---~..*♡ Yedam ♡*..~---
A legutóbbi verekedés óta, Jihoon meglepően kerüli a konfliktust. A legjobb barátja vagyok, de ilyennek még soha nem láttam. Jeongwoo tippje az volt, hogy talán apja szidhatta meg nagyon a mostani óta és nem akarja még jobban magára haragítani. Ezt mondjuk megértem, apja nem egy leányálom. Találkoztam vele párszor, mikor náluk voltam, ijesztő egy alak, nem húznék újat vele az fix.
-Bang Yedam? - hirtelen szólal meg valaki mellettem, amitől felriadok gondolataimból.
-Igen, ki kérdezi? - egy lány áll mellettem, de nem az osztályból, nem ismerem. - Mit szeretnél.
-Én... - kezdi, majd elpirul és lesüti a szemét. 'Na dejó, itt van még egy.' fut át az agyamon, de nem hagyom, hogy kiüljön az arcomra is. - Kaphatok egy aláírást? - gyorsan és hadarva mondja ki, majd elém nyújt egy papír darabot. Elveszek egy tollat az asztalomról és oda firkantom az aláírásom, ami csak részben hasonlít a nevemre. Mikor elmegy, én vissza dőlök a padomra. Unalmas napom volt eddig és nem ez fogja feldobni nekem, de nem is a következő óra.
-Dam! - jön be az ajtón az előbb említett egyik barátom, Jeongwoo. 'Na lehet végre történik valami izgalmas is ma.' - Gyere! - a szűk szókincs, még nagyobb izgalommal tölt el. Azonnal felkapom a telefonomat az asztalról és követem. Kint folyosón nagy a tömeg, ami szintén a nem szokásos dolgok előjele. Ahogy megyünk szét húzódnak elöttünk, de amit a tömörülés közepén látok, arra nem lehetett számítani. Jihoon egyik kezével a falhoz szorítja Jaehyukot, másikkal pedig egy tollat késként fogva fegyegeti.
-Jihoon, mi folyik itt? - futok oda hozzá. - Mit csinálsz? - meglepetésemre, a tollat tartó kezével ellök.
-Semmi közöd hozzá! - böki oda, majd megint ügyet sem vet rám. - Jaehyuk, megmondtam, hogy tudd a helyed. - mi történhetett, hogy ilyen? 'Ilyennek se láttam még soha.' Vissza megyek Jeongwoo mellé, hogy őt is kikérdezzem arról, amennyit tud.
-Én sem tudok többet mint te. - kezdi. - Mikor a tanáriból jöttem vissza, már ez volt. Jihoon akkor majdnem lyukat ütött a másik kezébe, ekkor futottam hozzád, hátha te tudsz segíteni. Így nagyon nagy bajban lesz. - úgy döntök, mindenképp le kell állítani, amíg egy tanár megint el nem kap minket, vagyis most csak őt.
-Jihoon, most azonnal hagyd abba, amit csinálsz, bármikor erre jöhet egy tanár, szerinted ki lesz bajban és a múlt heti is necces volt, hogy nem kaptunk büntetést. - megragadom a kezét és húzom amennyire csak bírom, de Jihoon erősebb mint én és nagyon ellen áll az akaratomnak. Jeongwoo, meg Jaehyuk barátai közül egy magas barna hajú srác is segít nekünk lehámozni Jihoont ellenfeléről, még épp időben.
YOU ARE READING
Love Find(ght)er
Fanfiction💎🩵Tresure fanfiction🩵💎 OT 12 történet, mert im not gonna left out my baby Damie and Mashi 😇 ‼️Kizárólag a szórakozás céljából készült! Jó szórakozást 🫶🩵