14. Klub rváčů

175 9 0
                                    

Adam si byl ráno zaběhat, potřeboval se uklidnit, protože ten včerejšek ještě pořád nezpracoval. O čem to všichni mluvili, co o Mártym věděli a jemu to unikalo? Jediné co věděl teď jistě bylo, že mu lhal ohledně odchodu z Prahy. Neměl důvod v tomhle doktorovi nevěřit a pokud mu lhal v tomhle v čem dalším ještě lhal. Hlavní bylo, že vůbec nechápal co má Sid a Kudrnáč za tajnosti. Jakoby na něj se mohla spolehnout a jeho samotného úplně odstřihla. Nakonec po deseti kilometrech zamířil domů a dal si sprchu. Teď stál u linky a přemýšlel co dál. Ještě včera volal i psal Sid i Láďovi, ale ani jeden s ním nechtěl mluvit. Volal nakonec i Aleně a ta byla v šoku z toho co jí řekl. Nakonec si zařídila, že jí dopoledne vystřídá kolega a ona přijde a zkusí najít řešení toho všeho. Jeho teď nejvíc trápilo to, že možná definitivně přišel o Sid. Byla jím tak zhnusná, tak strašně se na něj zlobila, protože jí odstrkoval a hlavně jí nevěřil. Uvědomil si, že se mu snažila říct jak se cítí, že má strach, ale on se jen zastával Mártyho a jí vlastně neposlouchal. Bože můj, když tohle udělal naposledy tak to skončilo jejím únosem. Byl tak zaslepený a neviděl to, ale možná už nedostane žádnou šanci na nápravu.

Kudrnáč mířil k Adamovi domů, rozhodl se pro otevřenou konfrontaci. Včera viděl jak byl v šoku, když Sid vyzvedl a pak ho uháněl celý večer a i teď ráno pokračoval. Sid byla zničená, ale zároveň se jí ulevilo, protože pravda začala vycházet napovrch. Odvezl jí domů a počkal než zajde do domu, celou cestu vlastně jen plakala. Milovala Adama, ale byla tak zklamaná, takže Adam byl opravdu jen malý kousíček od toho jí na dobro ztratit. Jeho vlastní přítelkyně byla v bezpečí u rodičů, na nic se neptal a její táta ho ujistil, že bude v bezpečí. Nevyptával se na podrobnosti, ale bylo mu jasné, že má o ní strach a zařídil vše potřebné. Tolik let se vyhýbal tomu co se stalo a teď byl čas se minulosti postavit a snad konečně Adam i Alena pochopí v koho vkládají zcela špatně svoji důvěru. Dojel k Adamovu domu a zaparkoval, napsal Sid, že jde za ním a pak jí dá vědět. Sešel rychle schody, které vedly k Adamově bytu. Vzhledem k tomu, že mu hned otevřel tak musel být v blízkosti dveří. Pustil ho dál a bylo vidět, že zuří, no tak to už byli dva.

Adam měl sto chutí na Kudrnáče hned skočit a dostat z něj klidně násilím co ví. "Včera jsem ti volal, co máš sakra se Sid?" "Co mám já se Sid? Narozdíl od tebe jí věřím a snažím se jí ochránit. Ty se chováš jako absolutní idiot a necháš toho odporného zmetka ti zničit vztah. Ta holka je asi tak milimetr od toho, aby tě ze svého života definitivně vykopal a nikdo by se jí nemohl divit." "Nepleť se do mého vztahu se Sid, to je jen mezi námi." "Jo mezi vámi, to ty jsi do toho vztahu zatáhl největšího gaunera co jsem kdy poznal. Absolutní důvěru máš mít ke svojí holce a ne chlapovi co se tu roky neukázal. Jsi slaboch a idiot. Ten chlap je zloděj a vyděrač a ty mu věříš ty jeho řečičky." Adam se neudržel a skočil po něm a chtěl ho praštit. Naštěstí s tím Kudrnáč počítal a uhnul a Adama odhodil na jídelní stůl. Následně ho stáhnu na zem a jednu pořádnou mu vrazil. Pak se zase on ocitl pod Adamem a dostal kolenem bolestivě do žeber. "O čem to tady sakra mluvíš, Márty je čestný člověk a ty jsi lhář."

Alena seběhla rychle schody, protože slyšela hádku a hluk u Adama v bytě. Naštěstí se zámkem si rychle poradila. Teď stála ve dveřích a sledovala co se tam děje. Stůl byl posunutý o dobré dva metry a dvě židle to odnesly, jedna dokonce ležela zničená na posteli. Oba byli v sobě a Adamovi dokonce tekla krev z nosu, Kudrnáč měl pro změnu šrámy na kloubech ruky. Teď se oba sesunuli k zemi a rvačka pokračovala. Adam rozhodně neměl navrch a Kudrnáč ho zrovna na zemi chytil do kravaty a držel ho pod krkem. "Sakra přestaňte, oba dva, zbláznili jste se." "Ne nezblaznili, teď budeš hezky taky poslouchat. Ten váš miláček mě nechal v Afghánistánu zmlátit, to moje napadení byla jeho práce. Měl a pořád má kšefty s kontraktory, ale vy jste to nechtěli vidět."

Adam se snažil vyprostit se sevření, ale nedařilo se mu to. Navíc byl úplně v šoku z toho co Kudrnáč říká a viděl, že Alena taky. "Když jsem to chtěl nahlásit tak mi vyhrožoval, že se mám rozloučit s mámou. Ta mi druhý den psala, že jí někdo zapálil auto. To je chlap kterému věříte. Mimochodem ten chlap co ho zmlátil v zoo měl tetování a já ho znám, mají ho jeho kámoši. Vy oba věříte zmetkovi, místo čestné holce." Kudrnáč nakonec odkopl Adama směrem k posteli a sám si sedl naproti němu. Bolela ho žebra a levá ruka od toho jak Adama praštil. Taky se podíval po bytě, dali tomu tady dost zabrat. Adam seděl na zemi a posunul se k posteli o kterou se opřel. Hlava ho dost bolela, tekla mu krev z nosu a taky cítil levé koleno. Alena stála mezi těmi dvěma a nevěděla co má dělat. Všechno co Kudrnáč řekl, bylo absolutně děsivé. Pokud to byla pravda a ona o tom už nepochybovala tak s Adamem udělali hroznou chybu. "Dobře vy dva doufám, že už jste skončili. Tenhle klub rvačů právě rozpouštím a zbytek si prosím řekněme v klidu." Při poslední větě se zarazila, protože se za jejími zády objevila Anna.

Štěstí v ohrožení Kde žijí příběhy. Začni objevovat