'Ting..Tong!'
ကြောင်ဖြူလေးနှင့်ဆော့ကစားနေရင်း တံခါးဝမှထွက်ပေါ်လာသည့် ဘဲလ်တီးသံကြောင့် ထကာ ဖွင့်လိုက်၏..
"ohh.. fourth ရောက်လာပြီလား လာလေ"
အပြုံးဖြင့်ကြိုဆိုလေသော Gemini အား ပြုံးကာခေါင်းငြိမ့်ပြလျက်....Gemini ဦးဆောင်ရာနောက်မှလိုက်ခဲ့သည်...
"ဟေး...ဖြူဖြူလေး"
ကြောင်လေးအားတွေ့သည့်အခါ..မနေနိုင်စွာပင် အသည်းတယားဖြင့် ပွတ်ပေးလိုက်၏...
"ခနနော် Fourth ကျတော်သောက်စရာလေးသွားယူလိုက်မယ်"
"Ka Gemini "
ခေါင်းငြိမ့်ပြကာဆိုလိုက်ပြီးနောက်...ကြမ်းပြင်ပေါ်ထိုင်ချကာ ဖြူဖွေးစွတ်နေသည့်ကြောင်လေးအား ပေါင်ပေါ်သို့တင်လျက်...
"ဖြူလုံးလေး...အွီး! အသည်းယားစရာလေး!!"
ချစ်စရာအမွှေးပွကြောင်ဖြူလေးကို ငုံ့နမ်းလိုက်...အမွှေးပွပွလေးတွေကိုပွတ်သပ်ပေးလိုက်ဖြင့်..အတော်ပျော်နေသည်...
"Fourth ရော့"
"ကျေး...အယ်"
မကြည့်ဘဲလှမ်းယူလိုက်ပြီးမှ လက်ထဲရောက်တော့ အကြည့်ရောက်မိသည့်အခါ...
Coca-cola???
"Gemini အားနာပေမဲ့လေ ကျတော်က Gasပါတဲ့ အချိုရည်တွေမကြိုက်ဘူးဗျ"
ဂုတ်ပိုးကိုပွတ်ကာ ပြန်လည်ကမ်းပေးလိုက်တော့ Geminiဟာအူကြောင်ကြောင်မျက်လုံးလေးများဖြင့် ပြန်ယူရင်း...
"အော်..ဟုတ်လား ကျတော်မသိလို့နော် ခဏလေး ကျတော် Lactasoy ယူပေးမယ်"
မျက်လုံးများမှိတ်သည်အထိပြုံးပြသွားလျက်...မီးဖိုခန်းဟုထင်ရသည့်အခန်းထဲသို့ပြန်ဝင်သွားသည့် Gemini...
"ဖြူလုံးလေးရေ ငါတော့ လာလာချင်းဘဲ အိမ်ရှင်ကိုအလုပ်ရှုပ်နေမိပြီဟေ့"
ခပ်တိုးတိုးရီလိုက်ရင်းသာ ကြောင်ဖြူလေးအားပြောတော့...ဖြူလုံးလေးဟာသူ့ကိုချွဲလာသည်...
"တစ်ခုခုဖြစ်လို့လား ဖြူလုံးလေး...ဗိုက်ဆာလို့လား?"
အသံတိုးတိုးဖြင့်မေးကြည့်တော့ တညောင်ညောင်ဖြင့် ပြောလာ၏...