Daisy eve dönmüştü ve kız kardeşi Petunia ile sohbet ediyordu.
"O halde bana Harwarts'taki her şeyi anlat!" dedi Petunia. Daisy gözlerini devirdi.
"Harwarts değil Hogwarts." dedi. Petunia omuz silkti.
"Aynı şey." Şarkı söyler gibi bir sesle söyledi.
Yakındaki bir koltukta kitap okuyan Lily diğer iki kız kardeşine dik dik baktı. Davranışlarından nefret ediyordu ama içten içe ikisinin bu kadar iyi anlaşabilmesini de kıskanıyordu.
"Yani aslında Lily'nin en iyi arkadaşlarından birini mi çaldın?" Yatak odasına girdiklerinde Petunia çığlık attı. Daisy kaşlarını çattı.Daisy, "Çalmak demiyorum... daha doğrusu onun en yakın arkadaşıyla arkadaş olmak." dedi. Petunia heyecanla ellerini çırptı.
"Tatlım, gerçekten büyümüşsün!" dedi Petunia. Daisy sırıttı.
Petunia, Daisy'ye şöyle dedi:"Ah! Bu arada, yarın arkadaşlarımla tanışmanı istiyorum." Daisy başını salladı.
"Elbette." dedi Petunia'nın yatağının yanına oturarak.
"Aşık olduğum kişi de orada olacak." Diye ciyakladı Petunia. Daisy kız kardeşine sırıttı.
"Çok çekici olmalı." Daisy dalga geçti. Petunia kızardı.
"Öyle, eminim onu seveceksin." dedi Petunia.
"Yapmak zorundayım. O benim gelecekteki kayınbiraderim olacak!" Dedi Daisy. Petunia çılgınca kızardı.
"Daisy!"
Petunia'nın sevgilisi hiç de çekici değildi.
Ertesi gün arkadaş grubu geldi ve Petunia onları tanıştırdı. İki kız ve iki erkek vardı. Çok ince ve güzel bir kızın adı Darcy Wood'du. Adı David Mason olan sevimli bir çocuk vardı. Sonra Marge Dursley adında çok şişman ve hantal bir kız vardı ve şişman çocuğun adı da Vernon Dursley'di.
Daisy, Petunia'nın hoşlandığı kişinin David olduğunu tahmin ediyordu.
Ama ortaya çıktı ki Darcy ve David'in bir ilişkisi vardı.
Vernon onun aşkıydı.
Daisy neredeyse çığlık atacaktı.Petunia ne düşünüyordu?
Darcy ve David çok iyi ve arkadaş canlısıydılar ama Marge kaba ve huysuz olmaktan başka bir şey değildi. Onlarla biraz vakit geçirdikten sonra Daisy, Vernon'un Petunia'ya karşı çok iyi davrandığını öğrendi. Belki de ondan bu yüzden hoşlanıyordu.
Ama sonra Lily aşağı indi.
"Ah! Ziyaretçilerimiz olduğunu bilmiyordum!" diye bağırdı.
"Hımm... kusura bakmayın arkadaşlar. Bu benim diğer kız kardeşim Lily." Petunia onları tanıştırdı. Ona dostça gülümsediler.
Vernon Dursley ona baktı. Gözleri ondan hiç ayrılmıyordu. Lily gittiğinde gözleri Daisy'nin üzerindeydi. Petunia kaşlarını çattı.
Sıcak çay içtiler
küçümsemeler.
Darcy gülümseyerek, "Çay için teşekkürler Petunia," dedi. Marge huysuzca iç çekti.
"Sorun değil." dedi Petunia, sırıtarak.
"Peki...hangi okula gidiyorsun?" Vernon boğazını temizledi ve sonunda Daisy'yle konuştu.
"Ah! Hımm...yatılı okula gidiyorum." dedi Daisy. Bu yalan değildi.
"Neden bizim okula gelmiyorsun?" Vernon sordu. Daisy omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çiçek /James Potter
ActionAnother flowerin Türkçeye çevrilmiş hali yazarı Maggie Chen @chenevamaggie