*Hatırlatma*
Jk: ne göreceğim?
*Hatırlatma bitmiştir*
y/n: kızacağın birşey olabilir ama bana kızma tamam mı?
Jk: tamam kızmayacağım gel.
"Telefonumu indirdim ve yavaş bir şekilde Minji'yi uyandırmamaya özen göstererek yataktan kalktım. Kapının kolunu sessiz bir şekilde çevirdim. Odadan çıktım ve tekrar kapattım. Pek uzun sürmedi. Çünkü odası benim hemen yan odaydı. İlk başta kapıyı çaldım. İçerden gel komutunu aldıktan sonra kapıyı açtım ve içeriye girdim ama girmem ile duvara yaslanmam bir oldu"
"Jungkook'un nefesi yüzümdeydi. Kalbim yerimden çıkacakmış gibi atıyordu. Bu kadar heyecan benim hayatıma fazlaydı"
Jk: güzelim...
"Kısık tonda ve etkileyici sesi ile konuştu yine yakışıklı kocam, ah ben bu adama dayanamıyorum. Yüzüme çarpan her bir nefes ile bedenim titriyordu"
y/n: ne istiyorsun?
"İlk bakışlarını yüzümde gezdirdikten sonra yüzünü aşağıya eğdi ve kıyafetlerime bakmaya başladı. Tam o sırada aradan çıkacağımda kollarını yasladı ve durdurdu"
"Geri başını kaldırdı ve gözlerini gözlerime kenetledi"
Jk: neden bunu giydin?
"Sertçe yutkunmuştum. Ağırlığımı koymalıydım sonuçta ben ona kızgınım. Hemen yelkenleri suya indirmeyeceğim,"
y/n: neden yasak mı?
"Tek kaşını havaya kaldırdı ve biraz daha yüzüme eğildi"
Jk: etek giymeni istemediğimi söylemiştim değil mi?
y/n: dünyada özgürlük diye birşey var Jeon.
Jk: giyebilirsin ama sadece benim yanımda.
"Off bu iş uzayacak gibi duruyor en iyisi burdan bir an önce kurtulmak"
y/n: aa bak kuş geçiyor
"Elimi kaldırıp arkasını işaret ettim ama yok bakmamıştı, aksine sırıtmaya başlamıştı"
Jk: ㅋㅋㅋ ben bu numaralara kanmam güzelim, burdan çıkmak mı istiyorsun?
y/n: yani.
"Tekrardan dudağımın kenarına narin bir öpücük kondurmuştu. Ben hala bunun şokunu tekrardan atlatmaya çalışırken elimden tuttu ve birlikte yürüyüp gidip yatağa otutturdu"
Jk: özür dilerim sevgilim.
"Nihayet ya, ama dur sen, ben seni hemen affetmem"
y/n: ne için?
Jk: bugün olan herşey için. Affettin mi?
y/n: hayır.
Jk: neden?
y/n: seni hemen affetmemi beklemiyorsun değil mi?
Jk: affetmen için ne yapabilirim?
y/n: ne istersem yapacak mısın?
Jk: sen yeter ki iste, canımı veririm
"Biraz düşündüm. Ne isteyebilirim ki? İstediğim herşeyi yapacak zaten, acaba sınırları zorlasam mı? Evet. Bu istediğim iki taraf içinde önemli olabilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
De Todobüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...