Bölüm 2

464 39 20
                                    

Alice Forester kesinlikle en yakın arkadaşının makyaj yapmasını beklemiyordu. Onu gördüğünde çenesi kelimenin tam anlamıyla açık kaldı.

"Daisy Evans mı?" Alice söylemeyi başardı. Daisy gülümsemeyi başardı.

"Merhaba Alice." Alice gülümsemeden edemedi.

"Ah, Merlin'in sakalı! Sen harika görünüyorsun" Alice bağırdı. Daisy gözlerini devirdi.

"Kız kardeşim Petunia bana makyaj yaptı." Daisy mırıldandı. Alice'in gözleri irileşti.

"Ona izin mi verdin?" Alice sordu. Genellikle Alice, Daisy'ye makyaj yapmak istediğinde Daisy ona gübre yemesini söylerdi.

"Evet...trende anlatacağım, hadi gidelim." Alice ve Daisy her zamanki kompartımanlarında oturuyorlardı, orada başka kimse yoktu, kimse onlarla oturmak istemiyordu. Daisy, Lily'nin durumunu Alice'e açıkladı. Alice gözlerini kocaman açarak başını salladı.

"Şey...Lily'nin bu kadar alçalacağını hiç düşünmemiştim." Alice mırıldandı.

"Evet öyle yaptı." Daisy bağırdı. Alice yutkundu.

"Eh, nihayet içinde bulunduğun kayadan çıktığına sevindim. Artık nihayet insanlara kim olduğunu gösterebilirsin! Lily kesinlikle şaşıracak. Ve sana söylüyorum, sen de çok fazla ilgi göreceksin." çocuklar!" dedi Alice. Daisy koltuğunda kıvrandı.

Kısa süre sonra tramvay cadısı geldi ve iki kız bir sürü atıştırmalık satın aldı. Yemek yemek ve gülmek, yaz aylarında bir şeylere kapılmak. Aniden kompartımanın kapısı kayarak açıldı. Alice başını kaldırdı ve gülümsedi. Alice'in uzun süredir hoşlandığı Frank Longbottom orada duruyordu. Frank da onlar gibi bir Gryffindor'du, Bitkibilim konusunda çok iyiydi ve onlara karşı çok iyiydi. Daisy'nin var olduğunu bilen birkaç kişiden biriydi. Ayrıca Alice'e karşı son derece iyi davrandı. Daisy, çocuğun da kesinlikle Alice'e aşık olduğunu biliyordu.

"Merhaba Alice!" Neşeyle dedi Alice'e. Alice sırıttı.

"Het Frank, güzel bir yaz geçirdin mi?" Tatlı bir şekilde sordu. Frank başını salladı ve gözlerini Daisy'ye çevirdi. Onu görünce gözleri büyüdü.

"Vay be...Daisy, iyi görünüyorsun." Frank, Daisy gülümsedi.

"Teşekkür ederim Frank." Daisy yavaşça dedi.

"Her neyse benim gitmem lazım, sadece ikinizi kontrol etmeye geldim, hoşçakalın!" Frank onlara sırıttı ve gitti. Alice ve Daisy kıkırdamaya başladılar.

"O seni kesinlikle seviyor." Daisy onunla dalga geçti. Alice çılgınca kızararak başını salladı.

"Hayır sevmiyor!" Kapı tekrar açıldığında iki kız gülmeye başladı. Bu sefer yeni gelenler o kadar da arkadaş canlısı değildi. Lucius Malfoy, Narcissa Black, Bellatrix Black, ayrıca Malfoy'un dostları Crabbe ve Goyle.

"Ah, kusura bakma, yanlış bölme." Narcissa dedi. O daha iyi bir kız kardeşti, Bellatrix ise çılgın ve kızgındı. Narcissa gitmek istedi ama Lucius onu durdurdu. Hiç şüphe yok ki bir süreliğine Alice'le alay etmek istiyordu, Daisy güvendeydi çünkü Slytherin'ler onun kim olduğunu bilmiyordu. Ama sonra Lucius, Daisy'yi gördü. Daisy inledi.

"Peki sen kimsin? Beauxbatons'tan mı transfer oldun?" Daisy, Lucius'un yüzünde bir ilgi belirtisi gördü. Daisy gözlerini devirdi.

"O da hepimiz gibi Hogwarts'ta dördüncü sınıf öğrencisi." Alice bağırdı. Bellatrix gözlerini kısarak ona baktı.

"Kimse sana konuşmanı söylemedi Forester." Havladı. Daisy içini çekti.

Narcissa "Adın ne?" diye sordu.

Başka Bir Çiçek /James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin