-Sajnálatodra közölnöm kell veled, hogy bele egyezek. - Mateo szemei felcsillantak, és akár egy kisgyerek aki cukorkát kapott örvendezni kezdett, majd hirtelen észrevette hogy egy nő van mellette, és visszabújt férfias személyiségébe. És még mi nők vagyunk kétszínűek, pfff...
-Biztos vagy benne, Kiera?- láttam a szemeiben, hogy rettentően akarja, rettentően akar engem mellette, és fogalmam sincs minek ez a nagy vágy irántam, de ha Emma nem kerül veszélybe, addig mindenbe bele megyek.
-Ha Emmának egy szál haja is görbül-néztem mélyen a férfi szemeibe, hogy fogja fel mennyire fontos nekem a lány- le szarom hogy ki vagy, hogy te maffiózó vagy, vagy akár az elnök is, én foglak a bébikezemmel kibelezni. Tiszta voltam?
A férfi igazán nem hátrált meg, mondjuk nem is vártam el tőle. Szerettem volna tisztázni a dolgokat, hogy az én barátnőmet senki sem bánthatja, nem hiába egyeztem bele Mateo ajánlatába.
-Rendben, szépségem. -evvel lezártnak tartotta a témát, amit én helyesnek is gondoltam.
Épp a fürdéssel végeztem, amikor Mateo hívott vacsorázni. Hajamat megszárítottam és hagytam szabadon a vállamra ömleni. Tudván, hogy a fiúk is itt lesznek, felvettem egy rövidnadrágot és egy toppot. Próbáltam itthoniasan érezni magam. Persze amikor sétáltam le a lépcsőn, minden szem rám szegeződött, mintha jézus jött volna le az égből.
-Van valami probléma?- kérdeztem a fiúktól, látván hogy nagyon figyelnek engem. Még zavarba is jöttem, gondoltam valamelyik frissen tetetett szempillám ferdén áll
-Nincs semmi. - nézett rá Mateo a fiúkra, szemével indokolva hogy legyen vége a bámulásnak.
Leültem Mateo mellé, és neki fogtunk a vacsorának, de Sebastian úgy gondolta hogy nem tudna jól enni, ha nem kérdezősködne rólam.-És pontosan hova valósi is vagy?- kérdezte a férfi, miközben villájával a salátát dobta félre a hús mellől.
-Pontosabban Toledóból vagyok, de a barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy ide költözünk Madridba. Ott nem igazán találtuk fel magunkat, és nem is szerettünk volna a szüleink mellett élni. Legalábbis én.
-Értem, és hogy hogy pont Spanyolország fővárosába jöttetek?
-Mert a barátnőm mindig is szerette a kalandokat. Ő mindig olyan volt, hogy új dolgokat szeretett kipróbálni, de imádta a nagyvárosi életet. Nem fél éjjel az utcákon marharészegen botorkázni, egy olyan ruhában amiben a segge épp hogy nem esik ki. Belevaló lány, ellentétbe velem.-Mateo odabújt a fülemhez - azért tudom, hogy te is belevaló csaj vagy ha iszol. Ismerlek már régóta, kicsi Kiera. -suttogta, szavai hallatán a vér is megállt az ereimben, de össze kellett szednem magam. Nem mutathattam, hogy gyenge vagyok. Főleg nem 5 maffiózó férfi mellett.
-Nagyon sokat kérlelt hogy költözzünk ide, először szó sem volt róla, aztán persze makacsságának köszönhetően ide költöztünk.
-Szuper, Mateo feleségül kell venned. Jó a csaj hallod.- nevették el magukat a fiúk Adam mondatán, de nekem a helyzet csak fullasztó volt.
-Eltudok aludni a kanapén is, kicsi Mateo-ismételtem korábbi szavait, láttam hogy tetszik neki ha cukkolom. Mindketten tudtuk, hogy most macska-egér játékot játszodtunk, ő volt a macska aki el akar kapni, én pedig a vérszegény, unalmas egér aki harcol az életéért.
-Ennek semmi szüksége, édes-fogta meg a kezem-gyere, ígérem nem nyúlok hozzád.-persze, pont én fogom ezt tőle elhinni. Hülye.
-De tényleg,Mateo. Nem muszáj a lakáson belül erőltetni ezt. Oké megértem, a szüleid előtt, meg kb mindenki más előtt hidd el, én leszek a legjobb,legszebb, legkedvesebb baratnő, de itt bent nem muszáj erőltetnünk.- néztem sötét szemeibe. Láttam rajta, hogy elkeseredett, hogy nem igazán így képzelte el ezt az egészet, de nem adhatom be olyan könnyen a derekam.
YOU ARE READING
𝐀𝐥𝐯𝐢𝐥á𝐠𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 - 𝐊𝐢𝐞𝐫𝐚 𝐖𝐞𝐬𝐭
RomanceKiera West egy átlagos életet élő lány, aki a barátnőjével minden este popcornba heverőzve sírnak egy romantikus filmen. Kiera megszokta az unalmas, monotón életét, amiben semmi változás sem volt, még egy hajszálnyi sem. Kis idő múlva egy nyálcsepeg...