2. Čas na sebe

149 9 0
                                    

Sid se došla převléknout a jen Elišce napsala, že jí není dobře a jde domů. Bylo jí fuk co si bude myslet, už začala mít dost toho jak pořád brala na někoho ohledy a sebe stavěla až na poslední místo. Odešla postranním vchodem, protože neměla chuť někoho potkat a vysvětlovat mu proč je ubrečená. Adam se ani nepokusil s ní mluvit, nenapsal, nezavolal což jí jen utvrdilo v tom, že její pocity jsou mu zase úplně jedno. Vzala si taxík a odjela do vily, máma i babička byli ve firmě a tak tu měla klid. Došla si k sobě do pokoje dát sprchu a pak se v teplákové soupravě usadila v obýváku. Chvíli si prohlížela v telefonu fotky z doby, kdy spolu s Adamem byli šťastní. Doufala, že po smrti jejího táty, když se konečně všechno nějak urovnalo tak budou už jen šťastní a spokojení. Jak hloupá byla, když si to myslela. On se řídil svými vizemi a ta ohledně jejího porodu byla to co jí ranilo nejvíc, protože jí hned neřekl pravdu. Lhal jí a pak by ji radši poslal na potrat jen, aby jí nemusel říct pravdu. Tohle jí strašně ranilo a pořád se s tím nedokázala smířit. Taky od doby co se tu Márty objevil začala špatně spát. Zdály se jí ošklivé sny a když to před pár dny Adamovi řekla, odbyl jí, že to nic nebude.

Jenže ona si tak jistá nebyla a rozhodla se, že možná by mohla zavolat doktora, který jí tehdy pomohl a pomohl jim i s babičkou. Prostě si s někým promluvit, říct to někomu kdo jí nebude soudit a myslet si, že je blázen a chová se divně. Všimla si, že ji napsala Eliška, že doufá, že jí bude líp a omlouvá se. Dívala se na zprávu a přesto jí ta omluva nepřišla ničím významná. Došla si udělat něco k jídlu, protože od rána vlastně nejedla. V tom jí zazvonil telefon, byla to máma. "Ahoj holčičko, jedu ze schůzky a chtěla jsem tě vyzvednout v práci, už budeš moc skončit?" "Mami já už jsem ve vile, skončila jsem dneska dřív." "Sid je všechno v pořádku?" "Víš mami není, ale nechci to teď řešit, jen jsem potřebovala čas na sebe." "Tak dobře mám přijet hned?" "Klidně jeď vyzvednout babičku do skláren já tady budu v pohodě." Sid si vzala obloženou bagetu a čaj do obýváku. Tenhle klid tady jí možná pomůže vymyslet co dál. Jediné co nevěděla jak má zvládnout to, že Márty bude v zoo pracovat a Adam je ten hlavní důvod proč to místo dostal.

Taky jí teď přišel email od doktora, napsala mu, že má problémy se spaním a všeobecně jí teď není dobře. Psal, že bude zítra ve městě a může se za ní stavit buď v práci nebo doma. Vlastně teď nevěděla co by bylo lepší, ale nakonec se rozhodla, že se sejdou v práci. Bylo jí jedno co si o tom kdo pomyslí. Potřebovala radu, potřebovala mluvit o tom co cítí. Máma se pořád vyrovnávala s tátovou smrtí a nechtěla jí tak přidělávat další starosti. Adamovi nehodlala říct vůbec nic, protože teď toho měla tak akorát dost. K čemu je to, že ho miluje, on na ní kašle, nevšímá si jejích pocitů. Když obvinila Filipa, že to o jeho vizích řekl v práci tak ten jí pak vpálil, že on to nebyl. Pak řekl, že ani neprozradil Adamovu vizi o tom, že jí viděl ubřečenou a to v době kdy pátrali po jejím tátovi. Takže on věděl, že to celé špatně skončí a nic neřekl. Proto tehdy přijel do firmy když čekali na zprávy a on věděl jak to celé dopadne. Tohle mu taky nevyčetla a teď toho litoval. Vždycky ho byla odhodlána chránit a o něm si myslela to samé, že on jí taky bude vždycky chránit. Nakonec se zabalila do deky a usnula.

Adam šel rychle z práce domů, to jak se Sid dozvěděla o Mártyho nástupu do zoo nebyl dobrý. Byla doslova vytočená a on si vyčítal, že jí to neřekl už včera. Jenže ona se prostě chovala iracionálně, furt tvrdila jak je Márty špatný člověk. To byla prostě úplná hloupost a ona doslova hledala maličkosti proč ho nemít ráda. Alena mu taky radila ať se ohledně jeho nabídky práce na ní neohlíží. Jak řekla mínus pro Annu, že nemá Mártyho ráda a tak to opravdu bylo. Teď došel k bytu a zjistil, že se nesvítí a je zamčeno. Sid opravdu nebyla doma a on nevěděl co dál. Asi jela za mámou, prostě jí nenechá se přes noc uklidnit, třeba si konečně uvědomí, že se chová jako naivní malá holka. Fakt ho tím postojem vytáčela. On nešel s Mártym na pivo, aby byl s ní a ona si ani není doma. Teď mu volala Alena. "Hele Hrušáku co je Anně, že šla dneska dřív domů?" Adam stuhnul, protože o tom vůbec neměl tušení. "Nevím, ale v poledne zjistila, že Márty budeme dělat v zoo a je asi uražená." "Jak jako zjistila, ty jsi jí to neřekl sám?" "Ne, moc dobře víš, že ho nemá ráda, chová se k němu fakt hrozně, nechápu o co jí jde." "No jako já vím, že jde o Mártyho, ale fakt bych nesázela na to, že to ta holka je tak přejde. Od té doby co jsi jí ranil tou vizí s těhotenstvím by jsi měl být opatrnější." Adam nakonec hovor ukončil a musel uznat, že tehdy to fakt přehnal, ale pořád si myslel, že Sid už to přešla. Nemohl být dál od pravdy.

Štěstí v ohrožení Kde žijí příběhy. Začni objevovat