Sonraki birkaç gün Daisy ve Alice, söylediklerinden dolayı özür dilemek için Mary'ye yaklaşmaya çalıştılar. Ancak Mary bütün gün onlardan kaçındı ve kendine saklandı.
Mary daha önce Hogwarts'ta Lily ve Marlene'in yanında olmadan hiç yürümemişti. Ama tuhaf bir şekilde iyi hissettiriyordu, kendini daha özgür hissediyordu. Lily ve Marlene'in peşinden gitmesine gerek yoktu ve onu memnun eden her şeyi yapabilirdi.
Gryffindor Kulesi'ne doğru yürürken birine çarptı.
"Of." Başını kaldırıp Remus Lupin onu yakaladığında ela gözlerine baktı.
"Teşekkürler," diye mırıldandı. Lupin ona yalnızca başını salladı ve uzaklaştı. İçini çekti. Lily ile arkadaşken bir yemin etmişti ve bunu yapacağına yemin etmişti.James'in arkadaşı ya da ailesi olan hiç kimseyle asla çıkmayacaktı. Düşününce bu çok aptalca bir yemindi. Remus'u çok seviyordu ama kendisi hakkında pek çok kötü şey söylediği için artık ondan nefret ediyordu.
Keşke tüm bunları değiştirebilseydi.
Aniden gözünün ucuyla Daisy ile Alice'in ona doğru koştuğunu gördü. İçini çekti ve hızla gitti. Lily ile yaptıkları konuşmaya kulak misafiri olduktan sonra çok üzüldü. Hogsmeade gezisinden sonra onların gerçekten de arkadaşları olduğunu düşünmüştü. Mary onların Lily'ye karşı çıkıp Mary'yi savunmasını takdir ediyordu ama yine de onları affetmesine izin veremiyordu. Mary artık başka bir hata yapmamaya çalışarak arkadaşlarını çok dikkatli seçiyordu. Ama Mary aynı zamanda Daisy ve Alice'in kendisi hakkında kötü şeyler söylediğini de anlayabiliyordu, geçmişte onlardan nefret etmişti.dört sene.
"Mary!" Alice onu durdurmaya çalıştı ama o çoktan gitti. Daisy ve Alice birbirlerine baktılar ve yenilgiyle iç çektiler.
Keşke tüm bunları değiştirebilselerdi.
Lily kalenin etrafında tek başına dolaştı. Marlene ile yaşadığı anlaşmazlıktan sonra Mary'ye güvendi. Mary'nin onu seçeceğini biliyordu. Marlene'den daha iyi olduğunu biliyordu.
Ama yanılıyordu. Mary onu seçmedi. Marlene'i de seçmedi. Kendini seçti.
Lily onun artık arkadaşı olmadığını öğrendi. Eskiden Mary, Marlene ve o vardı ama şimdi tamamen yalnızdı. Lily her zaman tüm öğrenciler arasında çok popüler olduğunu düşünürdü ama hiç arkadaşı yoktu.Üçüncü sınıftaki bir Ravenclaw kızına yaklaşmayı denedi ama öylece uzaklaştı.
Lily, Mary'yi özlemişti. Ama Mary'nin geri dönmeyeceğini hissediyordu. Lily bunu berbat etmişti.
Hogwarts'ta yalnızca bir kişi hâlâ onunla ilgileniyordu. Bu kişi elbette James Potter'dı.
O sabah kahvaltı için aşağıya inmiş ve tek başına oturup biraz kızarmış ekmek yemişti. Bir mektup almıştı. Mektuplarını gönderen tek kişi onlar olduğundan, bunun anne ve babasından geldiğini düşünerek hemen onu yırttı. Göz ucuyla Daisy'nin hiçbir şey almadığını gördü, bu da onun sessizce kıkırdamasına neden oldu.
Ancak mektup anne ve babasından gelmemişti, patladı ve üç büyük pembe kalpli balon havada süzüldü."Zambağım, benimle çıkar mısın?" sözleriydi.
James genişçe sırıttı ve tüm salon tezahürat yaptı ama Lily sadece hayal kırıklığıyla inledi. James onun asla evet diyemeyeceğinin farkına ne zaman varacaktı? Yağmacılardan ve özellikle de James'ten kesinlikle nefret ediyordu. James yerine Peter'la çıkmayı tercih ediyor.
"HAYIR!" Kükreyerek dışarı fırladı.
"Eh...bu beklenmedik bir şeydi," diye mırıldandı Sirius, Remus'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çiçek /James Potter
AcciónAnother flowerin Türkçeye çevrilmiş hali yazarı Maggie Chen @chenevamaggie