Daisy, "Black çok aptal" dedi.
"Evet! Dün senin transfer öğrenci olduğunu düşündükten sonra onunla çıkacağını düşünüyor!" Alice cevap verdi.
"Her neyse, Lily ve çetesi gelmeden ödevimizi bitirmemiz lazım" dedi Daisy.
Daisy, "Öncelikle 10 adımlık iksir denememizi bitirelim" dedi.
Makaleleri unutkanlık iksiri, ne işe yaradıkları ve içerdikleri malzemeler hakkındaydı
"Adım bir
Kazanınıza 2 damla Lethe Nehri Suyunu düzgün bir şekilde dökerek ekleyin. 20 saniye boyunca yavaşça ısıtın. Kazanınıza 2 adet Valerian Dalını ekleyin. Saat yönünde 3 kez karıştırın ve Değneğini salla.
İkinci adım
Harcınıza 2 ölçü Standart Malzeme ekleyin. Harcınıza 4 Ökseotu Meyvesi ekleyin. Havan tokmağınızla orta incelikte toz haline getirin. Ezilmiş karışımınızdan 2 ölçü kazanınıza ekleyin. 5 kez saat yönünün tersine karıştırın. İksiri tamamlamak için asanızı sallayın." Daisy okudu.
"Merlin'in sakalına rağmen tüm bunları nasıl hatırlayacağız?" Alice sordu.
Daisy omuz silkti. "Ne olursa olsun halledeceğiz." dedi hafif bir gülümsemeyle.
"Tamam o zaman. Sırada, bakalım Tılsım var, sen de Kadim Rünler var, değil mi?" Alice sordu.
"Doğru," Daisy başını salladı.
İkisi de kitaplardan çalışarak ödevlerini yapmaya başladılar.
"Daisy, Daisy, lütfen sana bir büyü uygulayabilir miyim?" diye sordu Alice şakacı bir şekilde.
"Duruma göre değişir" dedi Daisy sırıtarak başını ders kitabından kaldırıp.
Alice, tek bir vuruştan bile kaçınmadan, hemen bunu gerçekleştirdi. Daisy'nin kedi kulakları çıktı ve şaşkınlıkla yanlışlıkla kulaklarını oynattı.
"Neydi o?!" diye sordu.
Alice gülerek yerde yuvarlanıyordu.
"A-aynaya bak," dedi kahkahaların arasında.
Daisy aynaya baktı ve pembeye döndü.
"Lily gelmeden onu çıkaracaksın" dedi sessizce.
Bu Alice'in kendine gelmesini sağladı. "Özür dilerim" dedi ve büyüyü hemen bozdu.
Çok geçmeden tüm ödevlerini bitirdiler ve Lily, Mary ve Marlene yurda girdiler.
Hepsi oturup fısıldaşmaya başladı ama Alice ve Daisy onları görmezden geldi.
Alice, Daisy'ye, "Daisy, seninle konuşmam gereken bir şey var" dedi.
Daisy başını salladı ve yataklarının etrafına susturucu bir büyü yaptı.
"Peki, Quidditch seçmelerinin yaklaştığını biliyorsun, değil mi?"
Daisy başını salladı.
Alice, "Eh, bu yıl deneyebileceğimi düşündüm" dedi.
"Evet, kesinlikle yapmalısın! Uçmakta GERÇEKTEN iyisin" diye yanıtladı Daisy.
"Tamam, evet ama sen de denemelisin!" dedi Alice.
"Ha-hayır... Mümkün değil" dedi Daisy.
"Ah, hadi ama! Sen benden bile daha iyi uçuyorsun. Seni uçarken gören tek kişi olarak, benim sözüme inanmalısın. Üstelik sen bir arayış içinde olan biri için mükemmel bir yapıya sahipsin" dedi Alice .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çiçek /James Potter
ActionAnother flowerin Türkçeye çevrilmiş hali yazarı Maggie Chen @chenevamaggie