1. Temsilci

4.3K 322 511
                                    

Yine bir Eylül ayı, yine heyecanla töreni izleyen üniversite 1. sınıf öğrencileri, yine rektörün aşırı pahalı takım elbiselerinden biri...

"Okulumuzun en iyi öğrencisi, Lee Felix!"

Alkışlarla sahneye çıkıp önceki yıllara benzer bir teşekkür konuşması yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alkışlarla sahneye çıkıp önceki yıllara benzer bir teşekkür konuşması yaptım. Hem fakültemin, hem de üniversitemin genel öğrenci temsilcisiydim.

Tören bitişi tanımadığım bir sürü kişi kapıda selam verdi. Hepsine cevap vermeye çalışıyordum.

-Tebrikler Sunbae.
-Instagramını alabilir miyiz?
-KakaoTalk kullanıyor musun?
-Çok havalısın!

"Teşekkür ederim. Evet, her zaman konuşabiliriz! Sağ olun, sağ olun..."

Böylelikle üniversite 3. sınıfta da açılış törenine çıkınca bütün 1. sınıflar beni tanımış oldu. Her yıl yeni gelen öğrencilerin ilk gördüğü isim ben oluyordum, bu ilgiye alışmıştım.

Öğretmenlerin de favorisi bendim. Normalde sınıftakilerin benden nefret etme ihtimali çok yüksek olurdu ama hepsiyle muhabbetim olduğu için beni seviyorlardı.


🍃🍃🍃


Ders başlamadan önce amfide boş sıralardan birine geçtim, yanıma iki kız yaklaştı.

-Merhaba Felix. Bu ders yanında ben oturabilir miyim?

Tabii. -

-Hey! Onunla ben oturacaktım.

-Kusura bakma, başka sefere. ^^

-Pardon?

İkisi arasında gerginlik çıkmadan üçlü sıraya geçtim ve ortaya oturdum. "İkinizle de birlikte oturabilirim."

-YAAA~

-Her zaman nasıl bu kadar kibar olabiliyorsun?

-Rahatını bozduk bir de.

Sorun değil. -

Herkesle aram iyidi ama kimseyle yakın da değildim. Benim hayat felsefem buydu, böylece kafam hep rahattı.

Bu mükemmel okul hayatımda tek bir pürüz vardı. Kurallara aykırı hareket eden ikili: Minho ve Jisung.

Kendi hallerinde oldukları için kimse onlara karışmıyordu ama okulun dışındayken çok fazla belaya karışıyorlardı. Öğrenci temsilcisi olarak onlara gıcık oluyordum, pek fazla muhatap olmamaya çalışıyordum.

Bu yıl sınıfımıza gelen yeni öğrenciyle bu ikisi daha da hareketlenmişti: Hwang Hyunjin. Bu çocuk tam anlamıyla baş belasıydı...

Minho giydiği gömleklerin önünü tamamen açardı, içine siyah atletler giyerdi. Altına da dar deri pantolonlar geçirirdi. 'Tamam anladık, en kaslı sensin.'

Küstüm Çiçeği | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin