Efenin cildine sürdü. Göğsüne, karnına, bacaklarına sürdü ve yüzüne birkaç vuruş yaptı. Mert yemeğine başladı. Kremayı yaladı ve bazen Efenin derisini ısırdı.
Efe titriyor ve ya başını geriye atıp kaba inlemeler yapıyor ya da Mert'in sıcak, tatlı vücudunu özverili bir şekilde yalamasını izlerken başını göğsüne bastırıyordu.
Mert meme uçlarını dişleriyle tek tek tutuyor ve hassas cilt, her harekete haince bir heyecan ürpertisiyle tepki veriyor. Mert tekrar memeyi ısırır, kremayı yalar ve deriyi tutar. Mert yüzüne yaklaşıp Efeyi yalıyordu. Daha sonra ise ıslak öpücükler ve hafif ısırıklarla boyun ve omuzlarına saldırıyordu. Efe bazen tüyleri diken diken olduğu için ağlıyor ve başını onun omuzlarına bastırıyordu. Her yeri titriyordu, daha fazla dayanamıyordu, ancak ısrarcı dudakların heyecan verici okşamalarını itaatkar bir şekilde kabul etmeye ve hafif ama fark edilir ısırıklardan titremeye devam ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin gölgesi
RomanceHer yerde onu takip ediyordu, her zaman yanındaydı. Resmen onun gölgesi olmuştu. Ve Efe zaten bu çocuğa o kadar alışmıştı ki onu ondan büyük abisi olarak görüyordu. Ama artık ortalıkta yoktu. Ortadan kayboldu. Sanki hiç var olmamış gibi ortadan kayb...