łł Prolológus łł

184 8 0
                                    

Reggel egy szokásos szürke nap elé néztem. Annyi változással, hogy elhagyhatom ezt a helyet. És nem kell anyámtól azt hallgatnom, hogy mi a döntésem a sötét nagyúrral szemben. A reggelit szokás szerint csöndben fogyasztottuk el fagyos hangulatban. Jobb oldalamon ült bátyám balomon pedig öcsém. Velem szemben édesanyám ült az asztalfőnél pedig édesapám. 

A reggeli után Kippy a házi manónk össze szedte a tányérokat és egy pukkanás kíséretében el nem tűnt. Elindultam fel a lépcsőn. Minden zöld színeiben pompázott. A szobámban is ugyan ezek a színek uralkodtak. A ládámat amit még Kippy össze csomagolt nekem a pálcám segítségével le reptettem. A ruhám egy zöld szoknyából és egy világosabb árnyalatú zöld blúzból állt. A családi ékszert feltettem a jobb kezemre amin volt egy kígyó tetoválás ami szintúgy minden női tagon jelent kell, hogy legyen. 

Kippy és családom lent állt az ajtóban. Mióta betöltötte mindenki a 14 év fölötti életkort azóta nem kísérnek el minket a King's crossra aminek valamelyest szinten örülök. Oda álltam anyám elé kihúzott háttal és kifejezéstelen arcal. 

-Majd találkozunk a karácsonyi szünetben. Addig remélem eldöntöd mit szeretnél és, hogy ki lesz a jövendőbeli férjed. -Hideg színtelen hangja volt. 

-Rendben édesanyám. Majd találkozunk. -Feleletem halál nyugodt hangon. Amiben semmi érzelmet nem lehetett hallani. 

-Apám. -Fordultam a férfi felé. -Majd lássuk egymást téli szünetben. -Biccentett egyet majd utunkra engedett minket. Kippy megfogta a kezünk és elhopponált minket egy eldugottabb részre. Majd a ládáinkat is ide hopponálta. A 9 és 10-ik vágány között körbe néztünk és átmentünk. Ahol buzgó kisgyermekek voltak. Felvittük a dolgainkat kabinba. Én egy kabinba voltam Adammal. Brian egy másik kabinba volt. Leültem az ablak melletti helyre és vártam, hogy elinduljon a vonat a roxfort felé.    

A kabin ajtaja nyílt majd Regulus és Perselus jött be.  A fiúk kezet fogtak nekem pedig a két fiú kezet csókolt. Régóta barátok vagyunk. Csak már megszoktuk a hosszabb idő utáni találkozásnál ezt csináljuk. Regulus leült mellém Perselus pedig öcsém mellé. 

-Ariana. -Szólított meg a fiatalabb Black. 

-Igen? -Kérdeztem. 

-Neked, hogy telt a nyarad? 

-Szürkén. Nap mint nap anyám és apám kérdezgették, hogy döntöttem-e már a nagyúrral kapcsolatban. A férj jelöltekről. Mondván, hogy már tudnom kéne kivel akarok össze házasodni. Már jegyesnek kéne lennem. Egyik nap arra keltem, hogy egy kupacnyi papír hever az asztalomon. Bele néztem és mindenféle aranyvérű fiú neve szerepelt benne akik házassági ajánlat gyanánt. 

-És kik voltak benne? -Kérdezte kíváncsian.

 -Aki benne van a 28-ba. Még titeket is megtaláltalak közöttük. A testvéredet. 

-Nekem is már a szüleim kérdezgetik kivel akarok össze házasodni. Nekem is adtak papírokat, hogy döntsek. Még te lennél a legokosabb ötlet mert ismerlek is téged. 

-Szerintem is okosabb lenne. Én se akarok ismeretlennel házasodni. Hála égnek még Adamot ezzel anya nem nyaggatja. 

-Akkor lenne ezzel szemben egy öltetem. 

-Mi lenne? 

-Hogy legyünk jegyesek. De csak barátok leszünk. Hogy mindketten jól járjunk. 

-Akkor téli szünetben a szüleinknek el kell mondani a nagy hírt vagy majd levélbe megírom nekik, hogy házassági ajánlatot tettél. 

Innentől pedig beállt a csönd. Testvérem és Perselus csak olvasott. Kiengedtem fekete hosszú szőrű macskám akinek fehér szemei voltak. Emiatt lett Démon a neve. Az ölembe vettem és simogattam miközben olvastam. Az út felénél szóltak, hogy 10 perc múlva prefrektusi gyűlés lesz. Felálltam a helyemről a macskámat vissza tettem a helyére. Elő vettem az egyenruhát. Annak a talár részén látni lehetett a jelvényt. Majd el indultam egy mosdót megkeresni. Út közben Lily jött ki az egyik kabinból. Mivel hogy ő is prefrektus lett. 

-Szia Lily. -Köszöntem a vörös hajú lánynak. 

-Te jóságos ég mi az a kezeden? -Nézte a tetoválsát. 

-Nyáron csináltuk. Édesanyám ragaszkodott hozzá. Ez amolyan szokás, hogy neki is minden női felmenőinek a jobb kezén volt ez a kígyós tetoválás. 

-Nem lennék a helyedben. 

-Jól néz ki csak rohadtul fájt. -Néztem a kezemre. Beértünk a mosdóba és egy egy fülkébe bementünk átvettük a ruháinkat és elindultunk vissza fele. 

-És a házasság? 

-Ne is mond. Regulus az előbb jegyzett el mondván ismerjük egymást és barátok vagyunk akkor inkább legyen ez az opció. 

-Értem. -Mondta. 

Majd bementünk a gyűlésre. És hallgattuk amint mondanak és megbeszélnek. Megbeszéltük, hogy első éjjel kik fognak járőrözni. A mardekárból nekem nem kell. A többiekét pedig nem figyeltem. Miután végeztünk Lilytől elköszöntem titokban majd elmentem vissza a fülkébe ahol a többiek ott voltak. 

-Na milyen volt? -Érdeklődött kisöcsém. 

-Nekem még nem kell járőröznöm. A többiekét nem tudom. Arra leszek kíváncsi milyenek lesznek az új elsősök. És hány lesz mardekáros. 

-A White ikrek biztos, hogy mardekárosok lesznek. -Jelentette ki Regulus. 

-Nagyon várom, hogy az idegeimre menjenek. -Forgattam meg a szemem. A White szülök jóban vannak az én szüleimmel, így régóta ismerem őket. Már kicsiként is nagyon fárasztóak voltak. 

-Nem fognak. Ha pedig igen mi ott leszünk és segítünk nem fogjuk hagyni, hogy megint megtörténjen az ami történt. -Mondta Black

-Köszönöm. 

Hogy mi is történt pontosabban. Elmesélem. 

Vissza emlékezés.

A folyosón mentem mikor valakik elkezdtek velem kötekedni. Akkor még átlagosan néztem ki. Ezalatt a hajamat értem. Elkezdtek mindent mondani és rettentően ideges lettem emiatt. Éreztem, hogy elönt a düh és ki akar törni. És ekkor történt amit soha nem szerettem volna. 

Vissza emlékezés vége

>>>>>>>>

Már a roxfort falain belül vagyunk. És már lezajlott a ceremónia. Rengeteg elsős lett mardekáros. Mint sejtettük a White ikrek is azok lettek. Anne és Ralf. A vacsora végezetével minden prefrektus elkezdett felállni. Mivel engem ért a megtisztelés, hogy én beszéljek ezért unott színtelen hangon szólaltam. 

-Az elsősök kövessenek senki ne maradjon le. -Határozottan mondtam. Majd hátat fordítottam nekik és elindultam le a pince irányába. A kis elsősök csodálkozva szájtátva követtek minket. A kőfalnál megálltam majd hozzájuk fordultam. -Itt van a klubhelyiségünk. Jól figyeljen mindenki és jegyezze meg mert ha nem sikerül akkor kint fog valaki aludni, vagy meg kell várja míg valaki beengedi. Minden hónapban változik a jelszó. -Majd újra a fal felé fordultam. -Aranyvér. -Oldalra kezdett szét húzódni a kőfal. Majd előre mentem és megvártam míg mindenki megáll előttem. -Jobbra a lányok szobái vannak ahova mindenkinek be lettek téve a ládái. Balra pedig a fiú hálókörlet. 9 kor van takaródó. 11 után ha valakit meglátok a folyosón annak büntető feladat vagy akár pont levonást is kaphat. És most mindenki mehet. -Hátat fordítottam nekik majd elmentem a szobába ahol Winni, Thaila, Cassandra volt. Én bementem az ablaknál lévő ágyhoz majd egy gyors zuhany után fáradtan aludtam el. 

A mardekár jég hercegnője (Sirius Black)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora