Bölüm 9

244 22 9
                                    


Daisy koltuğunun üstündeki saklama bölmelerinden eşyalarını almak için uzandı, Alice de aynısını yaptı.

Tam o sırada Frank, eşyalarıyla birlikte oradan geçiyordu.

"Hey, sana yardım etmemi ister misin?" Diye, Frank sordu.

"Lütfen!" Alice açıkça yardıma ihtiyacı olduğunu söyledi.

Daisy durdu ve Alice ile Frank'in ne kadar sevimli bir çift olduğuna hayret etti. İkisi de birbirleri için yaratılmıştı ve bunu herkes anlayabilirdi. Kısa süre sonra Frank  yardım etmek için Daisy'nin yanına geldi. Biraz garipti çünkü Daisy aslında Frank'e dokunmak istemiyordu.

"Ah, nihayet. Hadi gidelim!" dedi Alice.

"Biliyorsun, sen ve Frank Birbirimiz için yaratılmışsınız" dedi,Daisy yumuşak bir sesle.

Alice utançla kızarmaya başladı.

"Gerçekten mi?"

Daisy, "Ona çıkma teklif etmelisin" dedi.

"Bana sormasını bekleyeceğim," diye yanıtladı Alice, saçıyla yüzünü kapatmaya çalışarak.

Daisy sırıtarak "Sana ne uygunsa" dedi.

Bu onun Remus'la olan ilişkisini düşünmesine neden oldu.

Gerçekten birbirimiz için mi yaratılmışız?

Daha öpüşmedik ?

Bu işe yarar mı?

"Güle güle, seni çok özleyeceğim Alice!" dedi Daisy en yakın arkadaşına. Alice başını salladı ve ona sarılmak için kendine çekti.

Daisy en yakın arkadaşına sarıldı ve hızla trenden indi, arkasında da yorgun Lily vardı.

"Hey ne oldu?" Daisy ikizine sordu.

"Bu artık senin için önemli değil, değil mi?" Lily bağırdı.

Daisy incinmiş görünüyordu ve daha hızlı yürümeye devam etti.

Petunia, Lily'nin öfkeyle Daisy'nin arkasında yürüdüğünü görünce mutlu görünüyordu.

Daisy'e sarıldı.

"Bana ne yaptığını anlatsan iyi olur" dedi.

"Kesinlikle!" Daisy gülümseyerek söyledi.

Lily kendine ve herkese kızarak kenarda duruyordu. Her ne kadar bunu hiçbir zaman kabul etmese de, iki kız kardeşinin ilişkisini her zaman kıskanıyordu. Petunia ondan nefret ediyordu ve görünüşe göre Daisy de artık ondan nefret ediyordu.

Eve vardıklarında homurdanan Lily kendini odasına kilitledi. Daisy her şeyi anlatmak için Petunia'nın odasına gitti.

Petunia'ya Cadılar Bayramı Balosu'ndaki düello da dahil olmak üzere olup biten her şeyi anlattı.

"Ve artık Sirius, tüm insanlar arasında bana çıkma teklif etmeyi bırakmayacak," diye tamamladı Daisy.

"Ah, bu çok muhteşem! Seninle o kadar gurur duyuyorum ki!!" Petunia ciyakladı.

Daisy ablasına gülümsedi."Seni seviyorum" dedi.

"Ben de seni seviyorum" diye yanıtladı Petunia.

Akşam yemeğini yerlerken ebeveynleri Lily'nin yüksek notlar almasıyla ne kadar gurur duyduklarını anlatıp dururken Daisy'nin canı sıkıldı.

"Anne, baba, benim notlarım Lily'ninkinden daha yüksek." Sonunda söyleyecek cesareti buldu. Lily öfkeyle bakarken Petunia ona gülümsedi, yüzü kırmızıydı. Ailesi Daisy'nin notlarını hiçbir zaman gerçekten umursamadı, bu yüzden her zaman tıpkı diğer herkes gibi Lily'nin en yüksek notlara sahip olduğunu düşündüler. Ebeveyninin gözleri büyüdü.

Başka Bir Çiçek /James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin