1.1

616 77 13
                                    

Flashback

Yeonjun 19, Soobin 18;

"Hyung sen biraz kısaldın sanki."

Soobin eliyle boylarını kıyaslayıp gülerken Yeonjun kaşlarını çattı ve "Sadece sen bir velede göre fazla uzunsun." demişti.

Soobin Yeonjun'u kollarının arasına aldı. "Bu sayede sana kocaman sarılabiliyorum." Ayrıca petrikor ve yasemin kokusunu daha rahat bir şekilde alabiliyordu.

Yeonjun da hemen ona sarılarak başını Soobin'in omzuna yasladı. Bir süre sonra da burnunu Soobin'in boynundaki koku bezine getirmişti.

Yeonjun'un "Kokun beni mayıştırıyor. Tüm gün böyle yaşayabilirim." demesiyle Soobin kıkırdamıştı.

"Ben de hyung. Senim yanındayken her zaman mutlu hissediyorum. Sen benim güvenli alanımsın."

Yeonjun başını kaldırıp ona baktı. Kolları hâlâ Soobin'e sarılıydı. "Her zaman sana o alanı sağlayacağıma söz veriyorum Bin." dedi.

Soobin gamzesini gösterecek kadar gülümsemişti. "İnan sadece bana böyle sarılsan bile yeter hyung. Tüm sorunlarım, kötü düşüncelerim yanındayken anında yok olabiliyor. Güvenli alanımın yanında aynı zaman da şifamsın."

Yeonjun sevgisinden ağlayacağını hissetti. "Beni ağlatmayı mı düşünüyorsun? Benim de aynı şekilde senin yanındayken tüm dertlerim yok oluyor. Sensiz ne yapardım ben Soobin? Sen benim evimsin."

İkisi de birbirine o kadar odaklanmıştı ki havayı kaplayan bulutları fark etmemişlerdi. Bir anda üstlerine kar taneleri düşmeye başladı ve hemen yukarıya doğru baktılar.

Soobin Yeonjun'dan ayrıldı ve kollarını iki yana açtı. "Hyung kar yağıyor. Yılın ilk karı bu." diyerek etrafında dönmüştü. Yeonjun gülerek onu izledi.

Yeonjun "Yılın ilk karı.." diye geçirdi içinden. Efsanelere inanmazdı ama bu sefer mantığını dinlemek istemedi. Sadece küçük bir umutta olsa o ihtimale tutunmak istiyordu.

Soobin "Eğer çok fazla yağarsa beraber kardan adam yapar mıyız hyung? Biliyorsun eskiden çok dışarı çıkmamıza izin vermiyorlardı." derken sonlara doğru üzülmüştü. Çoğu şeyi aileleri yüzünden zamanında yapamıyorlardı ya da gizlice yapmak zorunda kalıyordu.

"Yaparız tabii ki ama söz ver anın heyacanıyla ince giyinip dışarı çıkmayacaksın. Ayrıca alfa olman umrumda değil Soobin. Biz de üşüyoruz."

Soobin oflasa da başını salladı. "Bazen ebeveynim gibi davranıyorsun. Dur vazgeçtim onlar soğuktan ölme noktasına gelene kadar önemsemezdi. O son dakika da varisi olacak son kişi de ellerinden kaymasın diye."

"Güzelim onları düşünüp kafa yormama bile gerek yok . Hem biz demedik mi biz bize yeteriz diye. Beomgyu da ben de senin için her şeyi sağlamaya hazırız."

"Dedik ama elimde değil. Choi soyadından da o kurdukları aptal düzenden de nefret ediyorum."

Yeonjun elini Soobin'in yamağına koydu ve Soobin de başını hafif eline doğru bastırarak Yeonjun'un sıcak elini hissetmişti.

"Ben de nefret ediyorum. Bir gün o düzeni beraber yıkacağız. O ortamdan tamamen kurtulacağız. Sizi kendi ailelerimizden bile koruyacağım."

"Söz mü?"

"Söz."

Flashback end

••

Taehyun-Yeonjun

Yeonjun:
bi gel bakayım buraya

Taehyun:
??

Yeonjun:
beomgyudan mı hoşlanıyorsun

Taehyun:
ne
hayır?

Yeonjun:
beomgyunun üzerinde senin kokun vardı

Taehyun:
siz çoğu zaman şirkette oluyorsunuz soobin de eve çok uğramıyordu
ben de yanına gidiyordum
o yüzden kokumun olması normal değil mi
seninle yan yana dursak da kokun üstüme siniyor

Yeonjun:
öyle değil
işaretlemişsin onu taehyun
tamamen vanilya sedir karışımı kokuyor çocuk?
sedir ağacı kimin kokusu acaba

Taehyun:
hâlâ geçmemiş mi o off |
bilerek olmadı yemin ederim

Yeonjun:
ben sana güvenip seni oraya gönderdim taehyun
nasıl yaparsın bunu ya

Taehyun:
kurdum beomgyunu potansiyel eşi olarak görmeye başladı
ilk günden beri |
kokusunu işaretlediğim için beomgyudan özür diledim
kurdumun bu kadar sahiplenici olabileceğini bilmiyordum

Yeonjun:
beomgyu benim kardeşim
sen de öylesin
ama beomgyu benim çocukluğum, ailem taehyun

Yeonjun:
ona ufacık zarar gelse her şeyi yakıp yıkabilirim
şimdi seni tehdit ediyormuşum gibi düşünme
sana güvenmeseydim en başından beomgyunun yanına göndermezdim
o yüzden onun yanındayken kurduna sahip çık

Taehyun:
yapıyorum gerçekten yapıyorum
ben ona asla zarar vermem hyung

Yeonjun:
beomgyuyu görmem gerekiyor
gelecek misin

Taehyun:
gelebilir miyim

Yeonjun:
salak
gelmeni istemesem sormazdım
sen uzaklaş diye söylemedim onları
sadece dikkatli olmanı istedim

Taehyun:
ŞİRKETE Mİ GELEYİM

Yeonjun:
evet

Taehyun:
uçtum

••

Koreliler, eğer yılın ilk karı yağarken dışarıda olursanız ve bunu sevdiğiniz kişiyle görürseniz aranızda büyük bir aşk olacağına inanırlar.

Koreliler, eğer yılın ilk karı yağarken dışarıda olursanız ve bunu sevdiğiniz kişiyle görürseniz aranızda büyük bir aşk olacağına inanırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Broken Hearts, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin