łł 6 łł

113 7 0
                                    

Az téli szünet olyan gyorsan eltelt mint ahogy jött, azzal együtt a roxfort újra megtelt emberekkel, és élettel, a tanárok egyre több és nehezebb feladatokat adtak, hajtottak minket és folyton az R.B.F- ről beszéltek és, hogy mennyire fontos. Ez leginkább azoknak szólt akik egyáltalán nem tanulnak. Black mintha az eset óta még jobban utálna és fújna rám és azért mert a szülei megparancsolták neki, hogy vegyen el feleségül. Mellette a Lupin fiú sokszor bocsánat kérő tekintettel néz rám amit nem értek miért teszi, mert nem az ő hibája. Az idő elteltével egy áprilisi szerdai napon levelem jött az anyámtól amiben leírta az esküvő időpontját Siriussal, mellettem Regulus ideg bajt kapott, de nem csak ő hanem én is majd megrobbantam anyám viselkedése miatt, és persze amiatt, hogy még mindig azt szeretné, csatlakozzak a sötét nagyúrhoz és szolgáljam őt hűségesen. Az esti kimaradásaim is meg szoktak lenni, már december óta egy gyönyörű fekete kutyával együtt, de mintha lenne benne valami szokatlan. 

Ma is én voltam a felelős azért, hogy járőrözzek, körbe mentem párszor az üres folyósokon, sehol nem volt senki, kint gyönyörű volt az ég, ami hívogatott magához, hogy menjek ki órákra és nézzem, miközben az erdő lakóinak éneklek. Hát nem maradtam sokáig egy helyben elindultam a szokott helyemhez és leültem, miközben ezerrel pörögtek a gondolataim. Amiből a fekete kutya rántott ki, boldogan ült előttem, miközben nedves orrával a kezemet bökte meg. 

-Szia blöki. -Mosolyogtam a kutyára. -Megint itt? -Tudtam, hogy nem fog válaszolni, de megkérdeztem tőle. -Olyan jó, hogy nektek állatoknak nincs olyan problémája mint nekünk embereknek, egy olyan emberrel kényszerítenek házasságra akivel nem is akarok, és ráadásul még a szüleim is azt szeretnék legyek halálfaló, de én nem leszek Voldemort csicskája akit kénye kedvére irányíthat, de sajnos ha ezt mondom szüleimnek, akkor kitagadnak a családból, bárcsak ne aranyvérűnek születtem volna, mert akkor legalább nem kéne ellenségesen viselkednek a mugli születésűekkel. De ez nem kívánság, muszáj leszek azt az utat járni amit megírtak nekem még születésem előtt, hogy menjek hozzá egy halálfaló aranyvérűhöz, nemezzünk generációt és legyek hűséges követője a nagyúrnak. -A kutya megértően vakkantott majd oda bújt hozzám. Elkezdtem a két fülével játszani, hogy fel le ,,reptetem". Mivel áprilisba már nem olyan hűvösek az esték, a méreg zöld pulcsimat és egy fekete nadrág volt rajtam. Most csöndben telt az idő , a megszokott helyet nem énekeltem hanem csöndben néztem a csillagokat. Olyan reggel fél négykor jutott el a tudatomig, hogy nekem aludnom is kéne. 

A mardekár jég hercegnője (Sirius Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin