8. rész

343 19 7
                                    

Nagyon praktikus házat vettek. Mondhatni az álomotthonukat. Nem volt nagy, de minden elfért benne. A kapun belépve, egy udvar fogadta őket, a házat pedig fák vették körbe. Egy pavilon foglalt helyet a terasszal szemben, ahonnan a bejárati ajtó nyílt. A pavilontól pár méterre helyet kapott egy tó, ami gazdag volt a különböző növényekben. A férfinak így lehetősége nyílt maga nevelgetni a bájitalokhoz szükséges vízi növényeket. Nagy vágya volt, hogy a legtöbb hozzávalót saját maga termessze, így biztosan tudta, hogy kiváló alapanyagokkal dolgozhat.
A teraszon két fotel és egy asztal volt, már látták is maguk előtt ahogyan esténként itt olvasnak a legnagyobb békében. A házba belépve egy közlekedő fogadta őket, ahol a cipőt, kabátot levéve mehetnek tovább a nappaliba, ahol az általuk választott kanapé és fotelek voltak. Hermione mugli származására tekintettel egy komód és rajta egy tv is helyet kapott. A kandalló most nem égett, hiszen nem volt hideg, de tudták, hogy karácsonykor e mellé fogják a fát felállítani. Ebből nyílt az ebédlő, egy pult választotta el a két teret egymástól, amihez tartozott 4 db bárszék. Az ebédlőben 6 személyes ebédlőasztal és 6 db szék várta a megvendégelni kívánt személyeket. Innen egy lépés volt a konyha, ami nem volt nagy, de 2-3 ember kényelmesen elfért benne. A nappaliból még két rövidke folyosó is vezetett, az egyikről egy fürdőszoba nyílt, amiben egy kád, egy zuhanyzó, wc és kézmosó, felette pedig egy tükör állt. A másik folyosóról 3 szoba nyílt. Egy hálószoba és kettő másik. A hálószobában a közepén állt egy baldachinos ágy, a fal mellé pedig gardróbszekrényt tettek, amiben mindkettejük ruhái elférnek. A két szoba közül egyelőre dolgozószobának rendezték be az egyiket, a másik azoknak a dolgoknak lett az otthona, amiknek még nem találták meg a helyét. A dolgozószobát úgy rendezték be, hogy egy íróasztal és a könyvekkel roskadásig rakott polcok elférjenek. A pince, ó a pince... az labor lett. Piton kedvenc magán lakosztálya. Az úgy lett berendezve, ahogyan a férfi akarta, Hermione még a közelébe sem ment, tiszteletben tartotta a beköltözésnél, hogy a férfi szentélye lesz ez a helyiség.
Imádták ezt a házat, hiszen mindkettejük akarata érvényesült, és az összkép fantasztikus lett, teljes összhangban tervezgették és építgették a közös otthonukat.

Egy hónap kellett hozzá, hogy teljesen berendezkedjenek, Perselus megnyissa az üzletét és minden a helyére kerüljön. Nyár közepe volt, élvezték az udvart, hogy csak ketten vannak a természetben és ehhez ki sem kell mozdulniuk otthonról. Hermione elkezdett házias lenni, minden másnap főzött, hetente kétszer mosott. Minden nap, miután Perselus elment dolgozni összepakolt, hiszen hamar kiderült a férfiról, hogy az a gondossága és precízsége, amit a bájitalok elkészítése során végez, a pennáival, a ruháival és a koszos tányérjaival nem annyira van úgy.
A lány nagyon élvezte ezt a szerepet, hetente egyszer takarított mindent megcsinált, az idejéből ki is telt, hiszen egész nap otthon volt. Rendezgette a sziklakertet, új virágokat ültetett, az ablakokba is tett néhányat. Néha elment az üzletbe, ami húsz perces sétára volt tőlük, ilyenkor mindig csodálattal figyelte a férfit, már nyoma sem volt a régi Pitonnak. A vásárlókkal kedves volt, türelmes, pedig egy-kettő igazán feladta volna a leckét még neki is. Azt látta szerelmén, hogy azt csinálja, amit szeret. Hamar híre is ment a városban az új boltnak, így akadt vásárló bőven, nem kellett aggódniuk. Az emberek nem féltek tőle, bár sokuk nem is ismerte, akit pedig megismertek nagyon szimpatikus benyomást keltett magáról. A nap végén a férfi hazaért, vacsoráztak, néha a kanapén összekucorodva, de leginkább kihasználták a ház adottságait, így az asztalnál megbeszélték hogyan telt a napjuk. Hermione szeptembertől varázsjogot fog hallgatni, amit már nagyon-nagyon várt. A tanulást mindig nagyon szerette, nem is esett nehezére soha. A RAVASZ vizsgák előtt nem igazán tudta eldönteni, hogy milyen területen is szeretne elhelyezkedni, így a férfi tanácsát kikérve, egyetértettek abban, hogy hasznos tagja szeretne lenni a társadalomnak, a kommunikációja kifogástalan, szabálykövető -néha már-már kényszeresen is-, és feneke is van megtanulni bármit. Így jutottak el a varázsjogig, amire a lánynak felcsillant a szeme. Ezzel a későbbiekben eltud helyezkedni a Mágiaügyi Minisztériumban, vagy magánpraxist is nyithat, mint ügyvéd. Sok lehetőség állt előttük, kinyílt számukra a világ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minden jel bezárulWhere stories live. Discover now