Jag kommer inte ihåg så mycket... Jag vet att jag var rädd, jag såg mina föräldrar ligga och lida på sjukhuset, sen avled dom. Jag blev placerad på ett barnhem, tanten... Oj, kvinnan som äger barnhemmet är hemsk. Så fort någon säger ett pip, så fort nån hostar eller något får man gå till "skamvrån". Ett hörn och sedan bli piskad och straffad rejält...
-vad står du och suktar över då? Frågade nån. Elise...
-inget. Jag bara... Men avbröts.
-SANJA TYST! Sa stränga barnhems "chefen" Lena.
-men Elise s....
-SANJA GÅ OCH STÄLL DIG I SKAMVRÅN! Sa Lena argt.
-okej... Sa jag och började gå men tunga steg mot hörnet.
-rappa på! Sa Lena, men sen hade hon fullt upp på undervisning.
|1 timme senare|
-UNDERVISNING SLUT NU! Sa Lena och klappade med händerna.
Jag började gå men blev stoppad. Av Elise...
-vart ska du gå då? Frågade Elise bitchigt.
-jag ska gå. Vad ser det ut som? Sa jag och försökte gå ut.
-FRÖKEN SANJA! Kom hit.
Jag började gå mot Lena...
-du har inte den tonen mot barn. Verkligen inte mot barnfäng... *host* barnhemmets snällare flicka!
-men hon sa... Mer han jag inte säga.
-hur många rapp ska vi ta idag då? Frågade hon och satt på sig sina glasögon. Jag stod tyst.
-sist fick du 2 rapp, ska vi ta 5 rapp idag? Sa hon.
-helst inget... Sa jag tyst.
-då blir det 8 rapp! Sa hon och ställde sig upp.
-över katetern! Sa hon och tog fram pekpinnen. Jag gjorde som hon sa, eftersom jag inte vill ha mer problem. Hon skulle precis ta första rappet och jag förberedde mig.
*riiing riiing riiing*
Gud vilken tur jag har! Tänkte jag...
-a, hej! Ja här är änglaholm barnhem och du har kommit till Lena! Ja... Mhm.. Okej, ja men det blir Braån dyk upp då! Välkommen! Sa hon och la sedan på.
-gå och gör dig iordning! Folk kommer och adopterar strax!
Jag blev självklart inte adopterad den här gången heller... åren gick, lååångsamt...
|2 år senare|
-GÖR ER IORDNING! FOLK KOMMER OCH SKA ADOPTERA EN AV ER! Sa Lena. Jag orkade faktiskt inte bry mig... Men för att inte bli straffad så borstade jag igenom håret, flätade det, tvättade ansiktet, tvättade händerna och gick och ställde mig längst ut i raden, men blev utknuffad av Elise...
-men hallå vad gör du? Sa jag och Lena gav mig en sträng blick. Jag blev genast tyst och gick till ett hörn med händerna i knäna och ansiktet i händerna. (Hoppas ni fattar😂❤️) jag sneglade uppåt och såg FYRA UNGA KILLAR! Komma in i barnhemmet. Jag hörde de prata med Lena, hag sneglade ännu en gång upp, men de märkte väll inte en liten familjelös skitunge som mig...
-så har ni bestämt er? Frågade Lena.
-hm.. Killar? Men ****** *** blir väll bra? Jag hörde inte hela meningen, men de valde väll Elise eller nån...
-*host* hade ni bestämt er? Frågade Lena ännu en gång.
-ja! Det har vi! Sa ena killen och jag hörde hur alla började gå mot Lenas kontor.
____________
Hoppas det går bra att fortsätta läsa nu, jag hade skrivit men det kom inte med, och sparades inte...
Hoppas ni gillar den iaf❤️😘
ESTÁS LEYENDO
Kidnappad?!
FanficLÄS PROLOGEN OCH BÖRJA PÅ KAP 6 Då fattar ni mer Mila bor hos en fosterfamilj, enligt alla andra är hon bortskämd, men egentligen inte... Hon ska gå på en konsert där hennes favoritband Skyscraper spelar. Hon får gå backstage och blir där kidnappad...