............1 week later..........
Gemနှင့်ချစ်သူရီးစားတွေဖြစ်ခဲ့ကြသည်မှာ တစ်ပါတ်ကျော်လောက်ရှိပြီဖြစ်သည်...ဒီရက်ပိုင်း ချင်းမိုင်တွေသာသောင်တင်ဖြစ်နေ၏...
သူတို့ဆက်ဆံရေးကိုသတိထားမိလာသည့် Gemမိဘတွေဟာသူတို့ကိုဖွင့်ဟဝန်ခါလာဖို့ရန် ရေလာမြောင်းပေးနေပေမဲ့ Gemကတော့မူမြဲမူစဲသာ.......
"ကလေး ဘာတွေတွေးနေတာလဲ?"
ခုတင်ပေါ်မှာထိုင်နေတဲ့ကလေးငယ်အနားသို့သွားကာမေးတော့ နေကြာလိုအပြုံးလေးဟာထွက်ပေါ်လာလျက်..
"ဟင်...ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူး Gemကိုမေးစရာရှိတယ်"
"မေးလေ ကလေး ကိုယ့်ကိုဘာမေးမလို့လဲ"
လှပသည့်အပြုံးပိုင်ရှင်လေး၏ ခပ်သွယ်သွယ်လက်တစ်စုံအားဆုပ်ကိုင်လိုက်ရင်းပြောတော့ကလေးငယ်ဟာတစ်ခုခုကိုစဉ်းစားနေဟန်...
"ဟို မာမီတို့ကိုဘယ်တော့လောက်ဖွင့်ပြောကြမလဲဟင် တစ်မျိုးမထင်ပါနဲ့ ငါကသိချင်လို့မေးတာပါ အဆင်မပြေလို့မဖြေလဲရတယ်နော်"
မေးခွန်းနောက်ဆက်တွင်အသည်းအသန်ပြန်ရှင်းပြလိုက်တဲ့ကလေးငယ်ဟာသိပ်ကိုချစ်စရာကောင်းလွန်းသည်...
မေးခွန်းအတွက်အဖြေကိုပေးရန်အလုပ်...အခန်းထဲသို့ရုတ်တရက်ဝင်ရောက်လာသောမာမီ့ကြောင့် သူတို့မှာကြောင်အသွားလျက်....
"သား Gem မာမီသားနဲ့ပြောစရာရှိတယ်"
မာမီ့စကားကြောင့်အလိုက်သိတဲ့ကလေးငယ်ဟာသူ့လက်ကိုဖြုတ်ချရင်း မာမီ့ကိုနှုတ်ဆက်ကာအခန်းအပြင်တွေထွက်သွားခဲ့သည်...
Fourth ထွက်သွားတာနှင့်တစ်ပြိုင်နက်ပင်အခန်းတံခါးကိုလော့ချကာသူ့အနားသို့ရောက်လာသောမာမီ...
"သား...မင်းနဲ့အဲ့ကလေးဆက်ဆံရေးကဘာတွေလဲ မာမီကိုပြောပြပါအုန်း"
"ဟိုလေ မာမီ...ဟို"
ဖွင့်ပြောဖို့အကြိမ်ကြိမ်ကြိုးစားခဲ့ပေမဲ့လည်းတစ်ကယ့်လက်တွေ့မှာကြသူပြောမထွက်ပါ....သူ့ကိုမုန်းတီးကြမှာထက် ကလေးငယ်အားလက်မခံကြမည်ကို သူပိုစိုးရွံ့မိသည်။