Reggel kábultan keltem, lehet megártott az esti bor. Ja, hogy mi történt a tegnap este? Bebasztunk Mateóval. Lehet a stressz, hogy ma este lesz a bál, ahol kell találkoznom a szüleivel, vagy csak simán az életem fordult fel talpastól? Nem tudom, de kikészültem ez a pár nap alatt. Mateo sok mindent elárult magáról, miszerint nem szereti a spenótot, sem azt, ha egy lány könnyen megadja magát egy férfinak. Kis dolgokat mondtunk el magunkról, de mégis úgy érzem hogy sokkal jobban megismertem őt. Persze én sem hagyhattam ki a fura tulajdonságaimat, miszerint utálom, ha egy férfi három az egyben tusfürdőgélt használ. Nemtudom miért idegesít, de nagyon kitudok ezen akadni. Fura egy alak vagyok, tudom.
Próbáltam minél összeszedettebb kinézetet teremteni, ha már emberek között kell lennem már reggel 8-kor. Igen, megszoktam a reggeli kelést. Ne kérdezzétek, nemtudom hogyan. Egyszerűen ahogy megváltozott minden az életemben, megváltozott a koránkelésem is.
-Jóreggelt-köszöntem a fiúknak, miközben próbáltam arra koncentrálni, hogy ide-oda dölés nélkül, sikeresen elérjek a kávéfőző gépig. Igen, nehezemre esik ez is nekem.
-Jóreggelt, főnökasszony. - becézésükre csak egy fura pillantást vettem, de megtudnám szokni. Főnökasszony, mi? Akkor miért nem viselkedhetnék is úgy?
-Jóreggelt, hogy aludtál?- jött Mateo is a képbe, amint hátulról átölelt és egy puszit nyomott a fejemre. Na, ezt is megtudnám szokni nyugodtan.
-Jól,köszönöm. Te? - annyi merszem, hogy énis viszonozzam a puszit még nem volt, reggel 8-kor. Max egy pár pohár pia után lehet többet is csináltam volna, kitudja? Így hát csak egy ölelést kapott a férfi, persze hogy nem elégedett meg ennyivel, de ilyen az élet.
-Háát, a fejem mintha ki akarna szökni a helyéről, a fények pedig mint egy reflektor úgy hasítanak a szemembe, de ettől függetlenül jól aludtam. - mondta unottan, és tudom hogy neki is hatott a pia, amit a tegnap este kettesben fogyasztottunk el - de ha mellettem ébredtél volna, mégjobb lett volna- hajolt közel hozzám, és súgta a fülembe, majd belebújt a nyakamba. Engem persze elöntött megint a vágy, de miért is csinálta ezt? Oké, tökre cuki pár vagyunk meg minden, de ilyen közelséget sosem mutatott ki. Mondhatni hogy ha valamit a fülembe súg, az direkt módon nekem szól, szarjuk le a házasságot. Nem?
-Ideges vagyok a ma este miatt. - szakadtam el tőle.
-Nem kell idegesnek lenned, szeretni fognak a szüleim. - miért mond ilyeneket ennyire biztosan? Hát faszom kivan mennyire magabiztos ez a férfi.
-Meglássuk. - ennyivel lezártam a témát, majd odaültünk az asztalhoz megbeszélni a mai teendőket, és persze megreggelizni. Bár a rántotta kurva nehezen ment le a torkomon, a számban mégis jó íze volt.
Mateo is nagyon feszült volt valamiért, az okát nem akarta elmondani nekem. Igaz, nem is firtattam, hisz felnőtt ember, eltudja dönteni hogy mit akar, és ,mit nem. Bár gondolom, hogy ő is a ma estéért feszült. Hogy a faszba fogok én cukiskodni a szülei előtt, amikor az apja két héttel ezelőtt halállal fenyegetett meg. Rá sem fogok tudni nézni. Az összes családtagját meg megismerni, nekem, aki egy introvertált személyiség, elég nehéz lesz. Na meg hogy kőgazdagok, fasza.
Épp próbáltam nyugtatni magam avval, hogy csokit majszoltam és sorozatot néztem, amikor valaki kopogtatott az ajtómon. Gondolhatjátok hogy ki az. A kedves férjem.
-Délután ötre jön a fodrász, hatra pedig a sminkes, fél nyolckor indulnánk, remélem lesz időd elkészülni. - mondta Mateo.
Mi a szar, sminkes meg fodrász? A hajamat kitudom magamnak is vasalni, annyi sminkem van, hogy ne nézzek ki úgy, mint egy utcai csöves. Szerintem.
-Minek ennyi dolog? Hisz ezeket énis eltudtam volna rendezni magamnak. Tudod, hogy nem kell rám költened ennyit.
-Miért ellenkezel mindennek, amit akarok neked csinálni? Más csaj élvezte volna ezt a luxust, amit neked a talpad alá teszek. Te nem vagy elégedett semmivel sem, mondd Kiera, mit csináljak még neked, hogy jól érezd magad?- pattant fel, én pedig ennél a pattanásnál is jobban kiakadtam. Most komolyan azt hiszi, hogy engem megvehet? Hát ezt nem hiszem, kiakaszt nagyon.
-Te most komolyan azt hiszed, hogy engem ki tudsz fizetni drága ruhákkal, meg sminkessel és fodrásszal? Jézusom, Mateo. Ennyire nem lehetsz hülye. Kurvára nem vagyok az, akit a pénz érdekel. Tőlem élhetek a híd alatt is, mind addig ameddig boldog vagyok és jól érzem magam. Leszarom a pénzt, abból minden nap nyomtatnak. - majd közelebb mentem hozzá, és direkt a szemébe néztem, nehogy azt higgye, hogy annak a szép lila függönynek beszélek a háta mögül - Nem vagyok, nem voltam, és nem is leszek soha az egyik kurvád, akinek a pénzed kell. Jó pali vagy, meg kell hagyni, de nem érdekel a vagyonod. Engem nem fogsz tudni lefizetni, nekem teljesítened kell, ha szeretnéd hogy melletted maradjak. Igen, vigyázol Emmára, és ezt számtalanszor meg is köszöntem neked, de tudod, hogy engem a személyiséged érdekel, nem az hogy hány számjegyből áll a bankkártyád. És még egyszer ne merj hasonlítani egyik régi olcsó kurvádhoz, mert evvel szerepelsz le emberiségből. - majd kiviharzottam az ajtón, direkt a teraszra véve az irányt. Kell egy cigi.
Fájt, hogy a pénzéhes csajaihoz hasonlított, márpedig egyetlen közös nevező nincs bennem és bennük. Fájt, hogy engem csak úgy vélt, mint akit le lehet fizetni.
YOU ARE READING
𝐀𝐥𝐯𝐢𝐥á𝐠𝐢 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 - 𝐊𝐢𝐞𝐫𝐚 𝐖𝐞𝐬𝐭
RomanceKiera West egy átlagos életet élő lány, aki a barátnőjével minden este popcornba heverőzve sírnak egy romantikus filmen. Kiera megszokta az unalmas, monotón életét, amiben semmi változás sem volt, még egy hajszálnyi sem. Kis idő múlva egy nyálcsepeg...