O gece Daisy, Remus konusunda Alice'le yüzleşti.
"Gerçekten hoş görünüyor. Sanırım onunla arkadaş olmak istiyorum. Sadece o. Ve belki de Peter," dedi Daisy.
"Bence bu harika bir fikir! Neden bu gece onlardan ödev yapmayı istemiyoruz?" Alice'i önerdi.
"Tamam! Frank'i de davet edebilirsin" dedi Daisy, kaşlarını oynatarak.
Alice, Frank'ten bahsedilince kızardı ama kabul etti.
İkisi de şöminenin yanındaki kanepelere doğru ilerlediler.
"Hey Remus, bizimle ödev yapmak ister misin? Peter'ı da getirebilirsin," diye sordu Daisy.
"Ah, elbette!" dedi Remus, hafifçe kızararak.
Sirius bunu Daisy'ye çıkma teklif etmek için bir fırsat olarak değerlendirdi.
"Hey Evans! Lütfen benimle çıkar mısın?" Sirius'a yalvardı.
"Hayır!" diye bağırdı Daisy.
Sirius, üzerine basılmış bir köpeğe benziyordu. Daisy hiç aldırış etmedi.
"Vay be, bu bana Lily ve James'i hatırlatıyor!" diye bağırdı Alice.
Remus, Peter, Daisy ve Alice, Frank'in aslan resmini çizdiği yere gittiler.
"Hey Frank, bizimle ödev üzerinde çalışmak ister misin?" diye sordu Daisy, hepsine işaret ederek.
"Hayır, kusura bakmayın, Phil ile on dakika içinde Ravenclaw ortak salonunda çalışacağımı zaten söylemiştim," diye yanıtladı Frank hafifçe kızararak.
"S-sorun değil" dedi Alice öfkeyle kızararak.
Frank gülümsedi ve çizimini kükreyecek şekilde büyülemeye geri döndü.
Ortak salonda sessiz bir köşeye çekilip çalışmaya başladılar.
"Neden hafta sonları bu kadar çok ödev veriyorlar?" Peter şikayet etti.
Alice heyecanla "Bilmiyorum ama bunu yapmak zorundayız" diye yanıtladı.
Hepsi gözlerini devirdi ve Alice tek kaşını kaldırdı.
Bir süre sonra hepsi bitirdiler ve Gobstones oynamaya karar verdiler.
Sirius ve James Gobstones oynadıklarını öğrendiklerinde şikayet etmeye başladılar.
"Bensiz?" Diye,feryat etti James.
Sirius, kendine özgü köpek yavrusu gözleriyle Daisy'yi etkilemeye çalıştı ama bir nedenden dolayı bunlar Daisy üzerinde işe yaramadı.
Yaklaşık on beş başarısız dakikanın ardından James ve Sirius pes edip şaka planlamaya geri döndüler.
"Vay be" dedi Daisy, sahte teri silerek.
Remus ve Peter gülmeye başladı.
"Biliyorsun, Sirius ve James düşündüğün kadar kötü değiller" dedi Remus.
"Gerçekten mi? Bu konuda senin sözüne güvenebilirim. Bir gün." dedi Daisy.
"Tamam" dedi Remus, ona arsız bir sırıtışla.
Daisy yanaklarının ısındığını hissetti.
Remus'a karşı hislerim var mı?
Oldukça bulutlu bir Salı günü, Remus Lupin çok hasta ve solgun görünüyordu. Daisy ile Alice'e sorunun ne olduğunu söylemeyi reddetti. Yağmacıların geri kalanı biliyor gibiydi.
Daisy, sevdiğin şeylere benzer kokan bir iksir olan Amortentia hakkında daha fazla bilgi edinmek için kütüphaneye gidip birkaç kitap almaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çiçek /James Potter
AcciónAnother flowerin Türkçeye çevrilmiş hali yazarı Maggie Chen @chenevamaggie