- Ne buldun bebeğim?
Can alaycı bir tavırla, "Bu gereksiz," dedi.
- Can, yeni oyuncağın mı var? Bu yüzden mi bana olan ilgini kaybettin? - Mert öfkeyle sordu.
- Ama bu seni ilgilendiren bir konu olmamalı! Seks yapmayı özlüyor musun? O halde söyle bana. İstekli misin?
- Her şeyden bıktım... Onu dün gördüm ve kendimi kötü hissettim, bu yüzden biraz katılım istedim.
- Bu nasıl bir umutsuzluk?! Bugün kulübe git. Tatlı birinin seni emmesi sana iyi gelecektir. - yaşlı dedi ve dışarı çıktı.
- Peki sen? Bana katılmaz mısın? - Mert ona doğru seğirdi.
- Hayır. Şişe masanın üstünde. Biraz farklı ama beğeneceksin. Yarına kadar daha dikkatli ol. - Can adamı mutfağın ortasında bırakarak gitti.
Neden ona karşılık vermedi? Neden çıkıp gitti? Birinin onu yakınında tutmasını, okşayıp öpmesini istiyordu. Hayır, biri değil. Belirli bir adamın dudaklarını ve ellerini düşündü...
Mert gözlerini kapattı ve Efenin uzun parmaklarının teninde ve kendi içinde olduğunu neredeyse gerçekten hayal etti. Bunu düşünür düşünmez, havlunun acıyla bastırdığı şey kendini hissettirdi. Boşalmasına izin vermeliydi. Hayır, ya da kendini cezalandırmaya devam etmeliydi. Ruh hali kayboldu, iştahı buharlaştı.
Gözlerini açtığında tezgahın üzerinde bir tabak omlet ve bir fincan kahve buldu. Mert tiksindiğini hissetti. Ona, kendisine... Yüz seksenine dönen adam, içinde berrak bir sıvı bulunan bir şişeyi kaptı ve kasırga gibi yatak odasına koştu. Belki de rahip haklıydı ve gerçekten de tahliyeye ihtiyacı vardı? Ahlaki... Çünkü fiziksel gerçekten fazlasıyla yeterliydi. Buradan hemen çıkması lazımdı. Kafasını boşaltıp düşünmesi lazımdı. Terapisi işe yaramıyordu. Ya da belki de aşık olduğu kişiyle ani karşılaşması zavallı beynini bu kadar alarma geçirmişti? Sonuçta, bundan önce her şey sakindi. Onu her gün rüyalarında görmeyi neredeyse bırakmıştı.
İşte yine başlıyoruz. Çıldırtıcı, çileden çıkarıcı, çileden çıkarıcı... Kot pantolon ve tişört giyerken paniğe kapılmamaya çalıştı. Hepsi geçecek. Daha fazla zaman alabilirdi ama Mert her şeyin geçeceğinden emindi. Şişeden ilk yudumlar ve her zamanki gelişi, onu buruşuk yatağa oturup gözlerini kapatmaya zorladı. Ah, evet! Ne güzel! Kafası boşaldı ve artık ihtiyaç duyulan hafiflik vücutta belirdi. Ne gerek vardı şimdi.
Aklı başına gelen Mert, şişeyi peçeteler ve bir dizüstü bilgisayarla birlikte, bitmemiş bir Stephen King romanı olan sırt çantasına attı. Bugün geri dönme planı yoktu. Mert hızlı adımlarla merdivenlerden yukarı çıktı ve taksiyle on beş dakika içinde kendi girişine girdi. Asansöre bindi ve kapıya sekiz adım attı. Altı haneli kodu girdi.
Nihayet evdeydi. Bir şişe çıkardı, spor ayakkabılarını fırlattı, bir yudum aldı ve yatak odasına gitti. Tişört sandalyeye uçtu. Bir yudum daha aldı. Kot pantolon yerde kalmıştı. Basamak ve dizler serin yatak örtüsüne değiyordu.
Elinde bir yağlayıcı tüp vardı. Omuzlarındaki baskıyı en azından biraz olsun hafifletmek için boşalmak istedi. Kendini okşamak ve onu hayal etmek istedi.
"Ahh, onun parmakları~"Mert, yalnız olmadığı ve arkasında sessiz ayak sesleri duyabildiği duygusuyla vücudunun titrediğini hissetti. Boynundaki damar hızla atıyordu. Belki bu doğru değildi? Belki uyuyordu? Arkadan bir ses ona seslendi, sanki gerçekmiş gibi duyuldu. Adam geriye doğru keskin bir adım attı ve oldukça gerçek biriyle çarpıştı. Arkasını dönmek istemiyordu. Orada yanlış kişiyi görmek istemiyordu. Mert yerli hindistan cevizi kokusunu derin bir nefes aldı ve dirseklerini arkasındaki güçlü bedene yasladı. Başını biraz çevirerek burnunu boynuna bastırdı ve çenesinin altındaki bir yerdeki deriyi yaladı. Uzun parmaklar acı verici bir şekilde omuzlarına saplandı ama onu itmedi.
