Alışveriş Zamanı. Daisy kıyafet alışverişinden ve bununla ilgili her şeyden nefret ediyordu. İçeride kalmayı,koltuğa kıvrılmayı ve şöminenin yanında kitap okumayı tercih ederdi. Bu onun doğasıydı ve hiçbir şey bunu değiştiremezdi. Ama ne yazık ki Remus'la Cadılar Bayramı Balosuna gitmeyi kabul ettiği için alışverişe gitmek zorunda kaldı.
"Zorunda mıyım?" Daisy sızlandı.
"Evet. Kesinlikle öyle. Haydi, hayatta tamamen gereksiz şeylere ilgi gösteriyorsun, örneğin, hımm, bir bakalım, Antik Rünler! Mesela buna ne zaman ihtiyacın olacak? Ve sonra kostüm alışverişine gittiğinde, tamamen Yaşam becerilerinden nefret ediyorum, Daisy!" diye bağırdı. Bir nedenden dolayı Antik Rünlerden kesinlikle hoşlanmıyordu.
"Ah, peki. Ama geri dönüp okuyabilsem iyi olur" dedi Daisy.
Alice onunla aynı fikirdeydi ve ikili kısa süre sonra kaleyi terk etti.
Hogsmeade'e girdiklerinde olası kostüm seçeneklerini tartıştılar. Alice vampir kraliçesi olmak istiyordu. Daisy karar veremedi ve mağazaya ulaşana kadar beklemek istedi.
Daisy, hayvanlardan bebeklere kadar birçok kostümü denedikten sonra baloda hangi kostümü giyeceğine karar verdi.
Daisy, "Tamam, ne olmak istediğimi kesinlikle biliyorum" dedi. Alice kaşlarını kaldırdı.
"Bu da ne?" Daisy'e sordu. Daisy siyah bir elbiseyi ve siyah bir şapkayı havaya kaldırdı.
"Bir Muggle cadısı" dedi Daisy. Alice heyecanla başını salladı.
"Evet! Kulağa harika geliyor! Ayrıca makyaj yapmana da yardım edeceğim."Alice ellerini çırptı.
"Tamam, peki ya sen?" Daisy tüm kostümleri işaret ederek sordu. Alice içini çekti.
"Ne giyeceğimi bilmiyorum, hepsini seviyorum!" Alice ellerini havaya kaldırarak konuştu. Daisy arkadaşına güldü. Alice bazen çok dramatik olabiliyordu. Alice'in çok heyecanlı olduğunu biliyordu, bu onun baloya ilk katılışı olacaktı ve Alice, lanet olası Sirius Black'le gidecekti.
"Tamam, sanırım kedi gibi gideceğim." Alice bir kostüm üzerinde karar kıldı. Daisy ona şaşkın bir şekilde baktı.
"Vampir kraliçesi olmak istediğini sanıyordum?" dedi Daisy. Alice omuz silkti.
"Fikrimi değiştirdim." Kostümlerinin parasını ödediler ve mağazadan çıkıp kaleye geri döndüler.
Kostümünü giydikten sonra merdivenlerden aşağı indi ve büyük salonun önünde Remus'la buluştu. Muggle büyücüsü gibi giyinmişti. Daisy ona bir muggle cadısı olarak gideceğini söylemişti, o da ona uyum sağlamak için bir muggle büyücüsü gibi giyinmişti.
"Güzel görünüyorsun" dedi Remus ona. Daisy de gülümsedi ve büyük salonda el ele yürüdüler. Daisy ayrıca Alice ve Sirius'u da gördü. Sirius bir kurt gibi giyinmişti, durun, bir köpek. Daisy, Alice'in kedi, Sirius'un da köpek olmasının sevimli olduğunu düşündü. İkisi arada tartışıyorlardı. Daisy kıkırdadı.
"Ne?" Remus ona sordu. Sirius ve Alice'e işaret etti. Remus bir kahkaha attı. İkili, genellikle dört masanın yerleştirildiği ancak akşam için kaldırıldığı dans pistine doğru süzüldü ve şarkı eşliğinde dans etmeye başladılar. Papatyaaslında çok eğleniyorum. Bir süre sonra Remus çok yoruldu ve Daisy de öyle.
"Hey Daisy, biraz içki ister misin? Bizim için biraz alabilir miyim?" Remus teklif etti. Daisy ona gülümsedi.
"Tabii ki teşekkür ederim Remus." Başını salladı ve yemek masasına doğru yürüdü. Daisy etrafta dolaştı ve Sirius ile Alice'in hâlâ tartıştıklarını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çiçek /James Potter
ActionAnother flowerin Türkçeye çevrilmiş hali yazarı Maggie Chen @chenevamaggie