Bölüm 8

240 22 16
                                    

"Kusura bakma Daisy ama ne yapıyorsun? Sana geri dönmemeni söylemiştim!" dedi Lily, elleri kalçalarında, dudaklarını büzerek.

"Hımm, bana bir seçenek verdin. Ya geri dönmemi, ya da farklı bir kostümle gelmemi söyledin. Geri döndüm ama çok daha iyi bir kostümle." Daisy karşılık verdi.

Marlene sert bir tavırla, "Ah, ne kadar da çabalıyorsun," diye yanıtladı.

Mary, "En iyi kostüm ödülünü alacağını mı sanıyorsun? Hayır, alamazsın" diye alay etti Mary. Lily ona cesaret verici bir şekilde baktı.

"Ah, hadi ama Lily, yardım için aptal çetene mi başvuruyorsun? Zavallıca," diye hırladı Alice.

Lily kaşlarını çattı. Artık iki grubun etrafında büyük bir çember oluşmuştu; Slytherin'ler öndeydi. Öğrenciler tezahürat etmeye başlamıştı bile...

"Bakın! Bulanıklar ve çeteleri savaşıyor!" Daisy, Bellatrix'in ilgiyle fısıldadığını duydu.

Lily kızardı, daha önce hiç düello yapmamıştı ama Daisy de yapmamıştı. Lily, bir Profesörün onu izleyip izlemediğini görmek için etrafına bakındı ve Daisy, Alice'le göz devirdi.

Daisy sanki küçük bir çocukla konuşuyormuş gibi yüzünde bir sırıtışla "Tamam Lily! Önce düelloda birbirimizin önünde eğileceğiz" dedi.

Lily pembeleşti ama söyleneni yaptı.

"Ne yapacağımı biliyorum" diye mırıldandı Lily.

Daisy, Lily'ye, "İlk büyünü seçmene izin vereceğim" dedi.

"Levicorpus!" Lily bağırdı.Daisy eğilerek ondan birkaç santim uzak durdu. Zavallı bir Hufflepuff 6. sınıf öğrencisi ayak bileğinden havaya kaldırıldı ve çığlık atmaya başladı. Lily kıpkırmızı oldu ve "Liberacorpus!" diye mırıldandı. onu hayal kırıklığına uğratmak için.

"Bu Severus'un büyülerinden biri," diye fısıldadı Alice Daisy'ye.

Daisy başını salladı. Büyü konusunda Lily'den daha iyi bir iş çıkarması gerekiyordu.

Daisy asasını uzattı. 'Rictusempra!' düşündü.

Lily hemen gülmeye başladı, nefes nefeseydi. Yere düştü ve James Lily'e şaşkınlıkla baktı. Daisy biraz tiksinmiş göründüğüne yemin edebilirdi.

Daisy, Lucius'un kendisine açıkça etkilenmiş bir şekilde baktığını göz ucuyla görebiliyordu."Daisy! Sözsüz büyüler yapabildiğini bilmiyordum!" Alice biraz şaşırarak sordu.

Daisy omuz silkti.

Daisy, "İlk denememdi" diye yanıtladı.

Alice ona iri gözlerle baktı.

Lily iyileşti ve tekrar yerini aldı. Gözlerini kıstı ve doğru büyüyü bulmak için beynini zorladığı açıktı.

"Stupefy!" Lily bağırdı.

"Protego!" Daisy kafasının içinden söyledi.

Hemen Daisy ile büyü arasında bir kalkan oluştu ve Daisy kurtarılırken Lily geri fırlatıldı.

Lily küfürler mırıldandı ve dik durdu, çenesini kaldırdı. Bu açıkça onun egosunu zedeliyordu.

"Petrificus To-"

"Expelliarmus!" Daisy tükürdü.

Lily'nin asası Daisy'ye doğru uçtu.

"Sanırım işimiz bitti," dedi Daisy nefes nefese.

Alice Daisy'nin sırtını okşadı.

Herkes tezahürat yaptı ve yiyecek ve içecek için masalara dönmeye başladı.

Başka Bir Çiçek /James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin