~14~

196 10 2
                                    

-Jóreggelt. Lenne valami, amit el szeretnék mondani neked. Ráérnél? - jött be Mateo a szobámba, amit épp egy nagyon szar filmet néztem.

-Persze, gyere nyugodtan. Mi lenne a probléma, uram? - próbáltam nyitani felé, ha már ebben a helyzetben vagyok, akkor tegyem érdekessé.

-Szeretnélek elvinni ma ruhát vásárolni. Tudod, a bálra. - na pff, fasza dolog.

-Ugye tudod, hogy van elegendő ruhám, hogy az egész év minden napján bálba menjek? - de most komolyan? Minek kell ruha, hát van itt elég.

-Tudom, de egyik sem annyira különleges.-mondta Mateo teljes nyugodtsággal.

-Rendben. -adtam be a derekam.





-De ez nem tetsziiiikk- hisztiztem, akár egy tíz éves. - ha nem tetszik semmi pénzért nem fogom felvenni. Túl nagyfejű vagyok. Haha.

-De hát ez áll rajtad a legjobban, Kiera. - Mateo még most is nyugodt állapotban volt, engem pedig már megijesztett evvel a viselkedésével.

-Nem fogom felvenni. - elkezdtem levenni magamról a ruhát, megfeledkezve arról, hogy Mateo lát.

-Mondjuk ez a látszat sokkal jobban tetszik. - kaján vigyorát meg villantotta, én pedig már elvoltam olvadva tőle. Gyorsan oda húztam a függönyt, nehogy még egy porcikámat is meglássa.

Az ott dolgozó emberke, akit később megtudtam, hogy Jake-nek hívnak, nagyon kedves volt velem. Kisegített, és ez mellett nagyon összeillő stílusunk is volt. Látszólag Mateonak nem igen tetszett Jake közelsége, de végülis ő akart elrángatni ruhát venni, nem? Az ő hibája.

-Szerintem neked nagyon jól állna ez a ruha. Piros, ami a vad személyiséget jellezmi, és a csillogás rajta mégszebbé fog tenni. - kacsintott rám Jake, Mateo pedig halálosan fenyegető pillantásokkal vette meg a fiút, aki le sem szarta.

-Én meg szerintem az előbbi ruha pont jó lesz neki. Ez a ruha túl sokat mutat, ő pedig az enyém és nem azért viszem ide-oda hogy más éhes férfiak csorogtassák a nyálukat rá. A másik ruha lesz. - Mateo ledöbbentett evvel a hozzáállásával, nekem pedig nagyon is tetszett hogy védelmező. Igaz, nem vagyunk nagy puszipajtások, és szót is alíg váltunk , de azért jó volt hogy egy erős, védelmező férfi karjaiban vagyok.

-Ja, rendben. - Jake egyből visszavetette magát szingli életébe, egy nagy sóhajt engedett ki, és elmentünk a kasszához kifizetni a ruhát.








-Képzeld, Mateo egy smaragdszínű hosszú ruhát választott nekem. Egyszerűen imádom. Nagyon jól nézek ki benne, de mégsem mutat sokat. Aaaaaa . - ámuldoztam Emmának, miközben facetimeoltunk.

-Mateo választott neked ruhát? - húzta el a száját. Na igen, ő nem az a típus akit lehet vezetni, ő az a típus aki vezet.

-Igen, mondjuk azért mert az eladó srác rám nyomult. Akkora pattanásai voltak, hogy méterekrőé észre vetted volna....deee azért kipróbálnám egy éjszakára. - mondtam a barátnőmnek, aki földre érő szájjal maradt.

Hallottam ahogy Mateo hallgatózik, hiába lehet milliomosé ez a ház, a padló recsegése mégis fellelhető. Direkt húztam az agyát, majd véget vettem az Emmával való beszélgetésnek, amikor egyértelmű hogy Mateo sétált be a szobámba

-Jaj kincsem, megbocsáss, de most szeretnék lefürdeni. - mondtam neki nyálas hangon, viszont a férfi arckifejezése nem változott meg. Ugyanolyan komor maradt, mint eddig. Hogy nem lehet ma senkivel sem viccelődni??

Felálltam az ágyról, és kecsesen elkezdtem kisétálni a szobából, amikor Mateo egyből megfogta a csuklóm, és magához húzott. Férfias illata megszédített, kidolgozott felsőtestétől egy ördögnek éreztem magam. Nehéz volt visszatartani azt a sok vágyat és tüzet, amit iránta éreztem. Belenéztem sötétbarna szemeibe, és egyből megint elkezdett tombolni bennem a kívánság. Az az érzés, amit már régóta, sőt lehet hogy évek óta nem éreztem. Hirtelen elmelegedtem, és a férfi nagy kezei  segítséget szolgáltak nekem, hogy nehogy leessek. Fejem tetejétől a talpamig éreztem, és tudtam, hogy akarom őt. Csak mindvégig féltem bevallani magamnak. Mateo lassan a fülemhez hajolt, levegővétele csikizte a fülem, és minden porcikám mégjobban bizseregni kezdett. Akarom ezt a férfit.

-Nem gondoltam volna, hogy mellettem egy ilyen semmire való, haszontalan férfire fogod fájtatni a fogad. - egy gyengéd puszit adott a fülem mögé, én már éreztem hogy felrobbanok - semmi baj, kicsi Kiera. Megfogom mutatni neked, hogy igen is én kellek neked. Érzem, ahogy kellek a testednek, érzem, ahogy reszketsz amikor a testünk közel vannak egymáshoz. Megfogom mutatni neked, milyen amikor egy olyan férfi van melletted, aki ért is a nőkhöz.

Egy lágy csókot hagyott a kulccsontomon, és avval elment. Elment, én pedig egyedül, egy szakadékban éreztem magam. Magamra hagyott, nekem pedig a szívem épp hogy nem tört darabkákba. Ezt még meg fogja bánni.






Sziasztoook! Először hagyom a saját szavaim a történet után. Sokkal kissebbre sikerült ez a történet, amiért elnézést is kérek. Nagyon remélem, hogy tetszik nektek a történet, szeretném tudni a vélemenyéteket, hogy megéri folytatni? Tetszik nektek? Mit gondoltok, lesz valami Kiera és Mateo között?
Próbálok minél sűrűbben írni, viszont most nagyon sok dolog van a fejemen, és már azt sem tudom milyen világon élek. 😅
Köszönöm a sok vote-ot, nagyon cukik vagytok!

𝐀𝐥𝐯𝐢𝐥á𝐠𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 - 𝐊𝐢𝐞𝐫𝐚 𝐖𝐞𝐬𝐭Where stories live. Discover now