-Mert, ne yapıyorsun... - sesi net bir şekilde duyuldu.
-Şşşt. - Mert elini başının arkasına attı ve ona daha yakından sürttü.
Dişleri derisini ısırdı ve ısırığı anında öptü. Kanındaki maddeler ona cesaret ve küstahlık veriyordu; kıçı arkasında duran adamın kasıklarına çarpıyordu. Artık daireye nasıl girdiğinin bir önemi yoktu. Sadece dokunuşlar ve donuk bir inilti, bu da cesaret katıyordu. Mert'in avucu boğazına kapandı, ikincisi ise vücudunun üzerinde süründü. Açısını hafifçe değiştirerek dudaklarını yanağının üzerinde gezdirdi ve sıkıca sıkıştırılmış dudaklarla çarpıştı. Dudakları! Bunları o kadar çok hayal ediyordu ki. Mert boynuna geri döndü. Onu şefkatle öptü ve ısırdı. Ellerini indirerek iç çamaşırını çıkardı ve alt karnını zaten doğal kayganlaştırıcıyla lekeleyen tamamen güçlenmiş aletini okşamaya başladı.
Efe, "Mert, arkadaşlar özel hayatta böyle davranmaz" dedi.
-Arkadaşlar nedir, Efe? Biri sevdiğinde ve istediğinde, ikincisi bencilce bunu fark etmez. Şu anda burada olmadığından neredeyse eminim ve bunların hepsi benim hayal gücüm. Ya bana yardım et ya da rüyamdan defolup git. - Mert homurdandı.
Birkaç dakika bekledikten sonra Mert'in elleri vücudundan kayboldu. Çığlık atıp uyanmak istedi. En azından bir şeyler yapmak istedi. Efe arkasını dönmeye korkuyordu. Arkadan kıyafetlerin hışırtısı geliyordu. Efe sırtının ve kollarının çıplak derisini hissettiğinde irkildi. İçsel yabancılaşma yerini sevince bıraktı, heyecan beyne giderek daha fazla baskı uyguladı, onu hareket etmeye ve daha da sıkı baskı yapmaya zorladı. Her dakika giderek daha az rüyaya benziyordu. Adam artık nerede olduğunu ve ne yaptığını anlayamıyordu. Bir noktada uzun parmaklar belini sıktı ve yağlanmış bir alet gergin kas halkasının içine girdi. Solunda uzun bir bacak yatağın üzerinde duruyordu, nabız gibi atan organ onu tamamen dolduruyordu, eller onu sıcak çıplak vücuda bastırıyordu. Hareketleri nazikti, alaycıydı, kulakta bir fısıltı ve boğuk bir iniltiydi. Efe, teniyle maksimum teması sürdürmeye çalışarak poposuyla geriye yaslandı. Her şey çok gerçekçiydi ama bir rüya gibiydi.
"Mert... Kusura bakma... Ben gay... Hayır..." iki hamlenin arasında dudaklarından çıktı.
Mert daha da ileri gitti. Bu çılgınlık giderek daha da yaygınlaşıyordu. Deliriyor muydu yoksa sadece şişedekinin etkisi miydi?! Artık anı yaşıyordu. Sonunda her zaman ait olduğu kişi vardı yanında. Bunların hepsi sadece onun içindi. Omuzlarına ter damlıyor, gövdesinden aşağıya doğru yuvarlanıyordu, Mert'in elleri onu göğsünün üzerinde sımsıkı tutuyordu, tene çarpan derinin kaba sesleri boş dairede çığlıklar ve boğuk inlemelerle karışarak garip bir şekilde yankılanıyordu. Doruk onu beklenmedik bir şekilde yakaladı; hiçbir şey yapacak zamanı yoktu. Efe düşmeye başladığını hissetti ama güçlü kollar onu daha da sıkı bastırarak başladığı işi bitirmesini engelledi. Yaklaşık bir dakikalık hareketlerden sonra her şey bitti, Efe unutulmaya yüz tuttu. Bir dahaki sefere gözlerini açtığında şehrin üzerine akşam çökmüştü. Sıcak, güçlü bir vücut arkadan bastırıldı. Artık bir rüya değildi. Belindeki eller oldukça gerçekti ve sıcak nefes tenini gıdıklıyordu. Yani bunu hayal etmemiş miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin gölgesi
RomanceHer yerde onu takip ediyordu, her zaman yanındaydı. Resmen onun gölgesi olmuştu. Ve Efe zaten bu çocuğa o kadar alışmıştı ki onu ondan büyük abisi olarak görüyordu. Ama artık ortalıkta yoktu. Ortadan kayboldu. Sanki hiç var olmamış gibi ortadan kayb...