Luciano

46 5 0
                                    

przed  ślubem został tydzień  .
moja żona miała już urodziny ,
wysłałem jej piękne kolczyki  
miałem nadzieję źe spodobały jej się i będzie to oznaczać to co miałem dokładnie na myśli .
Czerwone rubiny .
Krew i ból,
Yasaman tylko raz będzie krwawić dla mnie .
Będzie to oznaczało szacunek i to jak bardzo jest oddana mnie dla tego też kolczyki zostały ozdobione w taki kolor kamienia .
poinformowałem o moim wczesnym przyjeździe mojego przyszłego teścia .
On natomiast utwierdził mnie w tym źe córka chodzi do prywatnej szkoły dla dziewcząt .
I wraca tylko na wieczór do domu z dwoma samochodami wypełnionymi ochroniarzami .
Rozumiałem to i szanowałem .
Sam mam zamiar ochronić ją przed całym złem tego świata (ale czy mogłem ją ochronić od potęgi od mojego imperium)

Ruszyłem do hotelu razem z moimi najbliższymi ludźmi .
Gdy położyłem się już miałem zasnąć ,
Usłyszałem pukanie do drzwi .
Odrazu wziąłem pistolet z pod poduszki .
I ruszyłem do frontowych drzwi i gdy je otworzyłem spojrzałem na mojego nowego żołnierza.

- coś się stało ?

-  Tak , to znaczy nie chłopcy chcą zaszaleć i chcemy pojechać do klubu może szef też by chciał z nami pojechać ?

-  2 minuty

zamknąłem drzwi.
I zacząłem wkładać koszule ,
Był to już ostatni tydzień mojej wolności .
Chociaż wiem że dużo mężów w naszym kręgu ignoruje obietnice małżeńską to ja zdecydowałem że jeśli ona nie będzie miała nikogo na boku a dopilnuje żeby nie było nikogo to ja też będę tylko jej .

Byliśmy w klubie sfinks .
Gdybym powiedział że się różnił od klubów we Włoszech czy w Nowym Yorku skłamałbym .
Jest taki w jakich byłem .
Teraz już klub czy zwykłe striptizerki mnie nie jarają chyba już przeszło mi
Z wiekiem się zmieniłem i to bardzo .
Musiałem już być prawdziwym Donem Rinaldi .

Spojrzałem w bok patrząc na moich pracowników ,cieszyli się głupio na widok rudej striptizerki ona sama  zaczęła kręcić biodrami pokazując swoje wdzięki .
Spojrzałem potem w drugi bok gdzie był mały balkonik a na dole pełno ludzi wijących się na parkiecie .

Jedna wpadła mi w oko .
Nie wyglądała absolutnie na taką która by się bawiła tak jak reszta.

miała na sobie sukienkę która zakrywała więcej niż powinna .
Nie pasowała tu i dlatego mnie
Zaciekawiła .

Ruszyłem na dół i gdy już miałem ją złapać .
Podeszła do mnie inna laska ,
A do niej jakiś goguś .
I gdy już miałem coś powiedzieć ,
Facet złapał dziewczynę za ramiona zbyt mocno na mój gust .
Odsunąłem laskę przede mną i przyjebałem  gościowi nie myśląc racjonalnie .
Odrazu runął na podłogę i zanim wstał ,
Wziąłem dziewczynę na swoje ramię zarzucając jak jaskiniowiec  i ruszyłem do prywatnych pokoi .
Nie miałem tego w planie ale nie będę mógł z nią porozmawiać czy pomóc jeśli będziemy w takim tłumie .
I gdy już wszedłem  do pokoju ,
Rzuciłem ją na łóżko i zamknąłem drzwi .
I gdy spojrzałem w jej oczy .
Poczułam jak serce mi bije
a w brzuchu odczułem dziwne mrowienie .
Piękne ciemne jak noc oczy błyszczały od łez a jej twarz od nagłego rzucenia  nią na łóżko, była pięknie czerwona na policzkach i pod oczami .
Kurwa była piękna ,
Nigdy nie spodziewałem się tego że płacząca kobieta wzniesie taki ogień
Czułem jakbym się palił .

- kim ty jesteś ?

- Ja , nikim ważnym piękna , czy wszystko w porządku nic ci nie zrobił ?

W aktualnych wydarzeniach  czułem się dziwnie dobrze  jako bohater ,
Zawsze byłem tym złym .
Teraz w jej oczach widziałem tylko siebie jako kogoś kto był jej obrońcą ,
I chciałem aby tak zostało .
Spojrzałem na jej sukienkę która ciągle podwijała się do połowy ud .
Już za późno kochanie ,
Już widziałem to co chciałem .
I w tam tym momencie mój fiut się obudził ,
A ona z wachaniem zaczęła mówić .

- nic się nie stało przestraszyłam się trochę

- Nie wyglądasz na pełnoletnią , kto cię wpuścił ?

Zapominając o tym że mnie podnieca zacząłem temat który cisnął się w buzi

- jestem, skończyłam 18 tydzień temu

Czyli była w wieku mojej żony

- Yhm  

Spojrzałem znowu na nią badając czy mówi prawdę .
To był plus bycia w mafii .
Takie rzeczy się po prostu wiedziało .

- a więc od tygodnia jesteś pełnoletnia i chodzisz do takich klubów sama mając zaledwie metr 40 .

- Mam 160 dupku

Stwierdziła już bardziej pewnie .
Jej łzy już zniknęły z twarzy ale opuchnięta twarz z tymi ognikami w oczach .
Cholera .
Była atrakcyjna .

- więc jak masz na imię nieznajoma dziewczyno z 160 ?

Zmarszczyła brwi  i parsknęła
potem powiedziała

- Raia mam na imię Raia

Czy mogła mnie okłamać , może
Ale czy mnie to obchodziło ,
Aktualnie nie

Po 25 minutach rozmowy
O czym kolwiek .
Siedzieliśmy na łóżku ,
Czułem się jakoś młodziej .
chociaż różnica wieku była widoczna gołym okiem to przy rozmowie czułem się dobrze .
Rozmowa z Raią minęła przyjemne , ona stara się nie mówić więcej niź mogła ukrywała tyle ile mogła a ja również nie ukrywałem tego że nie chce jej wszystkiego mówić to Po chwili stwierdziła że musi już jechać do domu .
Zaproponowałem podwózkę ale się nie zgodziła .
Zadzwoniłem po taksówkę ,
I czekaliśmy już razem przed klubem
Ona stała obok na mrozie bez niczego praktycznie .
Zdjąłem więc marynarkę i podałem jej

- o nie , dziękuję jest okej

- Weź to Raia na pewno zmarzłaś już

Pokiwała i ją założyła już walić to że wyglądała w chuj uroczo w niej .
Podjechała taksówką a ja zanim coś powiedziała wbiłem się w jej usta .
Ona na początku pisnęła w szoku ale odpowiedziała z zawahaniem .
Ewidentnie był to jej pierwszy pocałunek jak mi wcześniej powiedziała .
Smakowała wyśmienicie .
Czy tak samo smakowała na dole ?
Zanim coś jeszcze z tego wyszło taksówkarz chrząknął .
Usiadła do pojazdu a ja zapłaciłem dużą sumę na wszelki wypadek kierowcy nie wiedząc gdzie ma ją zawieść.
I zanim coś powiedziałem ruszył a Raia zaczęła znikać z pola mojego widzenia .

Kurwa była piękna tak bardzo piękna
Nadal czułem jak mrowią mnie usta od tego ciepła .

Arabian NightsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz