Yasaman

27 2 0
                                    

Na następny dzień wstałam bardzo późno , ruszyłam odrazu do łazienki , która była wysprzątana .
nie pamiętałam połowy wieczoru i nie wiedziałam jak trafiłam do łóżka . Bolały mnie biodra i zewnętrzna część ud , już nie wspomnę o miejscach intymnych .
Czułam się dziwnie moje życie w tak szybkim tempie zmieniało bieg .
Luciano miał być tylko skrawkiem wolności ale wyszło inaczej , był moim mężem , był człowiekiem który miał mi dać status , a był kimś więcej nie wiem jak miałam to nazwać bo nigdy nie czułam nic do nikogo ale wiedziałam że coś czuję do niego.
Nie byłam obojętna , czułam się dobrze z faktem że na grillu zauważył mnie że byłam jego głównym punktem .

Umyłam się rozczesałam włosy i zrobiłam lekkiego koka.
Ubrałam na siebie sportowe leginsy i top na długi rękaw.

Ruszyłam na dół w stronę kuchni gdzie widziałam krzątającą się Marię i jej córkę .

- dzień dobry

Odrazu się odwróciły i uśmiechnęły
Młodsza mrugnęła i pokiwała żebym usiadła

- jak widzę wypoczęłaś ?

Pokiwałam bo widziałam jej spojrzenie i nie byłam jeszcze gotowa rozmawiać z nią o tym co sugerowała spojrzeniem

Zjadłyśmy śniadanie i gdy miałyśmy wstać i iść na treningu .
wszedł ochroniarz którego już widziałam na grillu , prosząc o kawę .
Maria wstała szybko i pospiesznie ruszyła do płyty indukcyjnej robiąc kawę .

- dzień dobry Pani Rinaldi

Spojrzał na dziewczynę i zaczął mówić gdy Maria zaczęła w tym samym czasie .

- poproszę słodką czarną kawę
- słodka czarna kawa , wiem już robię

Było to dziwne dla mężczyzny spojrzał na nią mrużąc oczy a ona się odrazu speszyła i odwróciła się w stronę wylewającej się kawy .
Maria pisnęła i odrazu odskoczył gdy mężczyzna złapał ją za ramiona .

Było to zabawne widzieć tą dwójkę . Ja się powstrzymałam od komentarza ale starsza Maria parsknęła.

- dzisiaj jesteś nadzwyczaj zwariowana kochanie , może się zakochałaś ?

Młodsza spojrzała na matkę potem na ochroniarza i wybiegła z kuchni czerwona na twarzy .
Ochroniarz zrobił sobie kawę i wysprzątał kuchnię ruszając w stronę pokoju z monitoringiem.
A ja zrzedłam na dół w stronę siłowni .

Arabian NightsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz