łł 7 łł

94 8 0
                                    

Sirius Black

Mióta drágalátos édes anyám rám parancsolt levélben, hogy nekem a Rodriguez lány kötelező elvennem, azóta a látszat kedvére még jobban ,,utálom" mert igazából már nem is annyira utálom, megvan a saját oka arra, hogy mit miért tesz. A pár napja történt beszélgetés még mindig meg van tökéletesen az emlékezetemben. Nem akar halálfaló lenni de fél, hogy kitagadják. Az öcsével látom a legtöbbet. Olyan mintha még régen Regulust és magamat látnám, amikor még jó kapcsolatunk volt. És azt is megértem, hogy nem is akarja azt, hogy én legyeka férje, mert követtem el ellene és a mardekárosok ellen egy- két csínyt. Még mindig nehezen tudom elhinni, hogy nem akar halálfaló lenni. Azt hittem az az élet célja. Lily megbízik benne, hisz utána ment, ez eddig miért nem tűnt fel. És védelmezi Lilyt, mert ha a szülei megtudják, hogy egy mugli születésűvel barátkozik akkor Lilyt is bántanák. Erről csak is én tudok, és ezt titokban fogom tartani bármi áron. Kezdem megbánni amit tettem, hiszen az egész iskola fél tőle, még ha már nem is látszik annyira, de a mardekárosok az egyetlenek akik nem kerülik el őt pár méterre, meg Lily. 

Mióta a griffendélbe kerültem azóta megvetettem a mardekárosokat és szent 28 tagjait és Voldemort csatlósait. Első éves korom óta állandóan felfordulást csináltunk a mardekárnál mert szerettük volna ha egy kicsit nevetséges helyzetbe hozhatjuk a arany vérmániásokat. Ezek közt erősen volt olyan ami Rodriguez és társai ellen irányult, mert ott van Pipogyusz és Regulus. Az évek alatt, Rodriguez felöltötte a teljes érzelemmentes arcot. Melyet akkor vet le amikor egyedül van. Én pedig rengeteg sérelmet okoztam neki. Elő vettem egy levelet, a pennámat és a tinta tartót. Majd a papírra elkezdtem felírni egy üzenetet. 

Édesanyámnak

Részemről én meghoztam a döntést az esküvővel kapcsolatban, és a válaszom igen. Tudom, hogy már megvan a házasság idő pontja, mert ez utasítás volt, de egy kikötésem lenne. Szeretném elsőnek megismerni és az lenne a másik, hogy majd csak akkor keljen egybe kötni az életünk amikor befejeztük az iskolát, nem pedig most nyáron. Ha ebbe nem egyezel bele akkor nem lesz házasság. 

Majd ezt össze hajtottam és megkötöttem, melegen felöltöztem és a bagoly ház felé vettem az irányt, ott az egyik iskolai bagoly lábára felkötöttem a levelet és el küldtem a szüleimnek a levelet. Remélem időt tudok nyerni addig ameddig legalább el nem érem azt Rodrigueznél, hogy meg bízzon bennem és ne tekintsen úgy rám mint egy csínytevőre. Csak azt nem tudom, hogy kéne elérnem ezt...


Nagyon nagyon sajnálom, hogy rengeteg kihagyás volt. Csak nem volt ihletem a folytatáshoz és egy kicsit el is voltam havazva a sok tanulnivalóval, de megpróbálok heti egy részt legalább hozni.

A mardekár jég hercegnője (Sirius Black)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant