1.3

596 81 15
                                    

Flashback

Yeonjun 21, Soobin 20, Beomgyu 19;

"Sigara kokusundan aşırı nefret ediyorum. "

Kampüsün bahçesindelerken Soobin oturduğu armut koltukta hayıflanmaya başlamıştı çünkü yakınlara kalabalık bir arkadaş grubu gelmiş ve bazıları sigara içeriyorlardı.

Yeonjun Soobin'in bu haline kıkırdadı ve oturduğu yerden kalkarak Soobin'e elini uzattı. "Hadi biraz yürüyelim." demesi ile Soobin ona uzatılan eli tutarak kalkmıştı.

Sonrasında da ikisi de somurtan Beomgyu'ya ellerini uzatarak kalkmasını sağlamışlardı. Elini kalbinin üstüne koyarak "Bir an beni unutup gideceksiniz sandım." dediğinde iki alfa da kahkaha attı.

Soobin "Seni unutur muyuz hiç balım." dediğinde Yeonjun Soobin'e baktı ve "Bence unuturuz ya gel gidelim Soobin." demişti.

Soobin başını salladı ve Yeonjun ile arkalarını dönüp gidiyorken Beomgyu ikisinin de omzuna tutunarak zıplamış ve aralarına girmişti.

"Çok kötüsünüz." Soobin ve Yeonjun aynı anda Beomgyu'nun saçını karıştırdılar. Uzun saçları yumuşacıktı. İkisine de kızmış gibi yaparak "Saçımı bozmayın." hafifçe vurmuştu.

"Kantine mi gitsek? Canım bir anda muzlu süt çekti."

Yeonjun gülümsedi.  "Gidelim güzelim. Sen bir şey ister misin Gyu? "

Beomgyu biraz düşündükten sonra "Jelibon alır mısın hyung?" diye sorduğunda Yeonjun başını salladı. "Siz oturun ben geliyorum." dediğinde yanlarından ayrıldı. Geride kalan ikili de boş bir yer bulup oturmuştu.

Şimdi hepsi aynı yerde olmayı başarmıştı. Gerçi aksi olması mümkün bile değildi. Aileleri ne yapıp eder imajları için onları topluca gözetimde tutabilecekleri bir yere yerleştirirlerdi. Kısacası hayatları doğdukları andan beri planlıydı.

Beomgyu Yeonjun'un hâlâ sıra beklediğini fark ettiğinde Soobin'e doğru döndü. "Yeonjun hyunga söyleme ama o ev giderek daha korkunç bir yer olmaya başlıyor."dedi ve iç çekti.

"O kadın aynı şeyleri yapmaya devam mı ediyor?" Soobin aklına gelen şeylerle sinirlendiğini hissediyordu.

Beomgyu başını aşağı yukarı salladı ve"Babam şu sıralar eve pek uğramıyor. Bu yüzden evin tüm yönetimi onda. Tamamen onun insafına kaldım." dedi.

"Seni oradan kurtarmam gerekiyor. Elimiz kolumuz bağlı resmen hiçbir şey yapamamak canımı acıtıyor. Seni bir şekilde kaçırabiliriz belki bilmiyorum. "

Beomgyu Soobin'in bileğindeki koku bezini okşadı. "Soobin hyung sakin ol. Yeonjun hyung sinirden deliye dönmesin diye sadece sana anlattım. Lütfen sakinleş. Hem kaçabilsek çoktan yapardık. Her şeye rağmen sizinle burada buluşmak bile bana yetiyor." Beomgyu'nun sakinleştirici feromonları biraz olsun Soobin'i yumuşatmıştı ama yine de bırakıldıkları bu duruma çok sinirliydi.

Soobin içinden "Abim sevgilisi ile kaçmayı başarmışken biz neden başaramıyoruz." dediğini sanıyordu ama sesli söylemişti ve tam o sırada Yeonjun üç muzlu süt ve jelibonu masaya bıraktı.

"Çünkü ondan sonra ailelerimiz daha fazla kural koyarak bizi kafese sıkıştırdılar. Okulda bile gözleniyoruz."

Yeonjun'un sözleri ile Soobin yerinde küçüldüğünü hissetti. Bu konudan daha önce de Yeonjun'a yakınmıştı ve her seferinde abisinin onu bu çöplükte bırakıp gitmesinden dolayı ondan nefret etse de özlem duyduğu zamanları atlamıyordu.

Yeonjun iki çocuğun da moralinin bozulduğunu fark ettiğinde ikilinin yanaklarını aynı anda sıktı. "Hadi bozmayın moralinizi. Bir gün elbet bu durumdan kurtulacağız."

Aslında Yeonjun bulundukları durumu en çok kafaya takan kişiydi ama küçüklerine bunu belli edip onları daha fazla üzmek istemiyordu. Bir şekilde hâlâ umutlu ve mutlu olmalarını istiyordu.

Flashback end.

••

Riki-Yeonjun

Yeonjun:
Riki

Riki:
efendim hyung
LÜTFEN BİR ANDA BÖYLE ADIMLA GİRME
cok korkunc oluyo

Yeonjun:
sadece adını yazmam nasıl korkunç olabilir amk

Riki:
sen anlamazsın.

Yeonjun:
sağ ol?
Neyse senden önemli bir şey istemem lazım

Riki:
tabii
söyle hemen yaparım🤞🏻

Yeonjun:
direkt konuya gireceğim
bizim işlerimizlerle bizaat senin ailenin ilgilendiğini biliyorsun
benim o dosyalara ulaşmam gerekiyor

Riki:
hyung o dosyalara ailem bana bile erişim izni vermiyor ki

Yeonjun:
bir şekilde ulaşmayı başaramaz mısın

Riki:
elimden geleni yaparım
sen o belgeleri neden istiyorsun

Yeonjun:
sonunda yapmam gereken şeyi yapacağım
o belgelere ihtiyacım var

Riki:
hyung..
ya sana bir şey olursa
bu öylece yapılacak bir şey değil ki
çok tehlikeli

Yeonjun:
Riki ben bu planı bir anda yapmadım
yıllardır tek amacım buydu
sen sadece bana o belgeleri temin et yeter
yoksa 2.seçeneğe geçmem gerekecek

Riki:
ikinci seçenek?

Yeonjun:
şimdilik bilmesen daha iyi
bana yardım etmekte eminsin değil mi

Riki:
evet
senin için her şeyi yaparım

Yeonjun:
teşekkür ederim balım
lütfen elini çabuk tut
ve ne olur olmaz bu mesajları temizle

Riki:
tamamdır
digerlerinin bu durumdam haberi yok değil mi

Yeonjun:
yok
o yüzden bu konuyu konuşmamışız gibi davranırsan sevinirim
şimdi gitmem gerekiyor
görüşürüz balım

Riki:
görüşürüz hyung
kendine dikkat et🥹

••

yavaş yavaş her şeyin başlama noktasına geliyoruz ✍🏻

yavaş yavaş her şeyin başlama noktasına geliyoruz ✍🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Broken Hearts, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin