Másnap reggel az első iskolai nap kezdetével felvettem a szokásos unott arcot amin nem látszanak az érzelmek. Felvettem a mardekáros egyenruhát, majd egyedül a lányok részlege felől elindultam a nagyterem felé. A klubhelyiségben a három fiú várt. Adamot megöleltem és adtam egy puszit a fejére. Regulusnak és Perselusnak meg köszöntem. Mivel a családon kívül mást és én se öleltem meg senkit ezért nem is vagyok az az ölelgetős ember, főleg ha egy rideg családban nevelkedik. Innentől közösen folytattuk utunkat beszélgetve. Az asztalnál a szokásos helyünkre ültünk le.
Elkezdtünk csendben reggelizni, addig ameddig egy lány mellettünk nem sikította el magát. Oda néztem és az emberek sokasságának arany és piros volt a hajuk. Lassan minden mardekárosnak ilyen színekben pompázott a haja kivéve nekem a reakciókból ítélve meg Regulus mondta. Mindenki tudta, hogy kik lehettek a tekergők. Oda néztem az asztalukhoz és láttam rajtuk, hogy majd meg pukkadnak a nevetéstől. Esne le az egyik a székről. Hirtelen harag gyúlt lángra bennem. Felálltam az asztalunktól. Kihúzott háttal, és szikrázó szemekkel indultam el a griffendél asztala felé. Hallottam, hogy valaki vagy valakik utánam jönnek, de nem érdekelt már helyre kéne tenni őket. Ahogy eléjük értem egytől egyik lefagyott a mosoly az arcukról. Akik hallották a pletykát vagy szemtanúi voltak a harmadikban történt esetnek azok tudják miért a mardekár jég hercegnője a nevem.
-Nocsak nocsak egy aranyvérű mardekáros. Tetszik amit látsz? -Kérdezte az idősebbik Black fiú. Még jobban felidegesítve.
-Black már legelső nap nem bírtok magatokkal? -Kérdeztem gúnytól csöpögő hangon. -Kéne rajtatok tartani egy pórázt. Szegény McGalagonyal professzort sajnálom, hogy ilyen semmirekellő szégyentelen alakok a ház tagjai. Bár van kivétel, de ritka.
-Jobbak vagyunk mint te jég hercegnő vagy jobb a jég királynő? -Kérdezte oldalra hajtott fejjel.
-Gúnyolódsz Black? Csak ennyire telik? Sajnálom szegény szüleidet, hogy egy semmire kellő, idétlen pojácát, aki a nevére és a házára is szégyent hoz született. A kis drága első szülött kisfiúk nem a mardekárba került hanem a griffendélbe. Milyen szégyenletes. Legalább ne hoznál szégyent a családodra az aljas kis csínyeiddel. -Szúrtam a fájó pontba a kést.
-Te sem vagy jobb Rodriguez. Mi van halálfalónak álltál? Vagy döntés képtelen vagy? Egy mardekáros nem a hűségéről ismert. Nekem legalább vannak barátaim akik normálisak nem úgy mint a te kis halálfalóid. Öcsémmel és a drága látos öcséddel az élen. -Itt pattant el bennem valami. A családom és engem sértegethet, de egy valamit nem viselek el, ha az öcsémet és a barátaimat veszik a szájukra. Nem tudtam az érzelmeim fölött uralkodni, kitört belőlem az a bizonyos sárkány.
Sirius sz. sz.
(Innentől egy kisebb ideig Sirius szemszöge lesz, de vissza fog még a fejezetben térni az Ariana szemszög. Szerintetek mi fog történni?)
Az előttünk álló lánynak már akkor szikrát szórt a szeme amikor ide jött, de most mintha láng lett volna a szemében amit színtiszta gyűlölet hajtott. Öcsém a Rodriguez fiú és Pipogyusz félve nézte a lányt mintha tudnák mi történne.
-Hogy mered a mocskos szádra venni a testvérem és a barátaim te véráruló! Egy valamit jegyez meg engem ne dühíts fel mert rosszul fogsz járni. -Kezdett közelíteni felém.- Ha még egyszer ki mered ejteni amit mondtál ne akard megtudni mit teszek veled. Nincs jogod rá, hogy így beszélj másról. A saját öcsédről beszélsz undorodva te utolsó senkiházi!Tudtam, hogy undorító vagy de ennyire? Megleptél Black. -Miközben a szavakat mondta valami változott. A haja tövétől kezdve kezdett el hófehér lenni. Kékes zöld szemei teljesen fehérek lettek. Még a pupilla se látszott, csak egy sötétebb árnyalatú fehér folt volt a helyén. Szemöldöke és hosszú szempillái is elkezdtek kifehéredni. Sápadt bőre, mintha egy hulla színét vette volna fel, vagy annál is világosabbat. A kígyó tetoválás a kezén is kifehéredett. A nagyterembe mindenki sokkolva nézte a jelenetet. A pletykák nagy része igaz. Hát ezért a neve a jégkirálynő. Megmutatta az igazi énjét, a pletyka alapját, amitől a gúnyolodói is féltek.
ESTÁS LEYENDO
A mardekár jég hercegnője (Sirius Black)
RomanceVajon mi van akkor, ha a mardekár hercegnője és a griffendél csínytevői össze barátkoznak? Főleg ha az egyik többet is érez a lány felé. Ariana Aurora Rodriguez. Más néven a mardekár jég hercegnője. Chrysogonus Rodriguez és Slyssa Destiny Rodriugez...